eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie obowiązków INSPEKTORA NADZORU na zadaniu inwestycyjnym pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych Nr 177 Bytów poprzez rozbudowę kanalizacji sanitarnej w gminie Bytów- budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiachPomysk Wielki, Pomysk Mały,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Bytów: Pełnienie obowiązków INSPEKTORA NADZORU na zadaniu inwestycyjnym pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych Nr 177 Bytów poprzez rozbudowę kanalizacji sanitarnej w gminie Bytów- budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach: Pomysk Wielki, Pomysk Mały, Ośrodek Wypoczynkowy nad jeziorem Jeleń w latach 2008-2009.
Numer ogłoszenia: 31662 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, fax 059 822 25 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków INSPEKTORA NADZORU na zadaniu inwestycyjnym pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych Nr 177 Bytów poprzez rozbudowę kanalizacji sanitarnej w gminie Bytów- budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach: Pomysk Wielki, Pomysk Mały, Ośrodek Wypoczynkowy nad jeziorem Jeleń w latach 2008-2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmoiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Inspektota Nadzoru na zadaniu pn.Budowa kanalizacji sanitarnej we wsiach Pomysk Wielki, Pomysk Mały oraz Ośrodek Wypoczynkowy Jeleń, w gminie Bytów o łącznej długości 17,76 km wraz z 9 przepompowniami i szacunkowej wartości inwestycji 8,8 mln. zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności: a) dysponują następującymi osobami: - co najmniej 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru robót instalacyjnych, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub równoważne, oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub równoważne, oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 1 osobą na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania dokonała rozliczenia minimum jednej inwestycji realizowanej z udziałem środków z Fundacji EkoFundusz i min. jednej inwestycji z udziałem środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej . b) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu oraz rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, sprawowali obowiązki Inspektora Nadzoru na minimum 2-ch inwestycjach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o wartości robót kanalizacyjnych nie mniejszych jak 6 mln zł brutto każde. c) posiadają doświadczenie w rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Fundacji EkoFundusz oraz WFOŚiGW - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dokonali rozliczenia co najmniej jednej inwestycji finansowanej z udziałem środków z Fundacji EkoFundusz, i jednej inwestycji finansowanej z udziałem środków z WFOŚiGW . 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych ( do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. ) . b) wykaz co najmniej 2 inwestycji, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , obowiązki Inspektora Nadzoru, obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o wartości robót kanalizacyjnych nie mniejszych niż 6 mln zł brutto każde. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. c) wykaz co najmniej 2 inwestycji, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonał rozliczenia środków pochodzących z Fundacji EkoFundusz, ( co najmniej jedna inwestycja ) i z WFOŚiGW (co najmniej jedna inwestycja). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Do oferty należy również dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw , które należy przedłożyć w oryginale lub jako notarialnie potwierdzone kopie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.