eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. Znak sprawySZP/380/30/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Łańcut: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. Znak sprawy: SZP/380/30/2010.
Numer ogłoszenia: 316399 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261789 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. Znak sprawy: SZP/380/30/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. PAKIET I - ODPADY MEDYCZNE Rodzaj i ilość określa załącznik nr 2 w SIWZ formularz cenowy. Ilość pozycji 12. Wartość zamówienia poniżej 193 000 euro. Termin i realizacja zamówienia: 1.Termin wykonania umowy odbywać się będzie w ciągu 24 miesięcy (sukcesywnie w formie cząstkowych odbiorów odpadów medycznych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja odbioru odpadów medycznych odbywać się będzie w poniedziałek, środę i piątek, a w okresie letnim także w sobotę. 3.Realizacja odbioru poz. 9 i 10, będzie wykonywana dwa razy w roku. Obejmuje usługę czyszczenia osadników oraz zagospodarowania odpadów powstałych z osadników. 4.Odbiór odpadów medycznych z Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., odbywać będą w godz. od 7.00 do 14.00. 5.WYKONAWCA zobowiązuje się do: - odbierania odpadów z miejsca ich składowania - Punktu Odbioru, po uprzednim zważeniu w obecności przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO i odnotowaniu ilości w karcie przekazania odpadu podpisanie przez upoważnionych przedstawicieli stron. 6.Odbiór odpadów jest uważany za zrealizowany z dniem podpisania przez strony karty przekazania odpadów. 7.Odpowiedzialność związana z procesem transportu i unieszkodliwiania odpadów przechodzi na WYKONAWCĘ w momencie odbioru odpadów wraz z kartą przekazania i obciąża WYKONAWCĘ do chwili zakończenia unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi w RP przepisami o Ochronie Środowiska. Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po odbiorze odpadów medycznych i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr I. W Pakiecie nr I muszą być ujęte wszystkie pozycje, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I - ODPADY MEDYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum Firma Usługowo-Handlowa EKO-TOP Sp. z o.o., ul. Hetmanska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197523,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133295,68

  • Oferta z najniższą ceną: 133295,68 / Oferta z najwyższą ceną: 430374,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.