eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Poznania i Leszna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Poznań: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Poznania i Leszna.
Numer ogłoszenia: 315666 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Poznania i Leszna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Poznania i Leszna. Postępowanie składa się z dwóch integralnych części: Część I - na terenie miasta Poznania:ulice; Murawa 37ABC, Hercena 1ABC, Słowiańska 53ABC,Słowiańska 55, Folwarczna 22, 24, 26, 29, 31, 38, Sikorskiego 13, Robocza 19, 21, Naramowicka 211A,B, Szyperska/ Piaskowa, Nad Wierzbakiem12, Główna 51, Palacza 3-5a, Kosynierska 12-26/Kosynierska 10A-10B, Kosynierska 7A-7F,/ Górczyńska 8-12A, Grabowa 22A, Grabowa 22B, Milczyńska 54A-54G, Milczyńska 56A-56D, Bobrzańska 2A-2C, Katowicka 11A, Katowicka 11C, Katowicka 11E, Drewlańska 10, Konfederacka 4, Część II- na terenie miasta Leszna: ulice; Ks. Marciniaka 1-10, Rejtana 117-121.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł (bez względu na ilość części postępowania składanych przez Wykonawcę). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.09.2012 r. do godz. 12oo. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą znaleźć się środki pieniężne, a w przypadku innych form, oryginał dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie PTBS-u przed terminem złożenia oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: Nr IBAN PL 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Składowa 5, 61-888 Poznań. Na przelewie należy umieścić informację wadium- odpady ZP-6 PN 2012. 6. Wadium można wnieść w formie: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 14 ust. 1 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2011 r. Nr 152 poz. 897) wydane przez odpowiedni organ administracyjny, właściwy miejscowo dla obiektów, do których Wykonawca złoży ofertę albo są wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze. zm.) - nie dotyczy Wykonawcy, który jest gminną jednostką organizacyjną prowadzącą na obszarze własnej gminy działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku przez wykonawcę będzie załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji oraz miejsca wykonania według załącznika nr 4 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przedmiotowy warunek winien spełniać co najmniej jeden podmiot.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku przez wykonawcę będzie załączenie do oferty, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia musi wynosić minimum 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieni warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zapisów umowy mogą być wprowadzone na zasadach obowiązujących w art. 144 ust.1. Prawa zamówień publicznych, w formie pisemnej (aneks do umowy). Zmiany zapisów mogą dotyczyć przypadków: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy, zamawiającego bez zmian samego wykonawcy, zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2)Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3)Wystąpiła konieczność zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację umowy, 4) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Poznania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie miasta Poznania: ulice; Murawa 37ABC, Hercena 1ABC, Słowiańska 53ABC,Słowiańska 55, Folwarczna 22, 24, 26, 29, 31, 38, Sikorskiego 13, Robocza 19, 21, Naramowicka 211A,B, Szyperska/ Piaskowa, Nad Wierzbakiem12, Główna 51, Palacza 3-5a, Kosynierska 12-26/Kosynierska 10A-10B, Kosynierska 7A-7F,/ Górczyńska 8-12A, Grabowa 22A, Grabowa 22B, Milczyńska 54A-54G, Milczyńska 56A-56D, Bobrzańska 2A-2C, Katowicka 11A, Katowicka 11C, Katowicka 11E, Drewlańska 10, Konfederacka 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Leszna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z zasobów stanowiących własność i administrowanych przez Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. znajdujących się na terenie Miasta Leszna: ulice Ks. Marciniaka 1-10, Rejtana 117-121.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.