eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Roźwienica › Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania pn. Budowa zintegrowanego systemu gospodarki ściekowej w gminie Roźwienica w miejscowościach Roźwienica-Mokra, Rudołowice-Mokra, Tyniowice, Więckowice, Chorzów i Węgierka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Roźwienica: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania pn. Budowa zintegrowanego systemu gospodarki ściekowej w gminie Roźwienica w miejscowościach Roźwienica-Mokra, Rudołowice-Mokra, Tyniowice, Więckowice, Chorzów i Węgierka.
Numer ogłoszenia: 315762 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Roźwienica, Roźwienica 1, 37-565 Roźwienica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-58-87, faks 016 6225822 , strona internetowa www.rozwienica.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania pn. Budowa zintegrowanego systemu gospodarki ściekowej w gminie Roźwienica w miejscowościach Roźwienica-Mokra, Rudołowice-Mokra, Tyniowice, Więckowice, Chorzów i Węgierka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 508,07 zł na sfinansowanie zadania pn. Budowa zintegrowanego systemu gospodarki ściekowej w gminie Roźwienica w miejscowościach Roźwienica-Mokra, Rudołowice-Mokra, Tyniowice, Więckowice, Chorzów oraz Węgierka. Spłata odsetek i kredytu następować będzie w okresach kwartalnych tj. 30.06.2011 - należne odsetki 30.09.2011 - należne odsetki 31.12.2011 - należne odsetki 31.03.2012 - 38 008,07 zł oraz należne odsetki 30.06.2012 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2012 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2012 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2013 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2013 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2013 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2013 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2014 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2014 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2014 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2014 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2015 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2015 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2015 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2015 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2016 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2016 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2016 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2016 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2017 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2017 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2017 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2017 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2018 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2018 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2018 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2018 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2019 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2019 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2019 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2019 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2020 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2020 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2020 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2020 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.03.2021 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.06.2021 - 37 500 zł oraz należne odsetki 30.09.2021 - 37 500 zł oraz należne odsetki 31.12.2021 - 37 500 zł oraz należne odsetki Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: I rata 10 października 2010 - 959 731,00 zł II rata 15 grudnia 2010 r. - 540 777,07 zł RAZEM 1 500 508,07 zł Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest kalkulacja ceny oferty, stanowiący załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) waluta kredytu: złoty polski (PLN); b) kwota kredytu - 1 500 508,07 PLN; c) oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty; d) data i wysokość postawienia kredytu: zgodnie z harmonogramem zamieszczonym powyżej e) częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); f) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 31.03.2012 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2012 r.); g) spłata rat odsetkowych rozpocznie się w dniu 30.06.2011 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; h) spłata rat kapitałowych rozpocznie się w dniu 31.03.2012 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; i) termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; j) ilość rat kapitałowych - 40 k) sposób zaokrąglania kwot - do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę; l) metoda wyznaczania rat - kapitałowa; m) sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366), n) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; o) prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu); p) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; q) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez ponoszenia żadnych opłat i prowizji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie do 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty przedłożył zamawiającemu parafowany projekt umowy kredytowej oraz harmonogram spłaty kredytu, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tych projektów przed jej podpisaniem w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektu umowy muszą być zaakceptowane przez obie strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W celu zaciągnięcia kredytu długoterminowego Gmina Roźwienica zorganizowała dwa przetargi nieograniczone na udzielenie kredytu długoterminowego. Postępowanie prowadzono w trybie art. 39 ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Z uwagi na to iż. wartość zamówienia przekraczała kwoty określone na podstawie art. 11 ust. 8 ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Pierwsze ogłoszenie przesłano w dniu 09.06.2010. Postępowanie to zostało unieważnione w dniu 19.07.2010 r. z uwagi na brak złożonych ofert. W tym samym dniu umieszczono nowe ogłoszenie o przetargu nieograniczonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej o kolejnym postępowaniu przetargowym. Także w kolejnym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Postępowanie to zostało unieważnione w dniu 30.08.2010 r. Biorąc powyższe pod uwagę oraz konieczność zaciągnięcia kredytu przez Gminę rozpoczęto procedurę zamówienia z wolnej ręki. Do postępowania zaproszono Bank PeKaO o/Jarosław. W dniu 28.09.2010 r. zaproszony bank poinformował iż, nie przystąpi do negocjacji. W związku z powyższym zaproszono inny bank. Uzasadnienie prawne wyboru trybu: Postępowanie prowadzone będzie na podstawie art. 66 ust. 1 i art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • bank Spółdzielczy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 7, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.