eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Płock: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 31627 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w 2012 lub 2013 roku. Koparko-ładowarka kołowa musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym z certyfikatem CE. Koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do eksploatacji. Koparko ładowarka powinna spełniać poniżej wymienione minimalne wymagania odnośnie parametrów technicznych: Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki: 1. Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2. Masa eksploatacyjna maszyny maksymalnie 8100 kg 3. Długość transportowa maszyny nie więcej niż 5700 mm; 4. Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto do 100 kM; 5. Napęd na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 6. Koła jezdne: przednie małe 20cali, tylne duże 26 cali; 7. Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 8. Średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca maksymalnie 8500 mm; 9. Skrzynia biegów maszyny automatyczna z możliwością przełączania pod obciążeniem, 10. Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 11. System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności do bieżącego zapotrzebowania; 12. Układ hydrauliczny zasilany pompą o wydajności minimum 165 l/min; 13. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie - w górnej części obudów stabilizatorów należy umieścić oznakowanie wykonane z folii odblaskowej o wzorze zgodnym ze znakiem U-21-c dla strony prawej oraz U-21d dla strony lewej; 14. Błotniki kół przednich; 15. Sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym za pomocą joysticków. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: 1. Koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2. Koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3. Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna; 4. Pojemność znamionowa łyżki ładowarki minimum 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2500 mm; 5. Maksymalna wysokość załadunku minimum 3000 mm; 6. Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 2800 kg; 7. Zamiatarka ze szczotką boczną - szerokość minimum 2200 mm; 8. Szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami do palet; 9. Pług odśnieżny uchylny w zakresie +/- 30 stopni montowany na szybkozłącze ładowarkowe. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 1. Maszyna musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2. Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3; 3. Ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 4. Maksymalna głębokość kopania co najmniej 5900 mm; 5. Maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu co najmniej 3500 mm; 6. Siła skrawania na łyżce koparkowej co najmniej 57 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym co najmniej 30 kN; 7. Udźwig przy złożonym ramieniu co najmniej 1200 kg; 8. Łyżka skarpowa szerokości minimum 1500 mm; 9. Szybkozłącze koparkowe mechaniczne; 10. Instalacja hydrauliczna pod osprzęt dodatkowy typu: młot, kosiarka bijakowa. Kabina : 1. Regulowana kolumna kierownicy; 2. Kabina spełniająca wymagania ROPS oraz FOPS wyposażona w klimatyzację oraz ogrzewanie; 3. Kabina z drzwiami otwieranymi po obu stronach; 4. Lampy robocze halogenowe przednie i tylne; 5. Lampa sygnalizacyjna, zespolona, zamocowana na stałe do dachu kabiny wysyłająca żółte sygnały błyskowe z podświetlanym z przodu i z tyłu napisem SŁUŻBA DROGOWA o długości minimum 1300 mm, wykonana w technologii LED, spełniająca normy ECE R65/EMC. Podświetlenie napisu powinno załączać się równocześnie ze światłami mijania a sygnał błyskowy powinien być załączany oddzielnym włącznikiem na desce rozdzielczej - widoczna w zakresie 360 stopni; 6. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, standardowy zestaw narzędzi; 7. Fotel operatora obracany, z pasem bezpieczeństwa, amortyzowany pneumatycznie; 8. Napis Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku umieszczony w widocznym miejscu po obu stronach kabiny. Dodatkowo: 1. Maszyna powinna być wyposażona w lokalizator GPS (w cenę należy wliczyć abonament na usługi lokalizacyjne na co najmniej 3 lata)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw - załącznik nr 3, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 3 zamówienia polegające na dostawie koparko-ładowarki o wartości co najmniej 300 000,00 PLN dla każdego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacje dotyczące grupy kapitałowej - załącznik do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy: 1. zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 2. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, 3. zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, 4. zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 5. zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że przedmiot umowy wykona osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ) na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 6. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płock, ul. Bielska 59 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.