eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminnego Centrum Informatycznego Suchy Las Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Suchy Las: Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminnego Centrum Informatycznego Suchy Las Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 31617 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13319 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: GCI sp. z o. o., ul. Szkolna 11, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 61 8926294, faks 61 8926549.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: G.C.I. Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminnego Centrum Informatycznego Suchy Las Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminnego Centrum Informatycznego Suchy Las Sp. z o.o. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 32.50.00.00-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne; 2) 32.42.00.00-3 - Urządzenia sieciowe; Zamawiający wymaga kompatybilności dostarczonego sprzętu z urządzeniami Allied Telesis posiadanymi przez Zamawiającego, w szczególności z protokołami wykorzystywanymi w technologii GPON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 32.42.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 265680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.