Poznań: Usługa szkoleniowa - szkolenie zamknięte dla pracowników powiatowych urzędów pracy z zakresu nowelizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz usługa cateringowa, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 315890 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa - szkolenie zamknięte dla pracowników powiatowych urzędów pracy z zakresu nowelizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz usługa cateringowa, z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: usługa szkoleniowa - szkolenie zamknięte dla pracowników powiatowych urzędów pracy z zakresu nowelizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie dwóch jednodniowych szkoleń dla 2 grup (maksymalnie po 40 osób każda grupa). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6. 3. Wykonawca, najpóźniej w terminie 2 dni roboczych po podpisaniu umowy, przedstawi do akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, szczegółowy harmonogram szkoleń. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze, w siedzibie Zamawiającego, (w godzinach między 08:30-15:30), w terminach określonych w harmonogramie. 5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się: 1) przeprowadzić z należytą starannością szkolenia, zgodnie z programem i harmonogramem zajęć zatwierdzonym przez Zamawiającego, 2) przeprowadzić ewaluację szkolenia (przy pomocy arkusza AIOS) i przedstawić analizę Zamawiającemu, zgodnie ze wzorem formularza sprawozdania ze szkolenia, 3) zapewnić przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonych ekspertów z danej dziedziny, 4) wyposażyć uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne, które mogą być w formie elektronicznej, 5) wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia, zgodnie ze wzorem zaakceptowanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie i druk materiałów szkoleniowych. 7. Zamawiający informuje, że szkolenia finansowane są w 100% ze środków publicznych. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia tylko dla jednej grupy szkolącej lub mniejszej liczby uczestników szkoleń. 9. Zamawiający ma prawo zrezygnować z usługi w przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniej niż 20 osób. Część II: usługa cateringowa 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługę przygotowania, dostarczenia oraz podawania wyżywienia podczas trwania szkoleń dla max. 82 osób (2 jednodniowe szkolenia po 40 uczestników szkolenia oraz trener) obejmującą: serwis kawowy bez ograniczeń: kawa, wybór herbat, soki, woda; wybór kruchych ciast, mini kanapki max. 4 szt. na osobę, co najmniej dwie przerwy podczas każdego dnia); 2) przygotowanie serwisu kawowego, jego dowóz i estetyczne podanie w dniach i w godzinach uzgodnionych z Wykonawcą realizującym usługę szkoleń do miejsca i sali, w której będą odbywały się spotkania, najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem każdego spotkania, przygotowania (nakrycia) stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu każdego spotkania, 3) zapewnienie czystej i nieuszkodzonej zastawy stołowej ceramicznej, sztućców metalowych, szklanek, filiżanek, oraz obecności przez cały czas trwania spotkania obsługi kelnerskiej, w odpowiedniej ilości, a także dekoracji stołów: materiałowe obrusy, serwetki, 4) terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ustalonym planem szkoleń, 5) zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków, 6) przygotowywania posiłków pełnowartościowych, ze świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia tylko dla jednej grupy szkolącej lub mniejszej liczby uczestników szkoleń. 3. Zamawiający ma prawo zrezygnować z usługi w przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniej niż 20 osób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.52.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda dysponowania co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usługi, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń lub warsztatów dla pracowników powiatowych urzędów pracy, w zakresie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz ustaw powiązanych. Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia lub świadczenia usługi cateringowej, bez zmiany terminu realizacji umowy, 2) zmniejszenia ilości osób uczestniczących w szkoleniu, 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 455 budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa szkoleniowa specjalistyczna - szkolenie zamknięte dla pracowników powiatowych urzędów pracy z zakresu nowelizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa szkoleniowa specjalistyczna - szkolenie zamknięte dla pracowników powiatowych urzędów pracy z zakresu nowelizacji ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa cateringowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa cateringowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - piknik z okazji Dnia Wydziału 2024.
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Usługa cateringowa - Dzień Wydziału 2024
- "Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części".
- Usługa cateringową polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do kuchenek oddziałowych Oddziałów Szpitala Wolskiego wg określonych przez Zamawiającego diet , odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.