Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Jasło: Dostawa prefabrykatów betonowych, żelbetowych, PCV i żeliwnych
Numer ogłoszenia: 31661 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle , ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, faks 0-13 4462868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prefabrykatów betonowych, żelbetowych, PCV i żeliwnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: rur betonowych zbrojonych, korytek ściekowych, nakryw betonowych zbrojonych i płyt typu YOMB wpustów ulicznych, włazów kanałowych żeliwnych, korytek odwadniających z rusztem żeliwnym i rur kanalizacyjnych PE lub PP, kostki brukowej, krawężnika i obrzeży betonowych ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, Deklarację zgodności, Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PowiatowyZarzad Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, pokój nr 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiaatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12, II piętro , pokój 204 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa rur betonowych zbrojonych, korytek ściekowych, nakryw betonowych zbrojonych i płyt typu YOMB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rura betonowa zbrojona O 500 mm x 1000 mm - 40 mb 2. Rura betonowa zbrojona O 600 mm x 1000 mm - 40 mb 3. Rura betonowa zbrojona O 800 mm x 1000 mm - 20 mb 4. Rura betonowa zbrojona O 1200 mm x 1000 mm -10 mb 5. Nakrywa betonowa zbrojona z otworem O 600 mm oraz pierścień odciążający (komplet) na rurę żelbetową O 1200 mm.- 10 kpl 6. Nakrywa betonowa zbrojona z otworem na wpust ściekowy oraz pierścień odciążający (komplet) na rurę żelbetową O 500 mm. - 10 kpl 7. Korytka ściekowe betonowe 50 x 50 x 15 cm. - 400 szt 8. Płyty typu YOMB 60x40x10 - 200 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wpustów ulicznych, włazów kanałowych żeliwnych, korytek odwadniających z rusztem żeliwnym i rur kanalizacyjnych PE lub PP..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wpust ściekowy uliczny żeliwny D 400 - 10 szt. 2. Właz kanałowy uliczny żeliwny D 400 na studnie rewizyjne.- 10 szt. 3. Korytko odwadniające z rusztem żeliwnym D 400 o szer. 20 - 30 cm w świetle i dług. 1 m - 15 szt 4. Rura PE lub PP dwuścienna z kielichem O 500 mm x 6000 mm klasy SN 8 - 60 mb 5. Rury PVC O 315 mm x 6000 mmz kielichem klasy SN 8 - 240 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kostki brukowej, krawężnika i obrzeży betonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kostka brukowa typu Holland 6x10x20 cm - szara - 1000 m2 2. Krawężnik drogowy betonowy 15x30x100 cm - 500 m 3. Obrzeże chodnikowe betonowe 6x20x100 cm - 200 m 4. Obrzeże chodnikowe betonowe 8x30x100 cm - 300 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.