eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Drawsko Pomorskie: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim
Numer ogłoszenia: 31570 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 523234 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim. Kody CPV - 30125110-5, 30124300-7, 30192320-0, 30192340-6 2. Zakres zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3. Podane ilości są maksymalne i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. 4. Dostawy częściowe - sukcesywne, do siedziby Zamawiającego z rozładunkiem, uruchamiane będą przez Zamawiającego telefaxem lub pocztą elektroniczną. 5. Dostawa częściowa nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia uruchomienia danej partii dostawy. 6. Dostawy muszą być awizowane, a czas dostawy uzgodniony telefonicznie z pracownikiem Zamawiającego pod nr 94 363 34 85 wew. 204 w godzinach pracy Urzędu. 7. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia. 8. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne i fabrycznie nowe, nie mogą zawierać elementów wcześniej używanych (regenerowanych i dostosowanych do ponownego użycia) oraz maksymalnie napełnione. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 9. Zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 10. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu, Zamawiającemu przysługiwać będzie zwrot kosztów naprawy urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego ekspertyzę sporządzoną przez osobę serwisującą dane urządzenie. 11. Opakowanie musi zawierać oznaczenia: 1) nazwa i adres producenta, 2) nazwa produktu, 3) pojemność lub waga produktu, 4) kolor, 5) oznaczenie nazw i modeli urządzeń do których można użyć dany produkt, 6) okres gwarancji. 12. Materiały powinny mieć załączone uwagi eksploatacyjne co do warunków gwarancji, ochrony środowiska oraz bhp. 13. Opakowania powinny posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające ich otwarcie bez zniszczenia tego zabezpieczenia lub opakowania. 14. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zobowiązany jest do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych nadających się do recyclingu oraz do nieodpłatnej utylizacji odpadów - potwierdzonej kartą przekazania odpadu. 15. Odbiór zużytych kaset i kartridży oraz rozliczenie na podstawie faktur odbywać się będzie raz w miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Spółka Jawna Iwona Stempień Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 21, 78-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66360,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30615,40

  • Oferta z najniższą ceną: 29333,55 / Oferta z najwyższą ceną: 81594,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.