eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Zorganizowanie i realizacja obozu językowego - język angielski na rzecz realizacji projektu pod nazwąKapitalna szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Bliżyn: Zorganizowanie i realizacja obozu językowego - język angielski na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Kapitalna szkoła
Numer ogłoszenia: 316556 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Mroczkowie , Mroczków 25, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541011, faks 0-41 2541301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i realizacja obozu językowego - język angielski na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Kapitalna szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie (kompleksowej imprezy turystycznej ) - obozu językowego - język angielski dla grupy 44 dzieci ( uczniowie w wieku 7-13 lat) w terminie 17.10-23.10.2012 roku oraz gratis 7 opiekunów do wyboru w Kotlinie Kłodzkiej Ostateczna liczba osób, uczestników obozu może ulec zmianie - zmniejszeniu o 1 do 5 osób i zostanie podana najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Wymagany zakres zamówienia tj. program i wymagania Zamawiającego dotyczące wyjazdu, zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, cyt. dalej jako siwz. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia, do: a) zorganizowania i przeprowadzenia obozu językowego - język angielski -zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem . Uwaga: Zamawiający przy realizacji dopuszcza zmianę kolejności zwiedzanych obiektów, pod warunkiem, że program zostanie w pełni zrealizowany, b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wyjazdu, zawierającego w szczególności: opis bazy noclegowej - warunki zakwaterowania, opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokarów), program wyjazdu uwzględniający wymagany zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do siwz, z wykazem obiektów, które będą zwiedzane z zewnątrz i tych, do których przewidziany jest wstęp, rezerwacji i zakupu biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów, c) zapewnienia transportu autokarem (1 szt.) uczestnikom wyjazdu oraz niezwłocznego ( do 4 godz.) podstawienia, w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach co najmniej określonych w załączniku nr 1do siwz. 2. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4 - Organizacja wycieczek; 55243000-5 usługi w zakresie obozowisk dla dzieci; 80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 55.24.30.00-5, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Działalność gospodarcza w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i wymaga uzyskania wpisu w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że wykonał co najmniej dwie usługi - usługi turystyczne, imprezy turystyczne, wycieczki minimum 3 dniowe dla młodzieży w grupie wiekowej 7 - 18 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu usług zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Szczegółowy opis miejscowości, ośrodka / hotelu , warunków socjalno-bytowych sporządzony w oparciu o wskazania warunków socjalno-bytowych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. b) Zdjęcie/folder/ broszura/ katalog oferowanej bazy lokalowej obejmujące - zdjęcie całego obiektu z zewnątrz i terenu przyległego, zdjęcie sal do prowadzenia zajęć świetlicowych, zdjęcie stołówki, pokoju mieszkalnego z łazienką . c) Program autorski - sporządzony w oparciu o wskazania programu dydaktyczno-wychowawczego zawartego w zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Warunki socjalno bytowe - 20
  • 3 - Oferta programowa - Dodatkowe atrakcje - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany polegającej na rozszerzeniu programu zwiedzania bez zmiany ceny oferty, b Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie dotyczącym programu obozu - poszczególnych elementów wchodzących w jego skład, bądź kolejności ich świadczenia o ile zmiany te okażą się niezbędne, a podstawowa forma usługi nie zostaje zmieniona. W myśl tej zasady może więc ulec zmianie program ramowy i kolejność jego realizacji po każdorazowym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia d) wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotowego zamówienia - przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; e) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; f) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; g) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; h) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mroczkowsp.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Mroczkowie Mroczków 25 26-120 Bliżyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Mroczkowie Mroczków 25 26-120 Bliżyn sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Projekt realizowany na podstawie umowy nr UDA-POKL 09.01.02-26-072/12-00 ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.