eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i instalacja sprzętu i aparatury medycznej w ramach realizacji projektu nrWND-POIS.12.02.00-00-041/08 pn. Zakup i instalacja aparatu SPECT/CT oraz modernizacja ośrodka medycyny nuklearnej w Oddziale Klinicznym Endokrynologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Kraków: Dostawa i instalacja sprzętu i aparatury medycznej w ramach realizacji projektu nr: WND-POIS.12.02.00-00-041/08 pn. Zakup i instalacja aparatu SPECT/CT oraz modernizacja ośrodka medycyny nuklearnej w Oddziale Klinicznym Endokrynologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 315724 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu i aparatury medycznej w ramach realizacji projektu nr: WND-POIS.12.02.00-00-041/08 pn. Zakup i instalacja aparatu SPECT/CT oraz modernizacja ośrodka medycyny nuklearnej w Oddziale Klinicznym Endokrynologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu i aparatury medycznej w ramach realizacji projektu nr: WND-POIS.12.02.00-00-041/08 pn. Zakup i instalacja aparatu SPECT/CT oraz modernizacja ośrodka medycyny nuklearnej w Oddziale Klinicznym Endokrynologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Zamówienie składa się z 2 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi 6.700,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1 - 6.000,00 zł Część 2 - 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikat CE i/lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzające, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na dyskietce lub płycie CDR. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na dyskietce lub płycie CDR. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zamówienie realizowane dla projektu WND-POIS.12.02.00-00-041/08 pn. Zakup i instalacja SPECT-CT oraz modernizacja ośrodka medycyny nuklearnejw Oddziale Klinicznym Endokrynologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, finansowanego ze środkówEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013. Umowa o dofinansowanie nr UDA - POIS.12.02.00- 00- 041/08-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. amplifikator (termocykler)- 1 szt.; 2. aparat do elektroforezy agarozowej - 2 szt.; 3. miniwirówka - 1 szt.; 4. wirówka - 1 szt.; 5. system do obrazowania żeli- 1 szt.; 6. zestaw pipet - 2 kpl.; 7. laminar do PCR - 1 szt.; 8. termoblok - 1 szt.; 9. cieplarka (+zimny blok dla enzymów) - 1 szt.; 10. aparat do elektroforezy pionowej MSSCP- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. chłodziarka (laboratoryjna szafa chłodnicza)- 1 szt.; 2. zamrażarka - 1 szt.; 3. drobny sprzęt laboratoryjny (statywy, probówki, kolby, cylindry itp.): -Naczynka wagowe z pokrywkami 30x50 [mm]- 10 szt. -Naczyńka wagowe z pokrywkami 50x80 [mm] - 10 szt. -Łyżeczka wagowa szklana 3 ml - 3 szt. -Łyżeczka wagowa szklana 6 ml - 3 szt. -Łódeczka wagowa, antystatyczna 30 [ml] - 100 sztuk -Pęseta z tępe końce, dł. 130 [mm] - 3 szt. -Nożyczki uniwersalne -Czasomierz -Mieszadełko magnetyczne 50x7 [mm] -Suszarka laboratoryjna -Szczotki do mycia - 9 szt (różnej wielkości) -Pojemniki na końcówki - 10 szt. -4 statywy na pipety automatyczne z pojemnikiem na końcówki -Pudełka na probówki - 20 szt. -Statywy na probówki 0,2 ml - 5 szt. -Statywy na probówki 0,5 ml - 5 szt. -Statywy na probówki 1,5 ml - 5 szt. -Statywy na probówki 2,0 ml - 5 szt -Pojemnik do transportu materiału biologicznego 1 l - 1 szt. -Pojemnik do transportu materiału biologicznego 5 l - 1szt. -Pojemnik/ wiaderko na lód do chłodzenia -Zlewka niska 50, 200, 500 [ml]- 2 komplety -Zlewka wysoka 150, 250, 400, 600 [ml]- 2 komplety -Kolba płaskodenna 50, 150, 250 i 500 [ml] - 2 komplety -Palnik -Moździerz szklany -Kroplomierz -Pipety różnej wielkości 0,5-10[?l] - 2 szt. -Pipety różnej wielkości 10-100[?l] - 2 szt. -Pipety różnej wielkości 100-1000[?l] - 2 szt. -Moździerz porcelanowy z tłuczkiem -Probówki szklane różnej wielkości Śred. 10mm, wys. 100mm - 100 szt. -Probówki szklane różnej wielkości Śred. 15mm, wys.100mm - 100 szt. -Probówki szklane różnej wielkości Śred. 15 mm, wys. 150 mm - 100 szt. -Probówki szklane różnej wielkości Śred. 18 mm, wys. 200 mm - 100 szt. -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,2 ml bezbarwne - 5000 sztuk, -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,2 ml czerwone - 1000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,2 ml żółte - 1000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,2 ml zielone - 1000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,2 ml fioletowe - 1000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 0,5 ml bezbarwne 2000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 1,5 ml bezbarwne 2000 sztuk -Probówki plastik, sterylne: Do PCR 2,0 ml bezbarwne 2000 sztuk -Końcówki do pipet: 0,5-10[?l] - 1000 szt. -Końcówki do pipet: 10-100[?l] - 1000 szt. -Końcówki do pipet: 100-1000[?l] - 1000 szt. -Mikser laboratoryjny (vortex); 4. sterylizator - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.