Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-29
Ogłoszenie nr 315591 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Ryki: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Ryki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, krajowy numer identyfikacyjny
52596100000, ul.
ul. Karola Wojtyły
29,
08500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
, tel.
081 865 71 10, e-mail
ryki@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (URL): www.ryki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.ryki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
bip.ryki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki w sekretariacie Urzedu (I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Ryki.
Numer referencyjny: WIR.271.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
maksymalnej liczby części 8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Ryki w podziale na osiem odrębnych części: Część 1: Przebudowa ul. Agamemnona od km 0+000 do km 0+134,34 zakresie wykonania: - robót przygotowawczych, - podbudowy drogi, - nawierzchni drogi, - elementów drogi i ulicy, - roboty wykończeniowe. CPV: 452333000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. . Część 2: Przebudowa ul. Beniowskiego od km 0+000 do km 0+132,00 zakresie wykonania : - robót przygotowawczych, - podbudowy drogi, - nawierzchni drogi, - elementów drogi i ulicy, - odwodnienie, - roboty wykończeniowe. CPV: 452333000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. Część 3: Przebudowa ulicy Leśnej w Leopoldowie - drogi gminnej nr 102835L (od km 0 + 002,7 do km 0 + 049,7 - kilometraż roboczy) w zakresie wykonania: - robót przygotowawczych, - podbudowy drogi, - nawierzchni drogi, - urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - roboty wykończeniowe. Uwaga: Zamawiający posiada na to zadanie do wbudowania 158,868 t tłucznia kamiennego - wykonawca nie powinien wyceniać tego materiału w ofercie Zamawiający w zakresie tego odcinka przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67. Ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmą roboty tożsame na dodatkowym odcinku km 0+049,7 do km 0+274 jeżeli zamawiający pozyska oszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Zamówienia w zakresie wykonania dodatkowego odcinka tej inwestycji zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy zamówienia podstawowego na warunkach finansowych identycznych jak zamówienie podstawowe - ceny poszczególnych robót zostaną zastosowane na podstawie przedłożonego wraz ofertą kosztorysu, którego celem jest jedynie ustalenie stawek za poszczególne roboty do rozliczenia zamówień o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,. CPV: 45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Część 4: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 102833L w m. Leopoldów, ul. Słoneczna od km 0 + 136,5 do km + 227,5 w zakresie wykonania: - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, - skropienie mechaniczne emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno-asfaltowej, - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem. CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Zamawiający w zakresie tego odcinka przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67. Ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmą roboty tożsame na dodatkowym odcinku km 0+227,5 do km 0+386,5 jeżeli zamawiający pozyska oszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Zamówienia w zakresie wykonania dodatkowego odcinka tej inwestycji zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy zamówienia podstawowego na warunkach finansowych identycznych jak zamówienie podstawowe - ceny poszczególnych robót zostaną zastosowane na podstawie przedłożonego wraz ofertą kosztorysu, którego celem jest jedynie ustalenie stawek za poszczególne roboty do rozliczenia zamówień o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Część 5: Przebudowa drogi gminnej nr 102836L w miejscowości Oszczywilk od km 0 + 000 do km 0 + 465 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m.Oszczywilk" w zakresie wykonania: - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, - skropienie mechaniczne emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno-asfaltowej, - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem. CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Część 6: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Rososz (od km 0+015 do km 0+097 - kilometraż roboczy) w zakresie wykonania: - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, - skropienie mechaniczne emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem, CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Zamawiający w zakresie tego odcinka przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67. Ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmą roboty tożsame na dodatkowym odcinku km 0+097 do km 0+192 jeżeli zamawiający pozyska oszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Zamówienia w zakresie wykonania dodatkowego odcinka tej inwestycji zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy zamówienia podstawowego na warunkach finansowych identycznych jak zamówienie podstawowe - ceny poszczególnych robót zostaną zastosowane na podstawie przedłożonego wraz ofertą kosztorysu, którego celem jest jedynie ustalenie stawek za poszczególne roboty do rozliczenia zamówień o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Część 7: Przebudowa drogi gminnej nr 102824L w miejscowości Swaty etap II od km 1+180 do km 2+330 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Swaty" w zakresie wykonania: - robót przygotowawczych, - podbudowy drogi, - nawierzchni drogi, - elementy ulic i dróg, - roboty wykończeniowe. CPV: 452333000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. Część 8: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Zalesie od km 0+090 do km 0+175 w zakresie wykonania: - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, - skropienie mechaniczne emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem. CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Zamawiający w zakresie tego odcinka przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67. Ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmą roboty tożsame na dodatkowym odcinku km 0+175 do km 0+268, jeżeli zamawiający pozyskaoszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Zamówienia w zakresie wykonania dodatkowego odcinka tej inwestycji zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy zamówienia podstawowego na warunkach finansowych identycznych jak zamówienie podstawowe - ceny poszczególnych robót zostaną zastosowane na podstawie przedłożonego wraz ofertą kosztorysu, którego celem jest jedynie ustalenie stawek za poszczególne roboty do rozliczenia zamówień o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego
zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
W przypadku składania oferty na część nr 1
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 2
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 3
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 60 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 4
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi owartości minimum 10 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 5
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 40 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 6
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu
drogi o wartości minimum 10 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 7
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na część nr 8
1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca możewykazać jedną robotę, jeżeli spełnia warunek wystarczający dla każdej z części, na którą składa ofertę.
Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności lub braku rzynalżności do tej samej grupy kapitłowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (informacja o której mowa w ar. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: ? wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, ? w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ? przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego lub przepisów szczególnych, ? zmiany obowiązującej stawki VAT, ? zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, ? inne przewidziane w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonanie jakichkolwiek prac określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 i 3, które mają wpływ na wysokość wynagrodzenia ustalonego w § 10 ust. 1 wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Roboty takie wykonane bez zgody Zamawiającego wyrażonej na zasadach określonych w umowie nie będą dodatkowo wynagradzane.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa ul. Agamemnona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ul. Agamemnona w zakresie wykonania:
- robót przygotowawczych,
- podbudowy drogi,
- nawierzchni drogi,
- elementów drogi i ulicy,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Budowa ul. Beniowskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ul. Beniowskiego w zakresie wykonania :
- robót przygotowawczych,
- podbudowy drogi,
- nawierzchni drogi,
- elementów drogi i ulicy,
- odwodnienie,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwrancja | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Przebudowa ulicy Leśnej w Leopoldowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ulicy Leśnej w Leopoldowie w zakresie wykonania:
- robót przygotowawczych,
- podbudowy drogi,
- nawierzchni drogi,
- urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 102833L w m. Leopoldów, ul. Słoneczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 102833L w m. Leopoldów,
ul. Słoneczna w zakresie wykonania:
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- skropienie mechaniczne emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno-asfaltowej,
- uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 102836L w miejscowości Oszczywilk od km 0 + 000 do km 0 + 465 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Oszczywilkgminnej nr 102836L w miejscowości Oszczywilk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej nr 102836L w miejscowości Oszczywilk od km 0 + 000 do km 0 + 465 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Oszczywilk w zakresie wykonania:- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- skropienie mechaniczne emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno-asfaltowej,
- uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakści | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Rososz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Rososz w zakresie wykonania:
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- skropienie mechaniczne emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 102824L w miejscowości Swaty etap II od km 1+180 do km 2+330 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Swaty"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej nr 102824L w miejscowości Swaty etap II od km 1+180 do km 2+330 w ramach zadnia "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Swaty" w zakresie wykonania:
- robót przygotowawczych,
- podbudowy drogi,
- nawierzchni drogi,
- elementy ulic i dróg,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwaranja jakości | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Zalesie od km 0+090 do km 0+175
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Zalesie od km 0+090 do km 0+175 w zakresie wykonania:
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- skropienie mechaniczne emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości | 40 |
INNE PRZETARGI RYKI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ryki w m. Leopoldów, Potok, Ryki i Moszczanka"
- Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego
- Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach
- "Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje"
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
- Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
- Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ulicy Fordońskiej (na odcinku ul. Wiślana - Sochaczewska) w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o pełnej konstrukcji w Niedźwiedzicy
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.