eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK na boisku wielofunkcyjnym w Ozimku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Ozimek: Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK na boisku wielofunkcyjnym w Ozimku
Numer ogłoszenia: 316667 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293151 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK na boisku wielofunkcyjnym w Ozimku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. Biały Orlik na boisku wielofunkcyjnym Moje boisko Orlik 2012 w Ozimku przy ul. Mickiewicza. 2. Projektowe warunki pracy lodowiska: a) temperatura otoczenia do +10oC b) prędkość wiatru do 2 m/s c) promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone d) powierzchnia pod taflę: boisko poliuretanowe 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Instalacja lodowiska mobilnego sezonowego wraz z niezbędną infrastrukturą: a) zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego lodowiska mobilnego o wymiarach tafli 25*22,5mb, gr. ok.5cm, budowa lodu warstwowa. System ziębniczy w technologii aluminiowej, składający się z segmentów, których konstrukcja powinna umożliwiać odpowietrzanie oraz montaż i demontaż w sposób zapewniający szczelność instalacji, a także umożliwiać łatwe składanie i składowanie segmentów na paletach jeden na drugim. Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiałów wykazujących tendencję do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające winny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób trzecich. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza. System ziębniczy powinien posiadać certyfikat CE lub być oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr92, poz.881). Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli budowlanej, a pod kolektorami np. płyt OSB. b) zakup, dostawa i montaż band wokół lodowiska. Wysokość band ok. 1,1 -1,2 mb. Wykonane z aluminium bądź tworzywa sztucznego. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew należy na wysokość ok.. 20 cm zabezpieczyć bandę listwą okopową. W górnej części powinna posiadać pochwyt. Bandy powinny być wykonane w modułach łatwych do montażu i demontażu oraz w wersji do przymrażania. Ponadto powinny posiadać bramę wjazdową dla urządzeń serwisowych oraz dwie bramki wejściowe dla łyżwiarzy. Promień w narożnikach bandy 2,5 m. c) zakup, dostawa i montaż chodników gumowych w ciągach komunikacyjnych - ok. 150m2. d) zakup, dostawa i montaż kontenera, w którym składowane będą po demontażu elementy lodowiska, band, chodniki gumowe i pozostała infrastruktura lodowiska oraz w okresie zimowym maszyna do pielęgnacji lodu (rolba). Szerokość kontenera ok. 4m. e) zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kompaktowego agregatu chłodniczego, o wydajności wystarczającej do utrzymania tafli lodu gr. 5-7 cm, odpowiedniego dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad ekologiczny czynnika chłodniczego, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. Agregat powinien zapewniać min. 4 stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75, 100%. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i uniemożliwiający dostęp osób trzecich. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U.2007.120.826 - tabela 1 pkt. 3). Agregat musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) zakup, dostawa i napełnienie instalacji odpowiednim roztworem glikolu umożliwiającym prawidłową pracę układu. g) zakup i dostawa odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu. h) podłączenie elektryczne odbiorników do rozdzielni elektrycznej. Wykonanie przyłącza leży w gestii Zamawiającego. i) prace związane z zagospodarowaniem terenu: montaż bramy wjazdowej oraz furtek dla łyżwiarzy w istniejącym ogrodzeniu, podwyższenie istniejącego ogrodzenia dla zabezpieczenia agregatu, wykonanie podłoży z kostki lub betonu pod agregat i kontener oraz inne elementy niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania lodowiska. j) pierwszy demontaż lodowiska. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska i pozostałej infrastruktury do postaci umożliwiającej transport elementów oraz do nadzoru nad właściwym złożeniem elementów lodowiska w wyznaczonym pomieszczeniu. k) zakup i dostawa przenośnej pompy wraz z osprzętem umożliwiającej wypompowanie po sezonie roztworu glikolu z instalacji. l) dostawa instrukcji użytkowania oraz montażu, demontażu i konserwacji elementów lodowiska- całość w języku polskim oraz DTR, deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych oraz innych dokumentów dotyczących elementów zainstalowanego obiektu. m) szkolenie wskazanych pracowników w zakresie użytkowania, montażu, demontażu oraz transportu i warunków składowania elementów lodowiska. n) dostawa i montaż kurtyny oddzielającej lodowisko od odkrytej części boiska poliuretanowego - wysokość ok.2mb, długość ok.25mb. w dwóch częściach umożliwiających połączenie Gwarancja Gwarancja musi obejmować wszystkie zamontowane elementy obiektu. Termin gwarancji - min. 36m-cy Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu lodowiska Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Termin gwarancji liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przejęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnych przeglądów serwisowych /gwarancyjnych/ i napraw w okresie gwarancji Serwis Na zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca powinien podjąć czynności zmierzające do usunięcia awarii, usterki lub wady w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis Zamawiającemu w okresie gwarancji i rękojmi. Inne postanowienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszt wizyty ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 45.51.30.00 - 45.51.30.00 19.51.00.00 - Produkty z gumy 24.32.23.10 - Glikol etylenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEFAL Serwis, ul. Marklowicka 30 A, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 592163,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480207,99

  • Oferta z najniższą ceną: 480207,99 / Oferta z najwyższą ceną: 563340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.