eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › ochrona nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, w części objętej zasięgiem działania zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-01

POZYCJA 31640

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Koszalin: ochrona nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, w części objętej zasięgiem działania zamawiającego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie, do kontaktów: Janina Filipczak, ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3473132, 3433930 w. 132, fax (094) 343 36 95, e-mail: jfilipczak@anr.gov.pl, anr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała ochrona nieruchomości zabudowanych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego - zgodnie z wykazem i szczegółowym opisem prac zamieszczonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ochrona realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, z wyjątkiem zadania częściowego G - poz.28, gdzie prowadzona będzie ochrona elektroniczna. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren powiatów: Białogard; Drawsko Pomorskie; Kołobrzeg ; Koszalin; Sławno; Szczecinek ; Świdwin. Kod NUTS: -. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dzieli się na 7 części: 2.1. Zadanie częściowe A - obejmujące teren powiatu Białogard; 2.2. Zadanie częściowe B - obejmujące teren powiatu Drawsko Pomorskie 2.3. Zadanie częściowe C - obejmujące teren powiatu Kołobrzeg ; 2.4. Zadanie częściowe D - obejmujące teren powiatu Koszalin,; 2.5. Zadanie częściowe E - obejmujące teren powiatu Sławno, 2.6. Zadanie częściowe F - obejmujące teren powiatu Szczecinek , 2.7. Zadanie częściowe G - obejmujące teren powiatu Świdwin. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokość wadium dla jednego zadania częściowego ustala się w kwocie 3.000 zł .Dla każdego zadania częściowego kwota jest jednakowa i wynosi 3.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność miesięczna z terminem 14 dniowym za wystawioną fakturę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej i wykonującymi zadania ochrony w ramach wewnętrznej służby ochrony albo na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia nie mniej niż liczba odpowiadająca przemnożeniu liczby chronionych obiektów przez 4. 1.3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. Wnieśli wadium, 1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli występują), c) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, będących przedmiotem zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIZW, h) aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę 1.000.000 zł. k) Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. nr 5 do SIWZ/ w liczbie odpowiadającej co najmniej liczbie osób wymaganych przez zamawiającego ( ilość obiektów x 4 osoby na jeden obiekt). W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SO/K/016/I/11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.08.2005, godzina 09:10, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: sierpień 2006 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: zamówienie składa się z 7 części obekmujących teren 7 powiatów na których działa Zamawiający. 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Białogard 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Drawsko Pomorskie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Kołobrzeg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Koszalin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Sławno 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Szczecinek 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 2) Krótki opis: ochrona fizyczna. 3) Zakres lub wartość: teren powiatu Świdwin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.