eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Zakup podwozia wraz z cysterną asenizacyjną z funkcją czyszczenia przykanalików



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Lipsko: Zakup podwozia wraz z cysterną asenizacyjną z funkcją czyszczenia przykanalików
Numer ogłoszenia: 315640 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780048, faks 048 3780048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup podwozia wraz z cysterną asenizacyjną z funkcją czyszczenia przykanalików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia podwozia (parametry , wyposażenie) 1. pojazd fabrycznie nowy 2. podwozie dwuosiowe 4x2 3. rozstaw osi 4100-4200 mm 4. zawieszenie przednie na resorach parabolicznych 5. zawieszenie tylne na resorach parabolicznych 6. dopuszczalna masa całkowita min.18000 kg 7. masa własna podwozia max.4900 kg 8. nośność przedniego zawieszenia min.7500 kg 9. nośność tylnego zawieszenia min.11500 kg 10.silnik o mocy min.245-290 KM, min. moment obrotowy 950 Nm w zakresie 1200- 1700 obr. /min 11.norma emisji spalin min. Euro 5, uzyskana przez SCR 12.skrzynia biegów manualna 9 biegowa z biegiem pełzającym 13.blokada mechanizmu różnicowego 14. norma hałasu zewnętrznego 80 dB EC 15. hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej 16.system antyblokujący ABS 17.ogranicznik prędkości 85 km/h 18.zderzak przedni stalowy 19.koła 22,5 z oponami do jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych o rozmiarze 315/80/22,5 20.pojemność zbiornika paliwa min.200l 21.wlot filtra powietrza umieszczony na dachu kabiny 22.przystawka dodatkowego odbioru mocy wraz z oprogramowaniem fabrycznym 23.podwozie przystosowane do pracy w temperaturach spadających poniżej -180C 24.sygnał ostrzegawczy o cofaniu z wyłącznikiem bezpieczeństwa 25.kabina dzienna trzyosobowa z pojedynczym oknem w tylnej ścianie 26.centralny zamek sterowany pilotem 27.zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna 28.belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego na dachu kabiny 29.światła przednie halogenie z odpornymi na uderzenia kloszami wyposażone w regulację poziomu 30.lusterka elektryczne podgrzewane 31.lusterka główne sterowane elektrycznie 32.szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana 33.szyby w drzwiach sterowane elektrycznie 34.pneumatyczna regulacja koła kierownicy w dwóch płaszczyznach 35. wielofunkcyjne koło kierownicy 36.komputer pokładowy z menu w języku polskim 37.wskaźnik ciśnienia powietrza w ogumieniu umieszczony na desce rozdzielczej 38.główny wyłącznik akumulatorów 39.manualna klimatyzacja z recyrkulacją powietrza 40.radioodtwarzacz CD 41.kolor kabiny-biały 42.gwarancja min.12 miesięcy na podwozie oraz 24 miesiące na układ napędowy 3.Opis przedmiotu zamówienia nadbudowy 1. pojemność całkowita cysterny 9 m3 2. otwierana na bok tylna dennica 3. zbiornik jednokomorowy 4.potrójny system zaworów odcinających zabezpieczający kompresor przed zalaniem, 5.zawór klapowy sterowany pneumatycznie zabezpieczający w czasie jazdy kompresor przed zalaniem 6.zespół przygotowania powietrza składający się z: - bloku zaworowego, - filtra powietrza z automatycznym odwadniaczem, - regulatorem ciśnienia - smarowniczki 7.odstojnik o pojemności min 400 litrów umiejscowiony w przedniej części zbiornika 8.zbiornik ożebrowany, blacha gr.min 6 mm, dennica wykonana ze stali o gr min 8 mm 9.manowakuometr i zawór bezpieczeństwa 10.płynowskaz rurowy 11.wydajność pompy ssawnej min 500 m3/h, przeznaczona do pracy ciągłej 12.sterowanie urządzenia ręczne i elektropneumatyczne 13.przyłącza do węży o 110mm 14.zawór spustowy sterowany elektro-pneumatycznie z kabiny kierowcy obsługiwany przez jedną osobę 15.zawór górnego napełniania zbiornika sterowany elektro-pneumatycznie z kabiny kierowcy obsługiwany przez jedną osobę 16.zbiornik mocowany do ramy podwozia poprzez ramę pośrednią 17.napęd kompresora przenoszony z przystawki dodatkowego odbioru mocy z wałem przegubowym na pośrednie z kołem zębatym i dalej pasem zębatym na koła na kompresorze 18.koryta na węże wykonane z blachy aluminiowej 19.min trzy wzierniki umiejscowione na tylnej dennicy 20.wskazówkowy wskaźnik ilości nieczystości w zbiorniku - sprzężony osią z pływakiem wewnątrz komory 21.min dwa falochrony wykonane są z blach płaskich usztywnionych przegięciami 22.do zbiornika są m.in. zamocowane: - lampa ostrzegawcza, - siłownik pneumatyczny zaworu klapowego, - siłowniki pneumatyczne zaworu ssąco-spustowego i górnego napełniania 23.max ciśnienie robocze 0,045 MPa 24.max podciśnienie - 0,09 MPa 25.max głębokość ssania 12 mb Wyposażenie standardowe i dodatkowe: 1. Węże ssawne o średnicy o 110 (1x7.0mb,1x8,0mb) 2. Stelaże na węże po obu stronach zbiornika wykonane z aluminium 3. Dodatkowa skrzynia narzędziowa 4. Powłoka lakiernicza wewnątrz i zewnątrz zbiornika - podkład epoksydowy Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć dokumentację techniczną: 1. dokumentacja techniczno-ruchowa, 2. instrukcja eksploatacji, 3. instrukcja BHP, 4. katalog części zamiennych( podwozie, nadbudowa) 5. dokumenty do rejestracji pojazdu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 zamówienie obejmujące dostawę podwozia wraz z cysterną ascenizacyjną z funkcją czyszczenia przykanalików

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Podpisany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku, ul. Solecka 88, 27-300 Lipsko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku, ul. Solecka 88, 27-300 Lipsko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.