eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa polegająca na przeprowadzeniu w latach 2012-2015 kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz radiu i telewizji związanej z realizacją projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności pn. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku k. Kielc.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Kielce: Usługa polegająca na przeprowadzeniu w latach 2012-2015 kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz radiu i telewizji związanej z realizacją projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności pn. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku k. Kielc.
Numer ogłoszenia: 316744 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259320 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o., ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3461244, faks 041 3460373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przeprowadzeniu w latach 2012-2015 kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz radiu i telewizji związanej z realizacją projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności pn. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku k. Kielc..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania podzielono na dwa zadania promocyjno- informujące Zadanie nr 1 promocja w prasie 1) Wykonawca będzie opracowywał (zarówno pod względem treści, jak i grafiki z jak największą troską o to, aby przyciągały szczególną uwagę grupy docelowej) i zamieszczał cyklicznie sponsorowane artykuły prasowe informujące społeczeństwo o: Projekcie, postępach w jego realizacji, możliwych utrudnieniach i korzyściach, źródłach finansowania, ze szczególnym uwypukleniem roli, jaką w jego realizacji odgrywają struktury wdrażania Funduszu Spójności w Polsce oraz Unia Europejska z jej strukturami/agendami. 2) Artykuły winny być zamieszczane co najmniej w: a) 1 dzienniku regionalnym ukazującym się na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego, o średnim nakładzie dziennym z ostatnich trzech miesięcy wynoszącym co najmniej 10.000 egz. b) w jednym cyklicznym dodatku lokalnym do gazety ogólnopolskiej ukazującej się na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego 3) Wymagane cechy minimalne artykułów: a) wielkość 1/2 strony (dla formatu A3) lub 1 strony (dla formatów mniejszych niż A3), b) kolorystyka - w pełnym kolorze c) każdy artykuł musi zawierać loga zgodnie z wytycznymi wskazanymi w poz. 1) pkt. 3 powyżej. d) artykuły w każdym z rodzajów mediów wymienionych w poz. 2) niniejszego pkt. nie mogą być identyczne, niezależnie od sposobu montażu materiału. 4) Wymagana minimalna cykliczność i inne cechy publikacji artykułów: a) dla dzienników: w dniach roboczych - poniedziałek, środa lub piątek, b) artykuły winny być drukowane co najmniej: po raz pierwszy po podpisaniu umów na realizację i na nadzór inwestorski - planowana data podpisania umów 18÷21 lipca 2012 r. po raz drugi - wraz z rozpoczęciem zasadniczych robót budowlanych - planowana data rozpoczęcia w drugim kwartale 2013 r., kolejne co 6 miesięcy w latach 2013-2014 oraz po jednym artykule w 1-szym i 2-gim kwartale 2015 r. c) terminy publikacji będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym - Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji Zamawiającego pod względem merytorycznym na minimum 21 dni i graficznym na minimum 14 dni dla każdego artykułu przed jego publikacją (z wyłączeniem pierwszego terminu publikacji) Zadanie nr 2 promocja w radiu i telewizji spoty telewizyjne 1) Wykonawca opracuje i wyprodukuje dwa sponsorowane programy telewizyjne w formule spotu reklamowego przeznaczone do emisji na antenach telewizyjnych informujące społeczeństwo o: Projekcie, postępach w jego realizacji, możliwych utrudnieniach i korzyściach, źródłach finansowania, ze szczególnym uwypukleniem roli, jaką w jego realizacji odgrywają struktury wdrażania Funduszu Spójności w Polsce oraz Unia Europejska z jej strukturami.agendami. 2) Programy winny być emitowane przez następujące telewizje: a) min. 1 telewizja tylko internetowa o charakterze regionalnym w Kielce b) min. 2 telewizje lokalne i.lub kablowe o zasięgu na terenie miasta Kielce, c) min. 1 telewizja o zasięgu regionalnym obejmującym powiat kielecki. 3) Wymagane cechy minimalne spotów: a) spoty w każdym z rodzajów mediów wymienionych w poz. 2) niniejszego pkt. nie mogą być identyczne, niezależnie od sposobu montażu materiału b) czas trwania spotów: o w telewizji internetowej - zajawka min. 15 sek. na stronie głównej + materiał podstawowy na podstronie min. 300 sek. umieszczone przez okres min. 7 dni. w telewizji lokalnej.kablowej - min. 240 sek. w telewizji regionalnej - min. 180 sek. c) jakość techniczna spotów w telewizji internetowej powinna być uzgodniona z nadawcą d) jakość techniczna spotów w pozostałych telewizjach oraz forma produkcji spotu musi być zgodna z wymogami emisyjnymi stacji telewizyjnych e) na zakończenie każdego spotu musi pojawić się informacja (pełen kolor) zawierająca loga i tekst zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w poz. 1) pkt 3 powyżej. Spoty radiowe 1) Wykonawca opracuje i wyprodukuje programy radiowe informujące społeczeństwo o: Projekcie, postępach w jego realizacji, możliwych utrudnieniach i korzyściach, źródłach finansowania, ze szczególnym uwypukleniem roli, jaką w jego realizacji odgrywają struktury wdrażania Funduszu Spójności w Polsce oraz Unia Europejska z jej strukturami/agendami., wg scenariusza zaakceptowanego przez Zamawiającego, a przygotowanego przez Wykonawcę, w formule spotu radiowego do emisji na antenach co najmniej 6 rozgłośni radiowych w tym jedna obejmująca zasięgiem teren województwa świętokrzyskiego 2) Cechy emisji: a) Spoty mają ukazać się w dwóch edycjach w każdej ze stacji - po raz pierwszy w drugiej połowie 2012 r. a po raz drugi w drugim kwartale 2015 r. (data może ulec zmianie w wyniku dostosowania do postępu prac budowlanych/rozruchowych); Zamawiający w obu w.w terminach zorganizuje konferencje; o ich miejscu i terminie poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 7 dni. b) Wymaga się minimum 3-krotnej emisji spotu w dniu roboczym w każdej ze stacji wymienionych w poz. 1) c) Czas trwania spotu 1÷2 minut...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.81.00.00 - Usługi drukowania 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej 92.22.10.00 - (2) Usługi produkcji telewizyjnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana z środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: promocja w prasie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Forms Group Sp. z o.o., ul. Bronowicka 61/4, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127650,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83646,15

  • Oferta z najniższą ceną: 83646,15 / Oferta z najwyższą ceną: 129976,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: promocja w radiu i telewizji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nova TV Kielce, ul. Paderewskiego 4/13, 25-017 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134610,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.