eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Zintegrowana obsługa hotelowo- gastronomiczna dla uczestników rewizyty w ramach projektu Nauka i praca - wspólna sprawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Mielec: Zintegrowana obsługa hotelowo- gastronomiczna dla uczestników rewizyty w ramach projektu Nauka i praca - wspólna sprawa
Numer ogłoszenia: 31639 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233753 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowana obsługa hotelowo- gastronomiczna dla uczestników rewizyty w ramach projektu Nauka i praca - wspólna sprawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie zintegrowanej obsługi hotelowo - gastronomicznej dla uczestników rewizyty polegającej na: Zapewnieniu zakwaterowania w hotelu minimum dwu-gwiazdkowym na terenie miasta Mielca w dniach 19 - 20 listopada 2013r dla 7 osób i w dniach 21 - 23 listopada 2013r dla 8 osób. Pokoje klimatyzowane 1 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (kabiny prysznicowe, umywalka, WC) z zestawem kosmetyków i ręczników, dostępem i korzystaniem z Internetu WI-FI z wliczonym śniadaniem oraz parkingiem. Zapewnieniu wyżywienia w dniach 19 - 23 listopada 2013r. Obiady dwudaniowe z deserem (zupa: minimum 250ml/ osobę, drugie danie: ziemniaki/ryż min. 150g/osobę, mięso min. 150g/osobę, surówka min. 150g/osobę, deser: ciasto piekarnicze). Podawane opcjonalnie: stacjonarnie w miejscu zakwaterowania, w formie cateringu na terenie Mielca lub zapewnione w innym mieście ze względu na realizację programu rewizyty. W dniu 19 listopada 2013r dla max. 12 osób w Krakowie w okolicy Wawelu. W dniu 20 listopada 2013r dla max. 12 osób w miejscu zakwaterowania. W dniu 21 listopada 2013r dla max. 15 osób w Łańcucie w pobliżu zamku oraz 1 w miejscu zakwaterowania. W dniu 22 listopada 2013r dla max. 12 osób w miejscu zakwaterowania lub w formie cateringu. Kolacja ciepła lub zimna składająca się z przystawki i dania głównego w dniach 19 - 20 listopada 2013r dla max. 12 osób w miejscu zakwaterowania, w dniach 21 listopada 2013r dla max. 15 osób w miejscu zakwaterowania. Kolacja w dniu 22 listopada 2013r podczas spotkania podsumowującego dla max. 38 osób w Woli Ocieckiej. Obiekt w Woli Ocieckiej powinien mieć charakter obiektu historycznego z salą spełniająca warunki sali konferencyjnej (na ok 40 miejsc, wyposażenie: rzutnik multimedialny, ekran) oraz zapleczem gastronomicznym zapewniającym podanie gorącej kolacji. W skład kolacji powinny wchodzić: przystawka zimna lub gorąca 150 g/osobę, danie główne: ziemniaki/ryż min. 150g/osobę, mięso min. 150g/osobę, surówka min. 150g/osobę, deser, 4 rodzaje przekąsek zimnych 200 g/ osobę w tym półmisek mięs i wędlin, dodatkowo: ciasta i ciasteczka, owoce, pieczywo, napoje zimne i gorące bez ograniczeń. Bufet składający się z kawy, herbaty i suchych ciastek dla max. 40 osób podczas konferencji w dniu 22 listopada 2013r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nauka i praca - wspólna sprawa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH Mazur & Mazur Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c., ul. Cyranowska 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7463,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16092,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.