eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa lekkiego samochodu z napędem 4 x 2 dla OSP Piwoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Siewierz: Dostawa lekkiego samochodu z napędem 4 x 2 dla OSP Piwoń
Numer ogłoszenia: 315656 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu z napędem 4 x 2 dla OSP Piwoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na podstawie art.15 ust.2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednol. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ postępowanie prowadzone jest przez:Urząd Miasta i Gminy Siewierzw oparciu o udzielone pełnomocnictwo do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez:Ochotniczą Straż Pożarną Piwoń. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego, lekkiego samochodu z napędem 4 x 2 dla OSP Piwoń. Przedmiot umowy należy dostarczyć do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Piowni , ul. Kielecka 32, 42-470 Siewierz. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a)być zgodny z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,być zgodny z obowiązującymi normami i fabrycznie nowy - rok produkcji 2009 b)posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwu publicznemu lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). c)być zgodny z Wymogami dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla OSP - edycja druga - marzec 2006 d)być zgodny z Wymaganymi ogólnymi i szczegółowymi dla samochodów ratowniczo - gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 e)powinien spełniać wymagania polskich przepisów ruchu drogowego z uwzględnieniem wymagań dla pojazdów uprzywilejowanych. f)Warunki płatności: przelew 30 dni. g)Wykonawca udzieli gwarancji na podwozie, zabudowę i wyposażenie nie mniejszej niż: 24 m-ce, liczonej od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Opis pojazdu: 1.Kolor pojazdu: czerwony, 2.Rok produkcji: 2009, 3.Przebieg: do 5 km (fabrycznie nowy), 4.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 3500 kg 5.Napęd samochodu na przednie koła 6.Kabina przystosowana do przewozu min. 5 osób, 7.Przeszklenie w części osobowej, 8.Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, 9.Przedział osobowy wyłożony fabryczną tapicerką i podsufitką, 10.Elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, 11.Poduszka powietrzna dla kierowcy, 12.Centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi, 13.Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, 14.Lusterka sterowane elektrycznie, 15.Pojazd wyposażony w układ ABS i ESP, lub równoważne. Silnik: 1.Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy spalin min. EURO 4, 2.Pojemność silnika nie większa niż 2250 cm3, 3.Moc silnika min. 120 KM, 4.Moment obrotowy min. 300 Nm Oznakowanie: 1.Belka świetlna z napisem STRAŻ 2.Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych, 3.Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, 4.Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego, 5.Napis STRAŻ na drzwiach przednich. Zabudowa pożarnicza 1.Konstrukcja zabudowy szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej, z ramą pośrednią aluminiową przykręcaną do ramy podwozia. 2.Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium lakierowana obustronnie. 3.Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. 4.Konstrukcja dachu musi wytrzymać obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin, węży ssawnych itp. 5.Na dachu musi być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne. 6.Długość zabudowy min 2750 mm. 7.Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę min 1100 mm. 8.Roleta w ścianie tylnej o szerokości min 800 mm. 9.Rolety aluminiowe pyło-wodoszczelne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. 10.Półki aluminiowe mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. a)zabudowa pożarnicza posiadająca miejsce na następujący sprzęt pożarniczy: - agregat prądotwórczy, - piłę spalinową do drewna, - pompę szlamową, - zestaw OSP R1, - węże tłoczne W 52 - 3 szt. W -75 2 szt. - prądownicę PW 52 - 1 szt. PW 75 1 szt. Wyposażenie dodatkowe: 1.Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego. 2.Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu rolet . 3.Maszt oświetleniowy - teleskopowy, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, wyposażony w reflektory halogenowe zasilane z agregatu prądotwórczego. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektorów nie mniej niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum lP 55 (wg PN-92/E-08106), 4.Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 Khz, dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 220 kanałów. 5.Wyciągarka. 6.Agregat prądotwórczy o mocy min. 2,0 kW 7.Zestaw OSP R1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł. brutto każdy. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu dostaw - wg załącznika nr 4, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty wg zał. nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i odbiorców- wg zał. nr 4. 7.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. 8.Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 5. 9.Rysunki poglądowe pojazdu będącego przedmiotem dostawy uwzględniające jego wymiary. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl;.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.