To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Szamotuły: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 315611 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282287 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, według załącznika nr 3, części od 1-5. Nr części Nazwa pakietu 1 Podkłady itp. 2 Sprzęt medyczny drobny, różny. 3 Papier do drukarki do sterylizatora Lautenschlager 4 Uchwyty do rurek, kołnierze itp. 5 Czepki, maseczki 1. Dostawa przedmiotu umowy loco magazyn Zamawiającego - SPZOZ ul. Sukiennicza 13, Szamotuły - Sekcja Administracyjno-Gospodarcza. 2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie do trzech dni roboczych na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem, faxem w ilościach i asortymencie zabezpieczającym niezbędne potrzeby na okres minimum jednego tygodnia 3. Przedmiot umowy dostarczany będzie do Zamawiającego w godzinach od 7:00 - 13:00. 4. Okres ważności przedmiotu umowy nie krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy. 5. Przedmiot umowy winien być zapakowany w oryginalne i nieuszkodzone opakowanie, z którego wynikać będzie minimum: - nazwa wyrobu - nazwa producenta - ilość - data ważności 6. Przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2011 roku. 7. Dostawa przedmiotu umowy opisanego szczegółowo w załącznikach nr 3 obejmuje: . dostawę kompletnego przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego, . załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów z zachowaniem niezmienności zaoferowanych cen jednostkowych. Zmniejszenie nie będzie większe niż 50%. 9. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku wprowadzenia nowej technologii produkcji dla przedmiotu umowy i wycofanie np. zaoferowanego produktu z rynku zastąpienie go innym produktem o parametrach jakościowych równoważnych lub wyższych w cenie nie wyższej od ceny zaoferowanego produktu. Zaoferowanie produktu równoważnego lub o parametrach wyższych jest możliwe na podstawie akceptacji Zamawiającego. 10. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Inne istotne dla postępowania informacje: Cały przedmiot umowy musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty a w szczególności: - deklarację zgodności z dyrektywą 93/42 - certyfikat CE Uwaga: W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 Podkłady itp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101086,00
Oferta z najniższą ceną: 101086,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101086,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOX MET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6822,00
Oferta z najniższą ceną: 6822,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6822,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JKT Wytwórnia Artykułów Higienicznych Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9800,00
Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.