eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa okien PVC i drzwi wewnętrznych wykonanych ze stolarki aluminiowej wraz z montażem dla 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Gliwice: Dostawa okien PVC i drzwi wewnętrznych wykonanych ze stolarki aluminiowej wraz z montażem dla 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 315684 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa okien PVC i drzwi wewnętrznych wykonanych ze stolarki aluminiowej wraz z montażem dla 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa okien PVC i drzwi wewnętrznych wykonanych ze stolarki aluminiowej wraz z montażem dla 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach. Zamówienie obejmuje 9 pozycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, tj: a)Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, oraz złożą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. c)W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. d)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Dołączone pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). e)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3.Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4.Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. 5.Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy zawiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych dostaw i usług- załącznik nr 5 do SIWZ 6.Parafowany wzór umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 7.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. c)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). 8.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie; b)Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz, co najmniej 2 (dwóch) wykonanych dostaw i usług o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł oraz co najmniej 2 (dwóch) referencji lub listów rekomendacyjnych, potwierdzających, że dostawy te i usługi zostały wykonane należycie; c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 10.Zamawiający oświadcza i wyjaśnia, iż opisanie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych uzasadnione jest specyfiką przedmiotu zamówienia. Każdy z Wykonawców udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczone towary. Zabezpieczeniem interesów Zamawiającego będą kary umowne. 11.W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz spełniają wymagania określone przepisami ustawy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie stolarki PVC do stosowania w budownictwie na podstawie przepisów i wymagań określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane, (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), art.10 ustawy z dnia 16 kwietnia 2002 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy: a) W przypadku powołania się na aprobatę techniczną należy ją dołączyć w całości oraz dołączyć wyniki badań laboratoryjnych wydanych dla producenta oferowanej stolarki PVC przez laboratorium akredytowane lub notyfikowane będące podstawą wydania dokumentu potwierdzającego dopuszczenie stolarki do stosowania w budownictwie. b) W przypadku powołania się na normę PN-EN 14351-1:2006 należy dołączyć deklarację zgodności i wyniki badań laboratoryjnych wydanych dla producenta oferowanej stolarki PVC przez laboratorium akredytowane lub notyfikowane będące podstawą wydania dokumentów potwierdzających dopuszczenie stolarki do stosowania w budownictwie. c) Do oferty należy dołączyć obliczenia współczynnika przenikania ciepła całego okna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie elektronicznej bezpłatnie na stronie: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę nalezy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.