Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Opole: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu i radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu
Numer ogłoszenia: 31573 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu i radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej eksploatacji: -alkometr A-2.0 - 13 sztuk i alkomat SIEMENS - 9 sztuk, razem 22 urządzenia; -alkosensor ALCO-SENSOR - 126 urządzeń; -alkosensor ALCO-SENSOR FST - 45 urządzeń;, -radarowy miernik prędkości RAPID - 52 sztuki, K-15 - 3 sztuki oraz ISKRA-1 - 6 sztuk, razem 61 urządzeń będących własnością Zamawiającego, wykazanych w Załączniku do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do wzorcowania/legalizacji) mających na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania/legalizacji z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6, 38.11.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty w przypadku zmian w wysokości urzędowych stawek legalizacji dotyczących radarowych mierników prędkości (zadanie nr 4 - kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1), wartość przedmiotu umowy podlega waloryzacji o wysokość tych zmian począwszy od daty wprowadzenia ich w życie. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu A2,0 i SIEMENS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu A2,0 i SIEMENS - 22 urządzenia mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR IV - 126 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR FST.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu typu ALCO-SENSOR FST - 45 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa radarowych mierników prędkości typu RAPID, K-15 i ISKRA-1 - 61 urządzeń mająca na celu uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.11.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w łączniku pomiędzy Wydziałem Chemii i obiektu LO Pl. Staszica 1 z opracowaniem projektu branży sanitarnej (...) (tzw. schemat kreskowy).
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2024-2025
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu oraz dzierżawa zintegrowanego systemu analitycznego do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
- Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych dla analizatora oznaczeń immunochemicznych wraz z obsługą serwisową i dzierżawą analizatora
więcej: Urządzenia kontroli radarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.