eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu i radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Opole: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu i radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu
Numer ogłoszenia: 31573 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu i radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej eksploatacji: -alkometr A-2.0 - 13 sztuk i alkomat SIEMENS - 9 sztuk, razem 22 urządzenia; -alkosensor ALCO-SENSOR - 126 urządzeń; -alkosensor ALCO-SENSOR FST - 45 urządzeń;, -radarowy miernik prędkości RAPID - 52 sztuki, K-15 - 3 sztuki oraz ISKRA-1 - 6 sztuk, razem 61 urządzeń będących własnością Zamawiającego, wykazanych w Załączniku do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do wzorcowania/legalizacji) mających na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania/legalizacji z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6, 38.11.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty w przypadku zmian w wysokości urzędowych stawek legalizacji dotyczących radarowych mierników prędkości (zadanie nr 4 - kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1), wartość przedmiotu umowy podlega waloryzacji o wysokość tych zmian począwszy od daty wprowadzenia ich w życie. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu A2,0 i SIEMENS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu A2,0 i SIEMENS - 22 urządzenia mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR IV - 126 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR FST.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR FST - 45 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1 - 61 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.11.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.