eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ) na dostawę aparatów: Real Time PCR oraz autoklawu przelotowego
Numer ogłoszenia: 315810 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ) na dostawę aparatów: Real Time PCR oraz autoklawu przelotowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: LBEK - dostawa Aparatu Real Time PCR Przedmiot zamówienia obejmuje: -dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy aparatu Real Time PCR wraz z komputerem do sterowania aparatem, kompatybilną drukarką; -oprogramowanie aparatu i bazą danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu; -przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia; -świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i aktualnie produkowane na rynku. Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia. Ilość osób - 15 , 3 dni szkolenia po 7-8 godzin. Wymagane parametry: -urządzenie umożliwiające przeprowadzenie ilościowej reakcji PCR w czasie rzeczywistym z użyciem barwników fluorescencyjnych -jednoczesna amplifikacja 96 prób z gwarancją możliwości zwiększenia ilości jednocześnie wykonywanych prób do 384 po dokupieniu bloku. Zmiana bloku z 96 na 384 dołkowy nie może wpływać na zmianę parametrów technicznych urządzenia takich jak ilość kanałów wzbudzenia światła i ilość kanałów detekcji fluorescencji. -archiwizacja amplifikowanego materiału w płytkach 96-384 dołkowych, w których dokonywana jest reakcja PCR -zakres objętości mieszaniny reakcyjnej, w której można przeprowadzić reakcję PCR: 10 - 100?l -prędkość nagrzewania bloku nie więcej niż 4,5°C na sek -prędkość chłodzenia bloku nie więcej niż 2°C na sek -system detekcyjny - kamera CCD wysokiej czułości- -5 kanałów wzbudzenia światła -6 kanałów detekcji fluorescencji -Element wzbudzający - lampa ksenonowa do samodzielnej wymiany przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium z monitoringiem czasu pracy -Możliwość samodzielnej wymiany źródła światła (żarówka) przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium -System otwarty, umożliwiający analizę kwasów nukleinowych przy pomocy różnych barwników i sond molekularnych: SYBR Green I Barwnik interkalujący typu LC Green do analizy HRM (High Resolution Melting) Sonda hydrolizująca typu TaqManR Sonda Hybrydyzująca typu HybProbeR Sonda Simple ProbeR .Oprogramowanie urządzenia umożliwia wykonanie: Pomiar ilości kopii DNA w badanej próbie Pomiar poziomu ekspresji genu badanego w stosunku do genu referencyjnego Analizy genotypowania - analiza genotypu na podstawie temperatury topnienia produktu Analizy Gene Scanning - High Resolution Melting służąca do analizy mutacji (w tym SNP) przy pomocy specjalnego barwnika interkalującego typu LC Green lub podobny Analizy end-point mutation Porównania płytek z wynikami dla wszystkich dostępnych aplikacji z uzyskaniem wyniku w oprogramowaniu typu MS Excel Wykonanie analizy Gene Scanning - High Resolution Melting bez konieczności wprowadzania standardów o znanym genotypie; poszczególne krzywe mogą być łączone w grupy automatycznie, na podstawie swojego podobieństwa Obserwowanie przeprowadzanej reakcji PCR na bieżąco podczas jej trwania (online) Oprogramowanie aparatu i baza danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu (tzw. traceable database) Tworzenie plików z podsumowaniem reakcji PCR (m.in. parametry reakcji PCR, wyniki, wykresy) w formacie .pdf instrukcja pełnej wersji w języku polskim oraz w języku angielskim pakiet startowy odczynników na minimum 100 reakcji: - izolacja RNA i DNA - odczynniki do detekcji wirusa grypy AH1N1 typu One step z kontrolą wewnętrzną i kontrolą dodatnią. wyposażenie dodatkowe do aparatu ww: komputer do sterowania aparatem i analizy danych polecany przez producenta aparatu drukarka laserowa kolorowa kompatybilna z zaoferowanym komputerem wraz z zestawem tonerów. monitor LCD 17 cali Intel Pentium Dual Core E2160 Processor 1.8 GHz RAM 2 GB 2 x Hard Disk 160 GB NIC Broadcom NetXtreme Gigabit LAN 16x/48 CD-/DVD+/-RW LightScribe Driver 6 x USB 2.0 2 x RJ-45 LAN 2 Serial- + 1 Parallel Port 2 PS/2 (Mouse + Keyboard) 1 VGA analog Video 2 Audio (in/out) WIN XP Service Pack 2 Windows XP hot fixes up to MS08-078 (17.12.2008) MS .net Framework Version 2.1.3.1 Symantec pcAnywhere Host Version 12.1.0 Roxio Easy Media Creator Version 10.1.1 Silver Adobe Reader Version 9 Adobe Flash Player 10.0.12.32 Dodatkowe usługi: Producent aparatu musi posiadać jednocześnie w swojej ofercie katalogowej zestawy odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie Producent aparatu musi posiadać w swojej ofercie katalogowej gotowe zestawy - biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA - DNA człowieka Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu Real Time PCR nastąpi w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych, IX piętro. Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury. Faktura może zostać wystawiona po dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4). Faktura musi zawierać symbol PKWiU. Zadanie II : LBEK - dostawa autoklawu przelotowego (1 sztuka) Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 8 tygodni od daty podpisania umowy autoklawu przelotowego; przeszkolenie 15 pracowników siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, 2 dni szkolenia po 7-8 godzin; świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i aktualnie produkowane na rynku. Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia. Lp. Parametry wymagany 1 Poziomy, przelotowy autoklaw laboratoryjny, pojemność użytkowa 150 l, dwudrzwiowy, wymiary komory: O 500mm-520mm x głębokość 750mm-770mm, waga do 330 kg, wymiary zewnętrzne max: szer. 1020mm-1040mm x wys. 1670mm-1690mm x głęb. 1160mm-1180mm Całkowicie automatyczny sterownik mikroprocesorowy kontrolujący wszystkie funkcje autoklawu 2 Automatyczna blokada ciśnieniowa i termiczna drzwi (system niezależny od przerw w zasilaniu elektrycznym) 3 Inteligentny system blokowania drzwi przeciwległych: po otwarciu drzwi po stronie brudnej uniemożliwia otwarcie drzwi po stronie czystej do momentu zakończenia prawidłowego cyklu sterylizacji 4 Komunikat na wyświetlaczu sygnalizujący otwarcie drzwi komory po stronie przeciwnej 5 Elastyczna sonda temperaturowa umieszczana w punkcie (naczyniu referencyjnym z płynem) lub w komorze - do kontroli i sterowania procesem sterylizacji 6 14 standardowych programów , w tym program czyszczący , test szczelności i test Bowie-Dicka 7 Zakres nastawy temperatury sterylizacji 60-140°C, czas sterylizacji 1-300minut, ciśnienie pary do 4 bar , bieżąca temperatura i ciśnienie w komorze autoklawu podczas trwania procesu widoczne na wyświetlaczu 8 Całkowite oddzielenie wytwornicy pary od komory sterylizacyjnej - pełna gotowość do podawania pary do autoklawu przez cały czas pracy urządzenia 9 Komora wyposażona w port walidacyjny do wprowadzania sond kontrolnych 10 Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej)AISI 304, komora ciśnieniowa i pokrywa komory - ze stali tytanowej AISI 316 Ti 11 Schładzanie kondensatu do 70oC 12 Autoklaw musi posiadać: a) drukarka do rejestracji temperatury, ciśnienia i czasu, faz procesu oraz komunikatów b) system próżniowy, z pompą próżniową bezolejową (uszczelnianą pierścieniem wodnym) do odpowietrzania wsadu metodą próżni frakcjonowanej (min. 5 impulsów próżnia/ciśnienie) oraz do suszenia próżniowego c) system dekontaminacji powietrza opuszczającego komorę w fazie odpowietrzania, nagrzewania i sterylizacji; wymagany przy pracy z materiałem zakaźnym; zawierający filtr 0,2?m, wyjaławiany każdorazowo w fazie sterylizacji; wyposażony we własną sondę temperaturową Pt100, kontrolującą prawidłowy przebieg sterylizacji 13 Wymagana walidacja autoklawu w punktach i temperaturach dostosowanych do materiałów i wymogów użytkownika (PQ, 3-krotne pomiary w pustej komorze i 3-krotne pomiary procesu utylizacji odpadów) 14 Dodatkowe wyposażenie: - przepływowy demineralizator ze złożem wymienników jonowych do wody procesowej - konduktometr - zmiękczacz wody do chłodzenia i pompy próżniowej 15 Monitorowanie procesów sterylizacji 16 Instrukcja obsługi w języku polskim 17 Certyfikat CE dołączony do oferty 18 Menu w języku polskim Dostawa, instalacja i uruchomienie autoklawu nastąpi w terminie max. 8 tygodni od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych, IX piętro. Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury. Faktura może zostać wystawiona po dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4). Faktura musi zawierać symbol PKWiU. Warunki gwarancji dla aparatu Real Time PCR i autoklawu przelotowego: Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym na wszystkie elementy urządzeń należących do zestawu. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez obydwie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego (załącznik nr 4). Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, z możliwością dokonania napraw i konserwacji w siedzibie Zamawiającego. W czasie gwarancji Wykonawca zapewnia nieodpłatnie: obsługę serwisową, dokonuje bezpłatnych przeglądów technicznych urządzenia, wymianę uszkodzonych części i podzespołów na nowe. Dokument gwarancji dotyczący urządzenia objętego przedmiotem umowy, Wykonawca wyda Zamawiającemu najpóźniej w dniu daty podpisania przez obydwie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie wyklucza uprawnień gwarancyjnych Zamawiającego przyznanych przez producenta na podstawie dokumentów gwarancyjnych, jednakże w dokumencie gwarancyjnym o którym mowa wyżej mowa, Wykonawca nie może wyłączyć swojej odpowiedzialności gwarancyjnej w zakresie w jakim dany produkt jest objęty gwarancją producenta. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o powstałych wadach przedmiotu zamówienia na piśmie, w tym faxem. Stwierdzone w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie wady, usterki lub braki Wykonawca usunie na własny koszt, najpóźniej w terminie max 14 dni licząc od daty ich zgłoszenia. Wszystkie koszty związane z wykonywaniem napraw gwarancyjnych, w tym koszty demontażu, transportu ponownego montażu po naprawie - obciążają Wykonawcę. Koszty wymiany części eksploatacyjnych w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Jeżeli w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone urządzenie ta sama jego część (moduł) był trzykrotnie naprawiany, a urządzenie będzie wykazywało wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający ma prawo żądać wymiany urządzenia na nowe, identyczne wolne od wad, a Wykonawca ma obowiązek urządzenie dostarczyć. Jeżeli wskazany przez Wykonawcę serwis nie usunie zgłoszonej pisemnie awarii w ciągu max 14 dni, Zamawiający ma prawo ponownie wezwać go pisemnie i określić termin usunięcia awarii. Jeżeli ujawnione wady nadal nie zostaną usunięte w żądanym terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy zleci ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy. Po okresie gwarancji Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie napraw serwisowania przedmiotu umowy oraz zapewni możliwość dostaw części i materiałów eksploatacyjnych przez okres co najmniej 10 lat. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy urządzenia poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca. Przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. muszą przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie (zał. nr 2); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 2); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2). oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy złożyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. -oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć: -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); -wykaz zrealizowanych dostaw (minimum 5) w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5 do SIWZ) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia należy złożyć: -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), Dokumenty przedmiotowe: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć aktualne: Dla zadania I: -karty katalogowe producenta potwierdzające parametry techniczne aparatu Real Time; -certyfikaty dla aparatu Real Time: - ISO 9001:2000 - EN ISO 9001:2000 - zgodności EC - GMP (good manufacturing practice, certyfikat dobrej praktyki produkcyjnej) -aktualny katalog firmy w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada w swojej ofercie zestawy: - odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie - gotowe zestawy - biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA -DNA człowieka Dla zadania II: -karty katalogowe producenta potwierdzające parametry techniczne autoklawu przelotowego -certyfikat CE dla autoklawu przelotowego Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16 pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16 pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: LBEK - dostawa Aparatu Real Time PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy aparatu Real Time PCR wraz z komputerem do sterowania aparatem, kompatybilną drukarką; oprogramowanie aparatu i bazą danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia; świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i aktualnie produkowane na rynku. Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia. Ilość osób - 15 , 3 dni szkolenia po 7-8 godzin. Wymagane parametry: urządzenie umożliwiające przeprowadzenie ilościowej reakcji PCR w czasie rzeczywistym z użyciem barwników fluorescencyjnych jednoczesna amplifikacja 96 prób z gwarancją możliwości zwiększenia ilości jednocześnie wykonywanych prób do 384 po dokupieniu bloku. Zmiana bloku z 96 na 384 dołkowy nie może wpływać na zmianę parametrów technicznych urządzenia takich jak ilość kanałów wzbudzenia światła i ilość kanałów detekcji fluorescencji. archiwizacja amplifikowanego materiału w płytkach 96-384 dołkowych, w których dokonywana jest reakcja PCR zakres objętości mieszaniny reakcyjnej, w której można przeprowadzić reakcję PCR: 10 - 100?l prędkość nagrzewania bloku nie więcej niż 4,5°C na sek prędkość chłodzenia bloku nie więcej niż 2°C na sek system detekcyjny - kamera CCD wysokiej czułości 5 kanałów wzbudzenia światła 6 kanałów detekcji fluorescencji Element wzbudzający - lampa ksenonowa do samodzielnej wymiany przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium z monitoringiem czasu pracy Możliwość samodzielnej wymiany źródła światła (żarówka) przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium System otwarty, umożliwiający analizę kwasów nukleinowych przy pomocy różnych barwników i sond molekularnych: SYBR Green I Barwnik interkalujący typu LC Green do analizy HRM (High Resolution Melting) Sonda hydrolizująca typu TaqManR Sonda Hybrydyzująca typu HybProbeR Sonda Simple ProbeR .Oprogramowanie urządzenia umożliwia wykonanie: Pomiar ilości kopii DNA w badanej próbie Pomiar poziomu ekspresji genu badanego w stosunku do genu referencyjnego Analizy genotypowania - analiza genotypu na podstawie temperatury topnienia produktu Analizy Gene Scanning High Resolution Melting służąca do analizy mutacji (w tym SNP) przy pomocy specjalnego barwnika interkalującego typu LC Green lub podobny Analizy end-point mutation Porównania płytek z wynikami dla wszystkich dostępnych aplikacji z uzyskaniem wyniku w oprogramowaniu typu MS Excel Wykonanie analizy Gene Scanning High Resolution Melting bez konieczności wprowadzania standardów o znanym genotypie; poszczególne krzywe mogą być łączone w grupy automatycznie, na podstawie swojego podobieństwa Obserwowanie przeprowadzanej reakcji PCR na bieżąco podczas jej trwania (online) Oprogramowanie aparatu i baza danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu (tzw. traceable database) Tworzenie plików z podsumowaniem reakcji PCR (m.in. parametry reakcji PCR, wyniki, wykresy) w formacie .pdf instrukcja pełnej wersji w języku polskim oraz w języku angielskim pakiet startowy odczynników na minimum 100 reakcji: - izolacja RNA i DNA - odczynniki do detekcji wirusa grypy AH1N1 typu One step z kontrolą wewnętrzną i kontrolą dodatnią. wyposażenie dodatkowe do aparatu ww: komputer do sterowania aparatem i analizy danych polecany przez producenta aparatu drukarka laserowa kolorowa kompatybilna z zaoferowanym komputerem wraz z zestawem tonerów. monitor LCD 17 cali Intel Pentium Dual Core E2160 Processor 1.8 GHz RAM 2 GB 2 x Hard Disk 160 GB NIC Broadcom NetXtreme Gigabit LAN 16x/48 CD-/DVD+/-RW LightScribe Driver 6 x USB 2.0 2 x RJ-45 LAN 2 Serial- + 1 Parallel Port 2 PS/2 (Mouse + Keyboard) 1 VGA analog Video 2 Audio (in/out) WIN XP Service Pack 2 Windows XP hot fixes up to MS08-078 (17.12.2008) MS .net Framework Version 2.1.3.1 Symantec pcAnywhere Host Version 12.1.0 Roxio Easy Media Creator Version 10.1.1 Silver Adobe Reader Version 9 Adobe Flash Player 10.0.12.32 Dodatkowe usługi: Producent aparatu musi posiadać jednocześnie w swojej ofercie katalogowej zestawy odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie Producent aparatu musi posiadać w swojej ofercie katalogowej gotowe zestawy biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA DNA człowieka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II : LBEK - dostawa autoklawu przelotowego (1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poziomy, przelotowy autoklaw laboratoryjny, pojemność użytkowa 150 l, dwudrzwiowy, wymiary komory: O 500mm-520mm x głębokość 750mm-770mm, waga do 330 kg, wymiary zewnętrzne max: szer. 1020mm-1040mm x wys. 1670mm-1690mm x głęb. 1160mm-1180mm Całkowicie automatyczny sterownik mikroprocesorowy kontrolujący wszystkie funkcje autoklawu Automatyczna blokada ciśnieniowa i termiczna drzwi (system niezależny od przerw w zasilaniu elektrycznym) Inteligentny system blokowania drzwi przeciwległych: po otwarciu drzwi po stronie brudnej uniemożliwia otwarcie drzwi po stronie czystej do momentu zakończenia prawidłowego cyklu sterylizacji Komunikat na wyświetlaczu sygnalizujący otwarcie drzwi komory po stronie przeciwnej Elastyczna sonda temperaturowa umieszczana w punkcie (naczyniu referencyjnym z płynem) lub w komorze - do kontroli i sterowania procesem sterylizacji 14 standardowych programów , w tym program czyszczący , test szczelności i test Bowie-Dicka Zakres nastawy temperatury sterylizacji 60-140°C, czas sterylizacji 1-300minut, ciśnienie pary do 4 bar , bieżąca temperatura i ciśnienie w komorze autoklawu podczas trwania procesu widoczne na wyświetlaczu Całkowite oddzielenie wytwornicy pary od komory sterylizacyjnej - pełna gotowość do podawania pary do autoklawu przez cały czas pracy urządzenia Komora wyposażona w port walidacyjny do wprowadzania sond kontrolnych Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej)AISI 304, komora ciśnieniowa i pokrywa komory - ze stali tytanowej AISI 316 Ti Schładzanie kondensatu do 70oC Autoklaw musi posiadać: a) drukarka do rejestracji temperatury, ciśnienia i czasu, faz procesu oraz komunikatów b) system próżniowy, z pompą próżniową bezolejową (uszczelnianą pierścieniem wodnym) do odpowietrzania wsadu metodą próżni frakcjonowanej (min. 5 impulsów próżnia/ciśnienie) oraz do suszenia próżniowego c) system dekontaminacji powietrza opuszczającego komorę w fazie odpowietrzania, nagrzewania i sterylizacji; wymagany przy pracy z materiałem zakaźnym; zawierający filtr 0,2?m, wyjaławiany każdorazowo w fazie sterylizacji; wyposażony we własną sondę temperaturową Pt100, kontrolującą prawidłowy przebieg sterylizacji Wymagana walidacja autoklawu w punktach i temperaturach dostosowanych do materiałów i wymogów użytkownika (PQ, 3-krotne pomiary w pustej komorze i 3-krotne pomiary procesu utylizacji odpadów) Dodatkowe wyposażenie: - przepływowy demineralizator ze złożem wymienników jonowych do wody procesowej - konduktometr - zmiękczacz wody do chłodzenia i pompy próżniowej Monitorowanie procesów sterylizacji Instrukcja obsługi w języku polskim Certyfikat CE dołączony do oferty Menu w języku polskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.