eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Limanowa: Świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim
Numer ogłoszenia: 316353 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej , ul. J. Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 75 826, faks 18 33 37 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 10 zadań częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w przedłożonym do oferty wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu usługi szkoleniowej - kursu w zakresie: 1) Kursu prawa jazdy - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 1, 2) Kursu florystyki lub decoupage - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 2, 3) Kursu z zakresu fryzjerstwa - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 3, 4) Kursu hafciarstwa - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 4, 5) Kursu komputerowego - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 5, 6) Kursu operatora koparko - ładowarki - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 6, 7) Kursu przygotowującego do egzaminu maturalnego z matematyki - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 7, 8) Kursu przygotowującego do egzaminu maturalnego z języka angielskiego - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 8 9) Kursu masażu - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 9, 10) Kursu operatora wózka widłowego - w przypadku składania ofert na zadanie częściowe nr 10, Spełnianie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie zadania lub poszczególnych jego etapów jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające wykonanie zamówienia, b) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji etc c) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek wystąpienia zamówień dodatkowych. 2) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie zamówienia lub jego elementów będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. inspektorów nadzoru dla poszczególnych branż itp. oraz osób reprezentujących strony, b) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 6471 KC. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy stawki podatku VAT, f) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, h) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój 138, I piętro, budynek B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 138, I piętro budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy łącznie dla 10 osób - beneficjentów projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim, tj. dla 6 osób niepełnosprawnych, spośród których jedna z osób wymaga indywidualnego toku nauczania oraz dla 4 osób - rodziców dzieci niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne elementy umożliwiające ubieganie się o uprawnienie do kierowania pojazdem silnikowym tj. przystąpienie do egzaminu na prawo jazdy kategorii B, zatem Wykonawca zapewni badania lekarskie w celu stwierdzenia przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem, szkolenie podstawowe w rozumieniu § 5 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.) składające się z zajęć teoretycznych i praktycznych oraz zapewni wszelkie niezbędne formalności niezbędne zgodnie z w/w rozporządzeniem do przystąpienia do egzaminu państwowego sprawdzającego kwalifikacje do kierowania pojazdami. Cena za przedmiot zamówienia powinna zawierać: badanie lekarskie, przeprowadzenie części teoretycznej i praktycznej kursu, opłatę za jeden egzamin teoretyczny i praktyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 1 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs florystyki i decoupage.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu florystyki i decoupage dla 5 osób - beneficjentów projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie 30 godzin w zakresie florystyki i 15 godzin w zakresie decoupage. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 2 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs fryzjerstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu fryzjerstwa dla 1 osoby - beneficjenta projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 40 godzin zajęć. Kurs winien się zakończyć egzaminem, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 3 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs hafciarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu hafciarstwa dla 1 osoby - beneficjenta projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 10 godzin zajęć. Program kursu winien obejmować między innymi następujące zagadnienia: - hafciarstwo - aspekt historyczny, - tkanina, płótna, zasady doboru kanwy i nici, igieł, etc, - ściegi, tamborek, kanwa, - rodzaje haftów (w tym: krzyżykowy, richelieu, angielski, gobelinowy) Kurs winien się zakończyć egzaminem, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 3 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs komputerowy wraz z elementami obsługi kas fiskalnych, umiejętnością fakturowania oraz zagadnieniami dotyczącymi handlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla 8 osób - beneficjentów projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim, z elementami obsługi kasy fiskalnej i fakturowania oraz zagadnieniami dotyczącymi handlu. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 73 godzin zajęć, w tym kurs komputerowy min 40 godzin, obsługa kasy fiskalnej 9 godzin, podstawy fakturowania 17 godzin, zagadnienia dotyczące handlu - 7 godzin. Po zakończeniu kursu uczestnik będzie przygotowany do zdania egzaminów w celu uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL. Kurs winien się zakończyć egzaminem, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 5 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs operatora koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki dla 1 osoby - beneficjenta projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 176 godzin zajęć. Kurs winien się zakończyć egzaminem, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 6 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs przygotowujący do zdania egzaminu maturalnego z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przygotowującego do matury z zakresu matematyki dla 1 osoby - beneficjenta projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs przedmaturalny winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 46 godzin zajęć. Zadaniem kursu jest systematyzacja wiedzy, metodyka nauki do matury, powtórzenie materiału i uzupełnienie braków wiedzy. Zajęcia winny składać się z części teoretycznej oraz ćwiczeń na arkuszach maturalnych, zbiorach zadań i zestawach autorskich. Prowadzący powinien dopasować przebieg zadań do potrzeb kursanta, monitorując je. Kurs winien się zakończyć egzaminem tzw. mini - maturą. Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 7 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs przygotowujący do zdania egzaminu maturalnego z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przygotowującego do matury z zakresu języka angielskiego dla 1 osoby - beneficjenta projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs przedmaturalny winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 46 godzin zajęć. Zadaniem kursu jest systematyzacja wiedzy, metodyka nauki do matury, powtórzenie materiału i uzupełnienie braków wiedzy. Zajęcia winny składać się z części teoretycznej oraz ćwiczeń na arkuszach maturalnych, zbiorach zadań i zestawach autorskich. Prowadzący powinien dopasować przebieg zadań do potrzeb kursanta, monitorując je. Kurs winien się zakończyć egzaminem tzw. mini - maturą. Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 8 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu masażu I stopnia dla 1 osoby - beneficjenta projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 40 godzin zajęć. Kurs winien się zakończyć egzaminem, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 9 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs operatora wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu na wózki widłowe dla 4 osób - beneficjentów projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs na wózki widłowe winien składać się z części teoretycznej i praktycznej łącznie nie mniej niż 58 godzin zajęć (w tym szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym) i kończyć się egzaminem wewnętrznym i przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego. Uprawnienia na wózki widłowe należy wydać w formie zaświadczenia o ukończeniu kursu lub zaświadczenia kwalifikacyjnego ważnych bezterminowo na terenie całej Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis do zadania nr 10 stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.