eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Raba Wyżna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Raba Wyżna: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Raba Wyżna
Numer ogłoszenia: 316552 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rabawyzna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dot.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Raba Wyżna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje (części zamówienia) Zadanie nr 1 a) systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej od Granic do Chabówki, b) odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Skawie. Zadanie nr 2 a) systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej Raba W. - Łysa Góra, b) odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Rabie Wyżnej, c) systematyczne odśnieżanie chodników i parkingu w Rabie Wyżnej oraz posypywanie chodnika od skrzyżowania przy UG do szkół. Zadanie nr 3 a) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie wskazanych dróg gminnych i chodników w Rokicinach Podhalańskich. Zadanie nr 4 a) interwencyjne odśnieżanie wskazanych dróg gminnych w Bukowinie Osiedlu, Harkabuzie i Podsarniu (wymagany odpowiedni sprzęt z dwoma napędami). Zadanie nr 5 a) interwencyjne odśnieżanie i posypywanie wskazanych dróg gminnych i chodników w Bielance i Sieniawie. UWAGA: Wykonawcy zobowiązani są do pełnej dyspozycyjności przez cały okres obowiązywania umowy i zapewnienia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, całodobowo, również w święta i niedziele oraz dysponować telefonem komórkowym. Wykonawca ma obowiązek zapewnić: 1.odpowiedni (ciężki) sprzęt z dwoma napędami do odśnieżania dróg (zadanie nr 4), 2.materiał (piasek, żużel, sól) do posypywania dróg i chodników, a także dysponować siatkami przeciwśnieżnymi do zamontowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, 3.po okresie zimowym oczyszczenie posypywanych chodników i poboczy dróg oraz zdemontowania siatek przeciwśnieżnych, 4.w przypadku awarii lub uszkodzenia posiadanego sprzętu do zimowego utrzymania dróg, rezerwowy sprzęt pozwalający na ciągłość wykonywania usług..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) c.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rabawyzna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raba Wyżna 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Raba Wyżna 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej od Granic do Chabówki,oraz odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Skawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz dróg do odśnieżania ustala zamawiający.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: systematyczne odśnieżanie chodników i parkingu w Rabie Wyżnej oraz posypywanie chodnika od skrzyżowania przy UG do szkół..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej Raba W. - Łysa Góra; odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Rabie Wyżnej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie wskazanych dróg gminnych i chodników w Rokicinach Podhalańskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz dróg i chodników do odśnieżania ustala zamawiający.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: interwencyjne odśnieżanie wskazanych dróg gminnych w Bukowinie Osiedlu, Harkabuzie i Podsarniu (wymagany odpowiedni sprzęt z dwoma napędami)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz dróg do odśnieżania ustala Zamawiający.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: interwencyjne odśnieżanie i posypywanie wskazanych dróg gminnych i chodników w Bielance i Sieniawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz dróg i chodników ustala Zamawiający.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.