eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu biurowego oraz gier klubowych, a także świadczenie usługi polegającej na dostawie, montażu, dopuszczeniu do użytku oraz serwisowaniu urządzeń i sprzętu audiowizualnego będącego wyposażeniem sal Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie, Nr 29/15/N

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Dęblin: Dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu biurowego oraz gier klubowych, a także świadczenie usługi polegającej na dostawie, montażu, dopuszczeniu do użytku oraz serwisowaniu urządzeń i sprzętu audiowizualnego będącego wyposażeniem sal Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie, Nr 29/15/N
Numer ogłoszenia: 316554 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142611 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu biurowego oraz gier klubowych, a także świadczenie usługi polegającej na dostawie, montażu, dopuszczeniu do użytku oraz serwisowaniu urządzeń i sprzętu audiowizualnego będącego wyposażeniem sal Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie, Nr 29/15/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu biurowego oraz gier klubowych, a także świadczenie usługi polegającej na dostawie, montażu, dopuszczeniu do użytku oraz serwisowaniu urządzeń i sprzętu audiowizualnego będącego wyposażeniem sal Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie. 2. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej funkcje i parametry graniczne przedstawione poniżej oraz w załączniku Nr 1 tj. formularzu ofertowym i załączniku Nr 1a- określone jako parametry graniczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz tj. formularz ofertowy, załącznik Nr 1a oraz załączniki nr 5a,5b,5c do siwz tj. ogólne warunki umowy dla poszczególnych grup. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 (szesnaście) niezależnych grup. Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy poszczególnych grup. - GRUPY: I - XIV - Sekcja Wychowawcza - sprzęt audiowizualny, sprzęt biurowy oraz gry klubowe - GRUPA XV - Służba Uzbrojenia i Elektroniki - sprzęt biurowy - GRUPA XVI - Służba Szkoleniowa - urządzenia i sprzęt audiowizualny będący wyposażeniem sal Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęty i urządzenia we własnym zakresie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. a) GRUPY: I-XIV (Sekcja Wychowawcza) - do magazynu Sekcji Wychowawczej w Dęblinie, znajdującego się na terenie Garnizonu Dęblin-Lotnisko. b) Grupa XV - (Służba Uzbrojenia i Elektroniki) - do oddziałowego magazynu uzbrojenia (budynek nr 64) znajdującego się na terenie Garnizonu Dęblin-Lotnisko c) Grupa XVI (Sekcja Szkoleniowa) - do Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie, ul. 23 Lotniczej Eskadry Szkolnej 7, 08-521 Dęblin, znajdującego się na terenie Garnizony Dęblin-Lotnisko. 6. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia w grupie XVI został opracowany na podstawie uzgodnionych wymagań eksploatacyjno -technicznych na zadanie Sprzęt i urządzenia wspomagające i zabezpieczające proces kształcenia i szkolenia w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP w latach 2015-2016 dla Sił Powietrznych. 7. Wymagania eksploatacyjno -techniczne na sprzęt i urządzenia wspomagające i zabezpieczające proces kształcenia i szkolenie Plan Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP w latach 2015-2016 dla Sił Powietrznych zostały uzgodnione i zatwierdzone przez Gestora - Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej -wz ppłk Szybiński. 8. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne grupy. 9. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych, zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych, dlatego odnosząc się do art. 16d ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 851) - cena jednostkowa poszczególnych pozycji w grupach I - XV nie może przekraczać 3 500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto 3 500,00 zł i powyżej w grupach I - XV zostaną odrzucone jako niezgodne z siwz. 10. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 37.46.11.00 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek, ul. Polna 21, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9876,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11143,30

  • Oferta z najniższą ceną: 10209,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17263,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.