eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Wyjazd szkoleniowo -rehabilitacyjny dla uczestników projektu Pociąg do aktywności -program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Limanowa: Wyjazd szkoleniowo -rehabilitacyjny dla uczestników projektu Pociąg do aktywności -program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.
Numer ogłoszenia: 315834 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej, ul. J. Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 75 826, faks 18 33 37 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd szkoleniowo -rehabilitacyjny dla uczestników projektu Pociąg do aktywności -program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Wyjazd szkoleniowy dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego połączony z rehabilitacją dzieci w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.Przedmiot zamówienia obejmie organizację 7 dniowego wyjazdu szkoleniowo - rehabilitacyjnego (w tym: 6 dni szkoleniowych; 6 noclegów) dla 16 osób w tym 8 dzieci niepełnosprawnych w wieku od 2 do 14 lat z dysfunkcją narządu ruchu, schorzeniami neurologicznymi, immunologicznymi, umysłowymi oraz wadami wzroku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu.Miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu: Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym w miejscowości na terenie Polski, poza powiatem limanowskim. Zamawiający wymaga by ośrodek w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu był przystosowany dla osób niepełnosprawnych w tym niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt powinien posiadać zaplecze umożliwiające przeprowadzenie planowanych szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Ośrodek powinien również posiadać zaplecze rekreacyjno sportowe, basen na terenie ośrodka oraz dostęp do krytego basenu w odległości nie dalej niż 10 min. pieszo. Planowany termin wyjazdu z Limanowej: 12 sierpnia 2013 r. (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej, ul. Józefa Marka 9) do miejsca zakwaterowania, Planowany termin powrotu do Limanowej: 18 sierpnia 2013 r. z miejsca zakwaterowania do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej, ul. Józefa Marka 9). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1)Program integracji społecznej: 1.Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił koordynatora wyjazdu. Uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania a także podczas wyjazdu autokarowego z Limanowej oraz powrotu do Limanowej powinni być objęci całodobową opieką medyczną oraz posiadać dostęp do opieki lekarskiej. 2.Wykonawca w cenie zapewni program integracji społecznej, obejmujący m.in.: spotkania integracyjne, 2 ogniska z grillowaniem, min. 2 wycieczki do obiektów/miejsc, które umożliwią zapoznanie się Uczestników wyjazdu z walorami turystyczno-kulturalnymi regionu, położonych w odległości umożliwiającej dotarcie na miejsce w czasie krótszym niż 40 min. oraz innego typu atrakcje miejscowe. Wykonawca zapewni przewodnika, środek transportu oraz ewentualnie bilety wstępu do atrakcji turystycznych w czasie organizowanych wycieczek. 3.Wykonawca zapewni nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka oraz basenu na terenie ośrodka z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu tj. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, rakiety do tenisa ziemnego, leżaki etc. Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym zapleczem rekreacyjno - sportowym oraz basenem Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom wyjazdu możliwość korzystania z takiego zaplecza oraz basenu poza ośrodkiem w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport i podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze, spełniającym kryteria dostępności dla poszczególnych Uczestników wyjazdu. 2)Zakwaterowanie i wyżywienie 1.Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył wraz z ofertą szczegółowy opis miejsca wykonania zamówienia i warunków zakwaterowania, a także wstępny harmonogram wyjazdu. Ostateczny harmonogram wyjazdu wraz z planem każdego dnia pobytu zostanie ustalony i przyjęty nie później niż w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. 2.Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu na terenie jednego ośrodka/hotelu/pensjonatu o standardzie minimum dla obiektów dwu - gwiazdkowych, określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, w tym mających problemy z poruszaniem się z prowadzoną na miejscu rehabilitacją. Zakwaterowania obejmie 6 noclegów w terminie 12.08.2013 r.-18.08.2013r. 3.Uczestnicy wyjazdu powinni być zakwaterowani w pokojach dwu lub cztero osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic lub wanna, WC). Zakwaterowanie wg płci osób dorosłych, rodzice razem z dziećmi. 4. Zamawiający wymaga by na terenie ośrodka znajdowała się stołówka i świetlica z dostępem do TV. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu całodobowe wyżywienie składające się z 4 posiłków w stołówce na terenie ośrodka w formie szwedzkiego stołu. Wyżywienie : śniadania; obiady składające się z : zupy, drugiego dania, kompotu, deseru; podwieczorki i kolacje; oraz: serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców. Posiłki powinny być zróżnicowane i dostosowane do potrzeb każdego uczestnika pod względem odżywczym i kalorycznym (w tym, w koniecznych przypadkach, zapewnienie odpowiedniej diety, zgodnej z zaleceniami lekarza). 6. Wykonawca zapewni również suchy prowiant i zimne napoje na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego dostępu do napojów chłodzących (minimum 1,5 litra wody na jedną osobę dziennie). 8. W przypadku organizacji imprez typu ognisko, grill kolację należy zastąpić poczęstunkiem odpowiednim do typu organizowanej imprezy. 3)Szkolenia i zabiegi rehabilitacyjne i medyczne: 1.Wykonawca zapewni dzieciom niepełnosprawnym badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu w ośrodku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych). 2.Wykonawca zapewni całodobową opiekę medyczną. 3.Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu wyjazdu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych. Osoby prowadzące zajęcia oraz opiekunowie dzieci muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. 4.Wykonawca zapewni również zaplecze niezbędne do świadczenia usług rehabilitacyjnych i szkoleniowych na terenie ośrodka. 5.Program pobytu obejmie codzienne korzystanie z zabiegów rehabilitacyjnych indywidualnych lub grupowych ćwiczeń w basenie min. 3 godz. każdego dnia pobytu w ośrodku przez każde dziecko niepełnosprawne. W zabiegach i ćwiczeniach rehabilitacyjnych będą również uczestniczyć rodzice, którzy poprzez uczestnictwo w zajęciach nauczą się odpowiednich ćwiczeń rehabilitacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania ich dzieci. Na zakończenie rodzice dzieci niepełnosprawnych otrzymają potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych wraz z podpisem rodzica dziecka niepełnosprawnego oraz osoby wykonującej zabieg. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia 4 godz. dydaktycznych warsztatów pn. trening umiejętności społecznych - komunikacja w rodzinie trwających 6 dni. Warsztaty powinny być prowadzone przez psychologa/pedagoga dla rodziców dzieci niepełnosprawnych. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie programu planowanych warsztatów. Przygotowany plan powinien zostać wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. Trening powinien zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia potwierdzającego nabyte umiejętności. 8.W ramach treningu umiejętności społecznych Wykonawca może zaplanować szkolenie z zakresu interwencji przedmedycznej. 9.Uczestnicy wyjazdu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem warsztatów z psychologiem/pedagogiem, kursu pierwszej pomocy. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik wyjazdu otrzyma na własność, materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wyjazdu. 10.Wykonawca zobowiązany jest do:promowania EFS, poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu plakatów informacyjnych;sporządzenie dokumentacji fotograficznej na płycie CD (min. 10 zdjęć z każdego dnia pobytu), w tym zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu; oznaczenia materiałów szkoleniowych; materiały winny być oznaczone zgodnie z ,,Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;udostępniane przez Zamawiającego. Plakaty zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 11.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych. 12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekunów dla dzieci niepełnosprawnych podczas zajęć z rodzicami dzieci niepełnosprawnych. Liczba opiekunów winna być wystarczająca do zapewnienia bezpieczeństwa i zorganizowania zajęć dzieciom, biorąc pod uwagę rodzaj niepełnosprawności oraz ich wiek. 4)Dodatkowe wymagania 1.Wykonawca zaoferuje jedną cenę za realizację zamówienia zgodnie z powyższym opisem dla wszystkich uczestników wyjazdu, w tym koszty przewozu, zakwaterowania, wyżywienia, ubezpieczenia, zabiegów rehabilitacyjnych, szkoleń, opieki, koszty wstępów oraz dojazdów, opłatę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 2.Wykonawca zapewnieni kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu, w tym koordynatora wyjazdu a także opiekunów dla dzieci. Osoby te powinny posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę). 3.Wykonawca zorganizuje transport autokarowy uczestników wyjazdu z Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) po zakończeniu wyjazdu. Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w klimatyzację, system nagłośnienia oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. 4.Wykonawca zapewni obecność opiekuna dla uczestników wyjazdu autokarowego podczas wyjazdu z Limanowej oraz podróży powrotnej. 5.Wykonawca zapewni przewóz autokarem klasy LUX, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami, TV i DVD. 6.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjnego przez jego uczestnika. 7.Na czas trwania wyjazdu Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW oraz OC na kwotę nie niższą niż 15.000,-zł na jedną osobę, obejmującego czas podróży oraz pobyt w ośrodku. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do SIWZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie częściowe nr 2: Wyjazd szkoleniowo rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Przedmiot zamówienia obejmie organizację 7 dniowego wyjazdu szkoleniowo rehabilitacyjnego (w tym: 6 dni szkoleniowych; 6 noclegów) dla 39 osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego z dysfunkcją narządu ruchu, chorobą psychiczną, z padaczką oraz ze schorzeniami układu oddechowego i krążenia, schorzeniami neurologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu. Miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu: Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym w miejscowości na terenie Polski, poza powiatem limanowskim. Zamawiający wymaga by ośrodek w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu był przystosowany dla osób niepełnosprawnych w tym niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt powinien posiadać zaplecze umożliwiające przeprowadzenie planowanych szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Ośrodek powinien również posiadać zaplecze rekreacyjno sportowe, basen na terenie ośrodka oraz dostęp do krytego basenu w odległości nie dalej niż 10 min. pieszo. Planowany termin wyjazdu z Limanowej: 23 września 2013 r. z Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej, ul. Józefa Marka 9) do miejsca zakwaterowania Planowany termin powrotu do Limanowej: 29 września 2013 r. z miejsca zakwaterowania do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej, ul. Józefa Marka 9) 1)Program integracji społecznej: 1.Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił koordynatora wyjazdu oraz opiekunów dla wszystkich uczestników wyjazdu (min. jeden opiekun na każde 12 osób/uczestników), z których co najmniej jeden posiada przygotowanie medyczne (opiekunem nie może być osoba niepełnosprawna wymagająca opieki innej osoby). Uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania a także podczas wyjazdu autokarowego z Limanowej oraz powrotu do Limanowej powinni być objęci całodobową opieką medyczną oraz posiadać dostęp do opieki lekarskiej. 2.Wykonawca w cenie zapewni nieodpłatny program integracji społecznej, obejmujący m.in.: spotkania integracyjne, 2 ogniska z grillowaniem, min. 2 wycieczki do obiektów/miejsc, które umożliwią zapoznanie się Uczestników wyjazdu z walorami turystyczno-kulturalnymi regionu, położonych w odległości umożliwiającej dotarcie na miejsce w czasie krótszym niż 40 min. oraz innego typu atrakcje miejscowe. Wykonawca zapewni przewodnika, środek transportu oraz ewentualnie bilety wstępu do atrakcji turystycznych w czasie organizowanych wycieczek. 3.Wykonawca zapewni nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka oraz basenu na terenie ośrodka z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu tj. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, rakiety do tenisa ziemnego, leżaki etc. Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym zapleczem rekreacyjno - sportowym oraz basenem Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom wyjazdu możliwość korzystania z takiego zaplecza oraz basenu poza ośrodkiem w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport i podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze, spełniającym kryteria dostępności dla poszczególnych Uczestników wyjazdu. 2)Zakwaterowanie i wyżywienie: 1.Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył wraz z ofertą szczegółowy opis miejsca wykonania zamówienia i warunków zakwaterowania, a także wstępny harmonogram wyjazdu. Ostateczny harmonogram wyjazdu wraz z planem każdego dnia pobytu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. 2.Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu na terenie jednego ośrodka/hotelu/pensjonatu o standardzie minimum dla obiektów dwu - gwiazdkowych, określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, w tym mających problemy z poruszaniem się z prowadzoną na miejscu rehabilitacją. Zakwaterowania obejmie 6 noclegów w terminie 23.09.2013 r. - 29.09.2013r. 3.Uczestnicy wyjazdu powinni być zakwaterowani w pokojach dwu trzy lub cztero osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic lub wanna, WC), wyposażone w odbiornik TV, ręczniki, pościel, szklanki/kubki. 4.Ilość pokoi umożliwiająca zakwaterowanie uczestników osobno ze względu na płeć. 5.Zamawiający wymaga by na terenie ośrodka znajdowała się stołówka i świetlica z dostępem do TV. 6.Wykonawca zapewni dostęp osób niepełnosprawnych do aneksu kuchennego (czajnik, lodówka) oraz świetlicy. 7.Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu całodobowe wyżywienie składające się z 4 posiłków w stołówce na terenie ośrodka w formie szwedzkiego stołu. Wyżywienie: śniadania; obiady składające się z : zupy, drugiego dania, kompotu, deseru; podwieczorki i kolacje; oraz: serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców. Posiłki powinny być zróżnicowane i dostosowane do potrzeb każdego uczestnika pod względem odżywczym i kalorycznym (w tym, w koniecznych przypadkach, zapewnienie odpowiedniej diety, zgodnej z zaleceniami lekarza). 8.Wykonawca zapewni również suchy prowiant i zimne napoje na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego dostępu do napojów chłodzących (minimum 1,5 litra wody na jedną osobę dziennie). 10.W przypadku organizacji imprez typu ognisko, grill kolację należy zastąpić poczęstunkiem odpowiednim do typu organizowanej imprezy. 3)Szkolenia i zabiegi rehabilitacyjne i medyczne: 1.Wykonawca zapewni osobom niepełnosprawnym badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu w ośrodku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych). 2.Wykonawca zapewni całodobową opiekę medyczną. 3.Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu wyjazdu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych. Osoby prowadzące zajęcia oraz opiekunowie muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. 4.Wykonawca zapewni również zaplecze niezbędne do świadczenia usług rehabilitacyjnych i szkoleniowych na terenie ośrodka. 5.Program pobytu obejmie codzienne korzystanie z zabiegów rehabilitacyjnych indywidualnych lub grupowych ćwiczeń w basenie w sumie 4 godz. każdego dnia pobytu w ośrodku przez każdą osobę niepełnosprawną według wskazań lekarza. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych wraz z podpisem uczestnika wyjazdu i osoby wykonującej zabieg. 7.Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkoleń grupowych z pedagogiem/psychologiem pn. trening umiejętności społecznych w zakresie budowania pewności siebie, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, reagowanie na stres min. 4h dydaktyczne dziennie w grupach maksymalnie 12 osobowych wg. zatwierdzonego programu szkolenia. 8.Częścią treningu umiejętności społecznych powinno być szkolenie z zakresu pierwszej pomocy oraz interwencji przedmedycznej, uczestnicy powinni być kwalifikowani wg. możliwości intelektualnych. 9.Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy oraz interwencji przedmedycznej dla osób niepełnosprawnych powinno być przeprowadzone w wymiarze min. 6 godz. dydaktycznych, zakończony wydaniem stosownego zaświadczenia potwierdzającego nabyte umiejętności. Program szkolenia winien obejmować zajęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. 10.Uczestnicy wyjazdu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej szkoleń grupowych. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik wyjazdu otrzyma na własność, materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wyjazdu. 11.Wykonawca zobowiązany jest do:promowania EFS, poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu plakatów informacyjnych; sporządzenie dokumentacji fotograficznej na płycie CD (min. 10 zdjęć z każdego dnia pobytu), w tym zdjęć dokumentujących sposób promowania projektu; oznaczenia materiałów szkoleniowych; materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udostępniane przez Zamawiającego. Plakaty zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych. 4)Dodatkowe wymagania: 1.Wykonawca zaoferuje jedną cenę za realizację zamówienia zgodnie z powyższym opisem dla wszystkich uczestników wyjazdu, w tym koszty przewozu, zakwaterowania, wyżywienia, ubezpieczenia, zabiegów rehabilitacyjnych, szkoleń, opieki, koszty wstępów oraz dojazdów, opłatę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 2.Wykonawca zorganizuje transport autokarowy uczestników wyjazdu z Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) po zakończeniu wyjazdu. Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w klimatyzację, system nagłośnienia oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. 3.Wykonawca zapewni obecność opiekuna dla uczestników wyjazdu autokarowego podczas wyjazdu z Limanowej oraz podróży powrotnej. 4.Wykonawca zapewni przewóz autokarem klasy LUX, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami, TV i DVD. 5.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjnego przez jego uczestnika. 6.Na czas trwania wyjazdu Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW oraz OC na kwotę nie niższą niż 15.000,-zł na jedną osobę, obejmującego czas podróży oraz pobyt w ośrodku. 7.Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do SIWZ. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyjazd szkoleniowy dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego połączony z rehabilitacją dzieci w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BORT GOL-TUR Janusz Golonka, Koszary 178, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17983,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyjazd szkoleniowo - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BORT GOL-TUR Janusz Golonka, Koszary 178, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38093,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.