eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont parteru w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Polkowice: Remont parteru w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 316012 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego, ul. Jarosława Dąbrowskiego 1 A, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 845 14 14, faks 0-76 845 14 14

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parteru w Szkole Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Polkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje Remont parteru w Szkole Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Polkowicach Ogólna charakterystyka robót: 1. Roboty demontażowe - demontaż drobnych elementów obsadzonych w ścianach i stropach, rozbiórka obudowy dylatacji, rozbiórka obudowy ścian z paneli pcv, rozbiórka posadzek lastryko i ścianek przy klatkach schodowych. 2. Roboty budowlane - ułożenie posadzek oraz warstw wyrównawczych z obsadzeniem profili dylatacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej z ościeżnicami, przełożenie 1 sztuki drzwi z zamurowaniem otworu, uzupełnienie tynków i płytek podłogowych, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, ochrona powierzchni ścian lakierem (lamperie), malowanie grzejników, wymiana kratek wentylacyjnych, ułożenie wykładzin obiektowych i listew progowych. Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie plastycznym i kosztorysie, zawierającym zakres robót podstawowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić wszelkie koszty dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym koszty robót, które nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, z wyłączeniem przypadków, gdy istnieją uzasadnione podstawy do ich odrębnego rozliczania. Są to m.in. koszty: zabezpieczeń, okien, rusztowań, a także koszty wywozu odpadów budowlanych oraz ich składowania. Wskazane jest aby wykonawcy szczegółowo sprawdzili w miejscu realizacji zadania warunki wykonania zamówienia. Tam, gdzie w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez zamawiającego. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawcy udzielili minimum 36 - miesięcznej rękojmi za wady. Udzielona przez Wykonawcę 36 - miesięczna gwarancja jakości oraz rękojmia za wady obejmuje roboty budowlane oraz wbudowane materiały i urządzenia. Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenia ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiary robót z rozszerzeniem *.ath umożliwiającym ich edycję i ułatwiającym dokonanie właściwej wyceny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wprowadzone przedmiary z rozszerzeniem ath mają charakter pomocniczy. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarami z rozszerzeniem pdf oraz ath, należy stosować zapisy przedmiarów z rozszerzeniem pdf. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Art.67 ust.1 pkt. 6 zamówienie uzupełniające wynika z zamówienia udzielonego w przetargu nieograniczonym o udzielenie zamówienia publicznego , roztrzygniętego w dniu 27.07.2011r.. zakres zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co udzielone w przetargu nieograniczonym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • FENIX PPUHT s.c., ul. Kolejowa 24, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.