eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Podczyszczeniowe roboty czerpalne na torze wodnym na rzece Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW wraz z 850 m odcinkiem powyżej PGW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Gdynia: Podczyszczeniowe roboty czerpalne na torze wodnym na rzece Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW wraz z 850 m odcinkiem powyżej PGW
Numer ogłoszenia: 316292 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podczyszczeniowe roboty czerpalne na torze wodnym na rzece Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW wraz z 850 m odcinkiem powyżej PGW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego robotach podczyszczeniowych na torze wodnym w Elblągu. Planowane roboty podczyszczeniowe będą wykonywane na torze o szerokości w dnie 50,0 m; głębokości technicznej 2,4 m, ilość urobku ok. 36 700 m3. Prace należy rozpocząć od zabezpieczenia przyszłego miejsca odkładu przed rozmywaniem i rozpłukiwaniem się urobku. Odkład urobku z robót podczyszczeniowych będzie odkładany zgodnie z załącznikiem mapa sytuacyjna w rejonie Złotej Wyspy, pozostałe miejsca odkładu umieszczone w projekcie są nieaktualne. Lokalizacja miejsc odkładu uwzględnia tarliska ryb określone w Zarządzeniu nr 2 Okręgowego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Gdyni z dnia 26.08.2004. Wykonawca w ramach oferowanego w ofercie wynagrodzenia zabezpieczy miejsce odkładu przez rozpłukiwaniem i rozmywaniem a przylegający akwen przed zmętnieniem. Sposób zabezpieczenia zostanie uzgodniony na roboczo z zamawiającym. W cenie wydobycia urobku Wykonawca musi zawrzeć wszystkie koszty związane z wydobyciem, wywozem urobku, transportem sprzętu, formowaniem urobku ciężkim sprzętem i tolerancję wymiarową przedstawiona w Specyfikacji Technicznej (Zamawiający wymaga podczyszczenia toru na głębokość 2,40 i zachowaniu na całym torze tolerancji 0,35 m głębokości, łączna wymagana głębokość to 2,75) itp. Zamawiający nie dopuszcza przerzutów (tymczasowego odkładu) urobku. Za naturalne zamulenie występujące w trakcie trwania umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Roboty pogłębiarskie należy rozpocząć od strony Zalewu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - obsługę geodezyjną w celu udokumentowania miejsc odkładu urobku w strefie brzegowej i na brzegu (pomiar przed i po refulacji). - dokumentację powykonawczą (w tym geodezyjny operat powykonawczy, atest czystości dna, sondaż powykonawczy wykonany przez instytucję uprawnioną, dokumenty dotyczące gospodarki odpadami w dwóch egzemplarzach. Sporządzana dokumentacja będzie również posiadała wersję elektroniczną skanowaną (odpowiadającą wersji papierowej) oraz elektroniczną edytowalną. Zamawiający przewiduje rozliczenie kubatury prac do najmniejszej głębokości jaka wystąpi na torze po wykonaniu prac (np. przy najmniejszej głębokości 2,1m zostanie rozliczona kubatura pomiędzy sondażem przedwykonawczym a rzędną 2,1m, mimo, że w innych miejscach prace będą wykonane do rzędnej np. 2,4m). Czyli rozliczana będzie każdorazowo kubatura odpowiadająca osiągniętej głębokości toru. Zamawiający przewiduje jedną płatność częściową za wykonane prace w wysokości nie większej niż 300 tys. zł Podstawą wystawienia faktury częściowej będzie protokół zaawansowania robót sporządzony na podstawie pomiarów batymetrycznych wykonanych przed rozpoczęciem prac i w trakcie (pomiar roboczy wykonanego zakresu). Roboty muszą być wykonywane zgodnie z Decyzją Wojewody Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie z dnia 31.10.2008 roku o numerze ŚR.VI.6613-0004-006/08 oraz pozwoleniem na budowę nr 47/2012 z dnia 16.11.2012. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 14 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20 - Drogi wodne, z wyjątkiem kanałów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1 (jedną) robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie robót czerpalnych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1)kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o projekt budowlany oraz przedmiary robót; 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 3)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w par. 14 wzoru umowy: 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z tym że zmiany te nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, f) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury, które jest nieprzewidywalne lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności. 4. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia oferty. 5. W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, pok.44, tel.+48 661-22-63 po uprzednim uzgodnieniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pokój nr 8 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 22.08.2013 r. o godzinie 10:00, pokój nr 39; 2. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP-WG-3800-23/13. 3) Ad. II.2) ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia - do 15.01.2014 r., w tym: a) termin zakończenia robót podczyszczeniowych - do dnia 15.11.2013 r.; b) termin dostarczenia dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego - do dnia 15.01.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.