Kraków: Przeprowadzenie szkolenia ADOBE PHOTOSHOP CS6 w systemie zamkniętym dla 6-10 pracowników Instytutu Architektury Krajobrazu Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej w ramach realizacji projektu Politechnika XXI wieku-Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej-najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 31639 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia ADOBE PHOTOSHOP CS6 w systemie zamkniętym dla 6-10 pracowników Instytutu Architektury Krajobrazu Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej w ramach realizacji projektu Politechnika XXI wieku-Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej-najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia ADOBE PHOTOSHOP CS6 dla 6-10 pracowników Instytutu Architektury Krajobrazu Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24. Szkolenie ma charakter zamknięty. Czas szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (pięć dni po 8 godzin lekcyjnych). Szkolenie winno odbywać się w godzinach od 8.00 do 16.30 - w tym przerwy. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, w taki sposób aby najskuteczniej wykorzystać wszystkie godziny szkolenia. Miejsce szkolenia: Politechnika Krakowska, Wydział Architektury, ul. Warszawska 24, Zamawiający zapewnia salę ćwiczeniową wraz z rzutnikiem multimedialnym. Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu Politechnika XXI wieku - Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-029/10-00 Obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie przeprowadzenia kursu przez wykwalifikowanego/wykwalifikowanych wykładowcę/wykładowców, b) zapewnienie niezbędnego sprzętu-laptopów i oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia dla 10 uczestników szkolenia, c) przed rozpoczęciem szkolenia uzgodnienie harmonogramu szkoleń z kierownikiem projektu w jednostce organizacyjnej, d) przeprowadzenie szkolenia w formie zajęć przy komputerze, w większości ćwiczeń praktycznych, poprzedzonych teoretycznym wstępem wykładowcy-trenera, e) po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia, dostarczenie programu szkolenia przygotowanego zgodnie z ramowym programem szkoleń oraz po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika (w formie papierowej i elektronicznej), f) oznakowanie materiałów szkoleniowych zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki g) prowadzenie list obecności potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników szkolenia, a także dokumentacji dotyczącej wydania certyfikatów dla uczestników szkolenia. Dokumentacja, o której mowa, będzie przekazana Zamawiającemu w formie papierowej po zakończeniu szkolenia, h) wydanie imiennych certyfikatów dla uczestników na zakończenie szkolenia, i) po zakończeniu szkolenia przeprowadzenie ankiety oceniającej szkolenie. Program szkolenia powinien obejmować: 1) Pracę z warstwami i obiektami inteligentnymi 2) Pracę z maskami warstw 3) Przekształcenia warstw i obiektów inteligentnych 4) Wywoływanie i edycję zdjęć w formacie RAW 5) Rysowanie i malowanie w programie Adobe Photoshop z użyciem tabletu Wacom 6) Wycinanie obiektów z tła i tworzenia atrakcyjnych kompozycji 7) Tworzenie realistycznych (lub nie) montaży i fotomontaży 8) Retuszu drobnych artefaktów i usuwania zbytecznych elementów fotografii 9) Poprawianie wyglądu ludzi (usuwanie pryszczy, zmarszczek i odchudzanie) 10) Poprawianie jakość swoich zdjęć, obrazów i innych prac plastycznych (usuwanie szumu, wyostrzanie) 11) Tworzenie ramek, efektów specjalnych i wykorzystania filtrów 12) Wprowadzanie tekstów okolicznościowych 13) Dostosowanie kolorystyki obrazu oraz przygotowania efektu typu Sepia czy zdjęć czarno-białych 14) Zarządzanie wielkością grafiki - dopasowanie do druku i Internetu 15) Poprawne przygotowanie pracy do druku i prezentacji w Internecie 16) Precyzyjną konfigurację optymalnych ustawień programu 17) Zasady zarządzania kolorem w aplikacjach Adobe i w programie Adobe Photoshop 18) Tworzenie własnego profilu ICC 19) Pracę z warstwami i obiektami inteligentnymi 20) Użycie narzędzia Layer Comps do tworzenia różnorodnych projektów 21) Tworzenie zaawansowanych selekcji 22) Tworzenie i edycji ścieżek oraz obiektów wektorowych 23) Edycji masek i zaznaczeń z użyciem tabletu Wacom 24) Pracę z maskami bitmapowymi, wektorowymi i odcinania 25) Wymianę grafiki z programem Adobe Illustrator w postaci obiektów inteligentnych, pikseli i ścieżek 26) Tworzenie własnej biblioteki próbek, kształtów wektorowych i pędzli 27) Pracę z kanałami, tworzenia kanałów dodatkowych i alfa kanałów. 28) Korekty kolorów i kontrastu z użyciem warstw dopasowania i masek 29) Metody tworzenia realistycznych montaży i fotomontaży 30) Poprawianie jakości swoich zdjęć, obrazów i innych prac plastycznych (usuwanie szumu, wyostrzanie, korekta zniekształceń obiektywu) 31) Tworzenie i edycję obiektów i scen trójwymiarowych 32) Wykorzystanie palety Actions, skryptów i innych funkcji automatycznych 33) Tworzenie i edycję animacji oraz filmów wideo 34) Tworzenie animacji 3D 35) Poprawne przygotowania pracy do druku, prezentacji w Internecie i na urządzeniach przenośnych. W oparciu o ramowy program Wykonawca powinien przedstawić rozszerzony zakres wszystkich punktów. Można dodać punkty nieuwzględnione w harmonogramie, jeżeli Wykonawca uzna je za istotne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zorganizował i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia grupowe z oprogramowania Adobe Photoshop CS6 o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia objętego niniejszą SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu usług - załącznik 5 do SIWZ i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca zapewni sprzęt do przeprowadzenia szkolenia (laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem Adobe Photoshop CS6) w ilości 10 szt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu potencjału technicznego - załącznik 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkolenia posiadającą doświadczenie w realizacji szkoleń grupowych z zakresu oprogramowania Adobe Photoshop CS6. Osoba zwana trenerem winna posiadać: - dokument Certyfikat firmy producenckiej Adobe upoważniającej do prowadzenia zajęć lub równoważny - doświadczenie w prowadzeniu takich szkoleń - przeprowadziła co najmniej dwa szkolenia grupowe z oprogramowania Adobe Photoshop CS6 o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia objętego niniejszą SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - załącznik 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy-załącznik 1 do SIWZ 2) Zobowiązanie innych podmiotów-załącznik 8 do SIWZ (jeśli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie wykładowcy/trenera - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach zmiany: a) osób (trenerów) przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie, b) osób-uczestników szkolenia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c) zmianę terminu końcowego realizacji zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego o maksymalnie 14 dni roboczych pod warunkiem uzyskania zgody Jednostki Pośredniczącej na przedłużenie terminu realizacji projektu, d) sposobu wykonania zamówienia, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej, e) ograniczenia zakresu zamówienia, gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 6. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy w przypadku nie uzyskania zgody od Instytucji Pośredniczącej na przedłużenie terminu realizacji projektu bez prawa żądania przez Wykonawcę odszkodowania i innych roszczeń związanych z rozwiązaniem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok 110, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok 110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Politechnika XXI wieku-Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej-najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - umowa nr UDA-POKL.04.01.01-00-029/10-00. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.