To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Szubin: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3- 4 lat uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych w Królikowie i w Rynarzewie w ramach projektu Idę do przedszkola
Numer ogłoszenia: 315544 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126311 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji, ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3- 4 lat uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych w Królikowie i w Rynarzewie w ramach projektu Idę do przedszkola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, tzn. przygotowanie i dostarczenie posiłków (obiad i podwieczorek) dla dzieci przedszkolnych (3 i 4 lata) w ramach projektu Idę do przedszkola. Szacunkowa ilość: 22.000 sztuk posiłków. Okres i sposób świadczenia usługi: 440 dni dla 50 dzieci (2 oddziały przedszkolne x 25 dzieci). Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie telefonicznie do godz. 8.00 przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. W przypadku znacznych zmian w ilości dostarczonych obiadów (powyżej 50% spowodowane np. wzmożoną zachorowalnością, wycieczką, itp.), Wykonawca zostanie powiadomiony z jednodniowym wyprzedzeniem. Posiłki będą dostarczane do dwóch oddziałów przedszkolnych: Oddział Przedszkolny w Królikowie o godzinie 11:30 oraz do Oddziału Przedszkolnego w Rynarzewie o godzinie 11:00. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów największej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Posiłki powinny być porcjowane przez Wykonawcę i podawane w naczyniach jednorazowego użytku. Posiłki dostarczane będą na koszt Wykonawcy w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Po zakończeniu pory wydawania posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne oraz opakowania jednorazowe z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni. Dzienny jadłospis obejmuje: a. obiad - zupa, drugie danie, surówka, kompot lub sok b. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata napój mleczny Rozliczenia dokonywane będą co miesiąc, jednak Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia oddzielnych faktur VAT dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leopold Zwoliński Przedsiębiorstwo Handlowe "ZGODA"
jakie przetargi wygrała firma
Leopold Zwoliński Przedsiębiorstwo Handlowe "ZGODA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe ZGODA, ul. Kilińskiego 8, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7,41
Oferta z najniższą ceną: 7,41 / Oferta z najwyższą ceną: 7,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach"
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.