eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › Przebudowa budynku g³ównego Szko³y - remont segmentu "D" Szko³y Policji w Pile

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-10-03

Og³oszenie nr 316430 - 2016 z dnia 2016-10-03 r.

Pi³a: Przebudowa budynku g³ównego Szko³y - remont segmentu "D" Szko³y Policji w Pile
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Policji w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57029066300000, ul. Pl. Staszica  7, 64920   Pi³a, woj. wielkopolskie, pañstwo , tel. 673 522 134, e-mail sppil@zeus.miko.pila.pl, faks 673 522 322.
Adres strony internetowej (URL): www.pila.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: szkolenie policji

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pila.szolapolicji.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie n adres: Szko³a Policji w Pile, Plac Staszica 7, 4-920 Pi³a
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa budynku g³ównego Szko³y - remont segmentu "D" Szko³y Policji w Pile
Numer referencyjny: 437/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Prace nale¿y wykonaæ na podstawie dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez biuro architektoniczne £ukasz Szleper Projekt oraz STWiOR (ze wzglêdu na rycza³towy charakter zamówienia przedmiar za³±czony jest jedynie w formie pomocniczej). Zakres robót obejmuje przebudowê budynku g³ównego segment "D" w zakresie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu otrzymanie czê¶ciowego pozwolenia na u¿ytkowanie tego segmentu.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45300000-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 15/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ocenia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ocenia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ jedno zamówienie z zakresu remontu lub przebudowy budynku zamieszkania zbiorowego o warto¶ci co najmniej: 1 200 000,00 z³ wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienie obowi±zków kierownika budowy posiadaj±cej wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienie obowi±zków kierownika robót elektrycznych posiadaj±cej wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienie obowi±zków kierownika robót sanitarnych posiadaj±cej wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci telekomunikacyjnej (instalacje niskopr±dowe).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Na potwierdzenie spe³niania warunku w zakresie zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy ¿±da: a) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - do³±czenia do oferty o¶wiadczenia o spe³nieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; b) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym powy¿ej. Na potwierdzenie spe³niania warunku w zakresie zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:: a) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - do³±czenia do oferty o¶wiadczenia o spe³nieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; b) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie wskazanym powy¿ej. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym powy¿ej. Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ. Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie wskazanym w Rozdziale III SIWZ wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ . Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. e) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. f) Uproszczony kosztorys ofertowy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ. Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie wskazanym w Rozdziale III SIWZ wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ . Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. e) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. f) Uproszczony kosztorys ofertowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ. Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie wskazanym w Rozdziale III SIWZ wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SIWZ . Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. e) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. f) Uproszczony kosztorys ofertowy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert. 3. O¶wiadczenie, Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty, z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie. W przypadku nie podania okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca udziela gwarancji minimalnej tj. 36 miesiêcy. 4. O¶wiadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wska¿e czê¶ci jaki bêdzie realizowa³ przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy bêd± realizowaæ ten zakres, z³o¿one na za³±czniku nr 3 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie. 5. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zatrudni co najmniej na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê osoby, wykonuj±ce wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie oraz ¿e wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, a tak¿e ¿e wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych, z³o¿one na za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrêbnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 36 000,00 z³ (trzydzie¶ci sze¶æ tysiêcy z³otych zero groszy). Wadium nale¿y wnie¶æ jak ni¿ej. 1. Wadium nale¿y wnie¶æ w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami.). 2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego tj. Szko³a Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Pi³a nr 72 1010 1469 0052 9413 9120 0000. Konto Zamawiaj±cego jest kontem nieoprocentowanym. Zaleca siê umieszczenie dopisku "przebudowa budynku SP Pi³a". Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie do dnia 20-10-2016 do godziny 1030. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpó¼niej w dniu 20-10-2016 r. o godzinie 1030 znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. Uwaga: Wadium w pieni±dzu wnosi siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowi±zek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyra¼nie wyklucza dokonywanie wp³at gotówkowych na rachunek Zamawiaj±cego :i to niezale¿nie od tego, czy wp³ata taka dokonywana by³aby w kasie banku prowadz±cego rachunek Zamawiaj±cego, czy te¿ zupe³nie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a wiêc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiaj±cego jest niedopuszczaln± form± zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. ("Analiza wyroków s±dów okrêgowych oraz analiza orzecznictwa zespo³ów arbitrów wydanych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych" Urz±d Zamówieñ Publicznych 2006). Taka interpretacja ma dodatkowe potwierdzenie w tre¶ci art. 63 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz.665). Powy¿sze ma odzwierciedlenie w wyroku Zespo³u Arbitrów z 10.10.2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-2788/05. 4. Wadium w innej formie ni¿ w ppkt. 2 nale¿y z³o¿yæ (orygina³) w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Szko³a Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Pi³a - kasa Szko³y Policji w Pile, najpó¼niej w dniu 20-10-2016 do godziny 1030 lub za³±czyæ orygina³ np. gwarancji zap³aty wadium do oferty (orygina³ gwarancji wadialnej za³±czony do oferty zostanie przekazana do kasy Zamawiaj±cego). Kasa jest czynna w codziennie w godzinach 1000-1300. Wadium ma zabezpieczaæ interes Zamawiaj±cego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Kserokopiê gwarancji nale¿y do³±czyæ do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

tak,
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ Wykonawcy zaliczki na roboty budowlane. 2. Zamawiaj±cy udziela zaliczki na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach okre¶lonych poni¿ej. 3. Zamawiaj±cy mo¿e wyp³aciæ zaliczkê po zaakceptowaniu z³o¿onego przez Wykonawcê wniosku o zaliczkê oraz wystawieniu faktury VAT. 4. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ Wykonawcy zaliczki jednorazowo lub w transzach do wysoko¶ci 30 % warto¶ci realizowanego zamówienia brutto na poczet wykonania robót budowlanych. 5. Zaliczki mog± byæ udzielane wy³±cznie na roboty ujête w kosztorysie ofertowym. 6. Wykonawca we wniosku o przydzielenie zaliczki wska¿e w oparciu o kosztorys ofertowy zakres prac lub /i wykaz materia³ów który pokryje z udzielonej zaliczki oraz termin ich wykonania a tak¿e formê zabezpieczenia ich wykonania. 7. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100 % zabezpieczenia jej wykonania. 8. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie: a) gwarancji bankowej b) gwarancji ubezpieczeniowej c) porêczenia bankowego 9. Z tre¶ci dokumentów, o których mowa w punkcie 8) winno wynikaæ zobowi±zanie Gwaranta do nieodwo³alnego i bezwarunkowego zap³acenia kwoty zobowi±zania na pierwsze ¿±danie zap³aty 10. Zamawiaj±cy zwróci lub zwolni zabezpieczenie nale¿ytego wykonania zaliczki w terminie do 30 dni licz±c od dnia jej rozliczenia. 11. W przypadku zlecenia czê¶ci robót na podstawie zaliczki do wykonania przez podwykonawcê, Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ we wniosku jaka czê¶æ robót (rzeczowo - finansowa) bêdzie realizowana przez podwykonawcê. 12. Zamawiaj±cy przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty wp³yniêcia wniosku o jej przyznanie. 13. Do rozliczania zaliczek maj± zastosowanie zapisy w §4 ust 1 lit. c. 14. Zamawiaj±cemu w ka¿dym czasie realizacji robót z zaliczki przys³uguje prawo do ¿±dania rozliczenia zaliczki w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni. 15. W przypadku braku rozliczenia zaliczki w terminie wynikaj±cym z ust 14 Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo wypowiedzenia umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz do wykorzystania zabezpieczenia zaliczki a tak¿e zabezpieczenia nale¿ytego wykonania robót okre¶lonego w § 11 umowy. 16. W przypadku wyst±pienia z wnioskiem o kolejna transzê zaliczki, Zamawiaj±cy mo¿e jej udzieliæ wy³±cznie po rozliczeniu przyznanej ju¿ transzy. 17. Otrzymanie zaliczki wstrzymuje prawo Wykonawcy do wystawienia faktur czê¶ciowych za wykonane roboty do dnia rozliczenia siê z zaliczki. 18. Odbiór koñcowy robót bêdzie mo¿liwy dopiero po ca³kowitym rozliczeniu siê Wykonawcy z przyznanych zaliczek.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji10
gwarancja30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy mog± nast±piæ je¿eli w trakcie wykonywania robót zaistniej± jakiekolwiek przyczyny niezale¿ne od Wykonawcy, ze wzglêdu na które termin zakoñczenia robót nie mo¿e byæ dotrzymany oraz pod warunkiem, ¿e Wykonawca niezw³ocznie powiadomi o nich na pi¶mie Zamawiaj±cego pod rygorem utraty prawa powo³ywania siê na owe okoliczno¶ci w razie niedotrzymania terminu zakoñczenia robót. Fakt ten musi byæ zapisany w dzienniku budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru. Do okoliczno¶ci tych mo¿emy zaliczyæ warunki atmosferyczne, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów nie wiêcej ni¿ 30 dni w terminie obowi±zywania umowy, pod warunkiem, ¿e zosta³o to potwierdzone w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy; 2. Zmiany niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji umowy mog± nast±piæ na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a. wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, z wy³±czeniem przypadku gdy wstrzymanie nast±pi³o z winy Wykonawcy: b. konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3. Zmiany niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji umowy mog± nast±piæ na skutek innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac. 4. Zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ w zwi±zku z wyst±pieniem robót dodatkowych, nieobjêtych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczaj±cych ³±cznie 50% warto¶ci realizowanego zamówienia niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, je¿eli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego. W tym przypadku termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny na opracowanie przez projektanta dokumentacji wykonania robót dodatkowych (je¶li takowa jest niezbêdna) oraz czas wykonania prac, zgodny z opracowanym przez Wykonawcê harmonogramie (zaakceptowanym przez inspektora nadzoru) uwzglêdniaj±cym dotychczasowy potencja³ osobowy Wykonawcy. 5. Zmianie mo¿e ulec zakres robót z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb wynik³ych w trakcie realizacji umowy lecz niezbêdnych dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ w dacie zawarcia umowy z uwagi na kolizje z istniej±cym uzbrojeniem terenu, roszczeniami lub sprzeciwem w³a¶cicieli nieruchomo¶ci przez, które przebiega sieæ lub terenów s±siaduj±cych. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zastrzega sobie: a. prawo do zmniejszenia zakresu realizacji umowy (rezygnacja z czê¶ci robót) nie wiêcej ni¿ 10% ceny ca³kowitej: b. prawo do zamiany ilo¶ci robót przy zachowaniu cen jednostkowych okre¶lonych przez Wykonawcê w kosztorysie (wykonanie robót zamiennych). Ró¿nica ceny z tego tytu³u (+/-) nie mo¿e przekroczyæ 2% ceny ca³kowitej: c. mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ dodatkowych zgodnie z postanowieniami umowy. Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku zmniejszenia zakresu robót, (o których mowa w ust. "a" w tym ¿±danie realizacji umowy do wysoko¶ci 100% wynagrodzenia, lub wykonania robót zamiennych.). 6. Termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci wymienionych wy¿ej. 7. Zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ na skutek zmiany kluczowych specjalistów, tj., Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, je¶li uzna, ¿e kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 8. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonanej czê¶ci przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 20/10/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.