eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Katowice: USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 31595 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31294 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 13.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 13.2.1. druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2014 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, tj. 92 wzorów zaproszeń w ciągu roku, w tym: 6 wzorów zaproszeń A4 po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1500 egz.) . 10 wzorów zaproszeń A4 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 3000 egz.) 2 wzory zaproszenia A4 po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 800 egz.) 2 wzory zaproszenia A4 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 20 wzorów zaproszeń A5 po 200 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 4000 egz.) 6 wzorów zaproszeń A5 po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1500 egz.) 4 wzory zaproszeń A5 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1200 egz.) 2 wzory zaproszeń A5 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 4 wzory zaproszeń 45cm x 21cm po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 4 wzory zaproszeń 45cm x 21cm po 350 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1400 egz.) 26 wzorów zaproszeń 10,5cm x 20,5cm po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 6500 egz.) 4 wzory zaproszeń 33cm x 21cm + wykrojnik po 250 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 2 wzory zaproszeń 33cm x 21cm + wykrojnik po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 600 egz.) Ogólna liczba zaproszeń w ciągu roku: 24 500 egz. Podane formaty zaproszeń trzeba będzie bigować w zależności od indywidualnego projektu. Papier: kreda matowa - 250 g. Kolorystyka 4+ 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych zaproszeń (zwiększenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju zaproszenia), o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. W związku z powyższym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia (załącznik nr 1.1). Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk, bigowanie. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt zaproszenia na płycie CD. 13.2.2. druk plakatów informacyjnych o działalności MHK z reprodukcjami obrazów ze zbiorów MHK o nakładzie: a) 1 wzór plakatu po 30 egz. (w sumie 30 egz.) o wymiarze 500 mm x 700 mm; b) 4 wzory plakatów po 50 egz. (w sumie 200 egz.) plakatów o wymiarze 500 mm x 700 mm c) 1 wzór plakatu po 20 egz. (w sumie 20 egz.) plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm d) 1 wzór afisza tzw ślepaka w sumie 700 egz. plakatów o wymiarze 700 mm x 1000 mm e) 1 wzór plakatu po 20 egz. (w sumie 20 egz.) plakatów o formacie A3 f) 1 wzór plakatu po 50 egz. (w sumie 50 egz.) plakatów o formacie A3 Papier plakaty - kreda połysk 170 g Kolorystyka - 4+0 Papier afisz tzw ślepak - offsetowy 130 g Kolorystyka - 4+0 Do wykonania: przygotowanie do korekty, druk Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów oraz zmiany liczby wzorów zamawianych plakatów, o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. 13.2.3. druk folderów oraz ulotek informacyjnych o działalności MHK : a) 2 wzory folderów A4 po 600 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 1200 egz.) b) 2 wzory folderów A4 po 1000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.) c) 1 wzór ulotki A4 po 5000 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 5000 egz.). d) 5 wzorów ulotek A5 po 400 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.). e) 1 wzór folderu A5 po 700 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 700 egz.) f) 1 wzór folderu A5 po 1000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) g) 1 wzór folderu A5 po 2000 egz. każdego folderu ( w sumie w ciągu roku 2000 egz.) h) 2 wzory ulotek o wymiarze 10,5cm x 20,5cm po 300 egz. każdej ulotki ( w sumie w ciągu roku 600 egz.). Papier - kreda matowa 135 g + lakier offsetowy Kolorystyka - 4+4 Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk. Zamawiający zastrzega sobie prawo (w zależności od zaistniałej sytuacji) zmiany liczby wzorów zamawianych folderów i ulotek, o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania umowy podanej przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający zaznacza, iż korekty będą przeprowadzane w jego siedzibie (dostarczanie i odbiór próbnych wydruków na koszt wykonawcy). 13.2.4 druk wizytówek: 4 wzory po 250 egz. ( razem 1000 egz.) Format - 9 cm x 5 cm Papier - karton jednostronnie kredowany Arktica 270 g + lakier offsetowy jednostronnie Kolorystyka - 4 + 1 13.3. Przed przystąpieniem do druku Wykonawca zobowiązany jest przekazać przygotowany materiał Zamawiającemu, w celu ostatecznej akceptacji. 13.4. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów własnych. 13.5. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 79810000-5 Usługi drukowania, 79822000-2 Usługi składu, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy, 79821100-6 Usługi korektorskie, 79821000-5 Drukarskie usługi wykańczalnicze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6, 79.82.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Archidiecezjalna,, ul. Wita Stwosza 11, 40-042 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53229,48

  • Oferta z najniższą ceną: 53229,48 / Oferta z najwyższą ceną: 56752,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.