eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › dostawa ciągnika używanego, rolniczego i pługa odśnieżającego do ciągnika oraz dostawa i montaż pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Tarnowiec: dostawa ciągnika używanego, rolniczego i pługa odśnieżającego do ciągnika oraz dostawa i montaż pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu
Numer ogłoszenia: 315856 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu , Tarnowiec 143, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4436919, faks 0-13 4424011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ciągnika używanego, rolniczego i pługa odśnieżającego do ciągnika oraz dostawa i montaż pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 1 dostawa ciągnika używanego, rolniczego i pługa odśnieżającego do ciągnika Pakiet 2 dostawa i montaż pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego Pakiet 1 1.1 Dane techniczne ciągnika: 1. Wyprodukowany nie wcześniej niż przed 01-01-1997, 2. Czas pracy ciągnika- nie większy niż 9000mth 3. 4x4, napęd załączany na przycisk 4. Silnik VI + Turbo- min. 110KM, 5. Skrzynia 4 biegowa, jeden półbieg pod obciążeniem 6. Biegi terenowe i szosowe 7. Rewers mechaniczny 8. Opony tył- min. 80 % bieżnika oryginalnego, 9. Opony przód - min. 50% bieżnika oryginalnego, 10. Komplet zaczepów, 11. Wałek 540/1000 obrotów, 12. EHR, elektroniczne sterowanie podnośnikiem, 13. Wyjście na hamulec hydrauliczny na przyczepę, 14. Szczelna kabina, 15. Szyby boczne uchylne, szyber dach 16. Rozbudowana hydraulika min. 3 pary wyjść hydrauliki, 17. Siedzenie boczne pasażera 18. Brak wyraźnych oznak korozji, 19. Bezwypadkowy 20. Pojazd winien być zarejestrowany w Polsce i posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji przez Zamawiającego wraz z aktualnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem OC (min. 1 miesiąc). 21. Kompletny pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy. 22. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 23. Wykonawca udostępni Zamawiającemu ciągnik w celu wykonania jazdy próbnej i sprawdzenia stanu technicznego 24. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru pod warunkiem pozytywnego zakończenia jazdy próbnej oraz badań technicznych. 25. Wymagane prawem dokumenty dostarczane wraz z ciągnikiem umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. 26. Ciągnik musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i Ustawy Prawo o ruchu drogowym. 1.2 Dane techniczne pługa odśnieżającego do ciągnika: 1. Fabrycznie nowy, 2. Szerokość 2,60 - 2,70 m 3. Lemiesz gumowy, 4. Podnoszony hydraulicznie, 5. Skręt na boki, 6. Łatwy montaż do ciągnika 7. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 8. Gwarancja min 12 miesięcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia. Pakiet 2 Dane techniczne pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego: 1. Fabrycznie nowy 2. Pług odśnieżny jednostronny z odkładnicą stalową. 3. Odkładnica o długości 3.20m +- 2 cm 4. Odkładnica o wysokości 0.9m +- 2 cm 5. Odkładnica wyposażona w lemiesze gumowe. 6. Szerokość pasa odśnieżania po skosie min.2.75m, 7. Odkładnica z dodatkową regulację kąta natarcia lemieszy do podłoża, 8. Podnoszenie pługa pneumatyczne poprzez siłownik dwustronnego działania wpięty w układ pneumatyczny nośnika z zaworem bezpieczeństwa, 9. Sterowanie lewo/prawo mechanicznie poprzez drążek regulujący, 10. Stojaki magazynowe, 11. Światła obrysowe, 12. Wyposażony jest w dwie płyty czołowe (jedna przy pługu - druga przy nośniku) pozwalające na szybki montaż/demontaż pługa 13. Montaż płyty czołowej do nośnika 14. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 15. Gwarancja min 12 miesięcy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.72.00.00-8, 43.31.31.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Opis przedmiotu zamówienia - druk nr 4 Opisy (ulotka lub broszura lub strona katalogowa) dotyczy pługa odśnieżającego Pakiet 1 i 2- celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia. Fotografia ciągnika - Pakiet 1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wymieniona w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą wymaga się dołączenie do oferty zaświadczenia o wpisie w CEIDG w formie wydruku ze strony internetowej. 2. Umowa spółki cywilnej, stanowiąca o uprawnieniu do reprezentowania spółki - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników spółki, a nie załączono pełnomocnictwa. 3. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Formularz ofertowy - druk nr 1. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.3 pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (art. 23), oferta spełniać musi następujące wymagania: - Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę, - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - w odniesieniu do pozostałych warunków muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; - Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W okresie niezmienności ceny, cena mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. Dopuszcza się zakup przedmiotu umowy po cenie niższej niż określono w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowiec.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 143.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 143.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa ciągnika używanego, rolniczego i pługa odśnieżającego do ciągnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1.1 Dane techniczne ciągnika: 1. Wyprodukowany nie wcześniej niż przed 01-01-1997, 2. Czas pracy ciągnika- nie większy niż 9000mth 3. 4x4, napęd załączany na przycisk 4. Silnik VI + Turbo- min. 110KM, 5. Skrzynia 4 biegowa, jeden półbieg pod obciążeniem 6. Biegi terenowe i szosowe 7. Rewers mechaniczny 8. Opony tył- min. 80 % bieżnika oryginalnego, 9. Opony przód - min. 50% bieżnika oryginalnego, 10. Komplet zaczepów, 11. Wałek 540/1000 obrotów, 12. EHR, elektroniczne sterowanie podnośnikiem, 13. Wyjście na hamulec hydrauliczny na przyczepę, 14. Szczelna kabina, 15. Szyby boczne uchylne, szyber dach 16. Rozbudowana hydraulika min. 3 pary wyjść hydrauliki, 17. Siedzenie boczne pasażera 18. Brak wyraźnych oznak korozji, 19. Bezwypadkowy 20. Pojazd winien być zarejestrowany w Polsce i posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji przez Zamawiającego wraz z aktualnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem OC (min. 1 miesiąc). 21. Kompletny pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy. 22. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 23. Wykonawca udostępni Zamawiającemu ciągnik w celu wykonania jazdy próbnej i sprawdzenia stanu technicznego 24. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru pod warunkiem pozytywnego zakończenia jazdy próbnej oraz badań technicznych. 25. Wymagane prawem dokumenty dostarczane wraz z ciągnikiem umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. 26. Ciągnik musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i Ustawy Prawo o ruchu drogowym. 1.2 Dane techniczne pługa odśnieżającego do ciągnika: 1. Fabrycznie nowy, 2. Szerokość 2,60 - 2,70 m 3. Lemiesz gumowy, 4. Podnoszony hydraulicznie, 5. Skręt na boki, 6. Łatwy montaż do ciągnika 7. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 8. Gwarancja min 12 miesięcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.72.00.00-8, 43.31.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Dane techniczne pługa odśnieżającego do samochodu ciężarowego: 1. Fabrycznie nowy 2. Pług odśnieżny jednostronny z odkładnicą stalową. 3. Odkładnica o długości 3.20m +- 2 cm 4. Odkładnica o wysokości 0.9m +- 2 cm 5. Odkładnica wyposażona w lemiesze gumowe. 6. Szerokość pasa odśnieżania po skosie min.2.75m, 7. Odkładnica z dodatkową regulację kąta natarcia lemieszy do podłoża, 8. Podnoszenie pługa pneumatyczne poprzez siłownik dwustronnego działania wpięty w układ pneumatyczny nośnika z zaworem bezpieczeństwa, 9. Sterowanie lewo/prawo mechanicznie poprzez drążek regulujący, 10. Stojaki magazynowe, 11. Światła obrysowe, 12. Wyposażony jest w dwie płyty czołowe (jedna przy pługu - druga przy nośniku) pozwalające na szybki montaż/demontaż pługa 13. Montaż płyty czołowej do nośnika 14. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji. 15. Gwarancja min 12 miesięcy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.