Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Szczecin: Dostawa, wdrożenie systemu informatycznego oraz szkolenie pracowników oraz dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 315511 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wdrożenie systemu informatycznego oraz szkolenie pracowników oraz dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa, wdrożenie systemu informatycznego oraz szkolenie pracowników oraz dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie. Kody CPV dotyczące przedmiotu zmówienia: 72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania 79632000-3 Szkolenie pracowników 30214000-2 Stacje robocze 48820000-2 Serwery.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6800 zł (slownie sześć tysięcy osiemset złotych) należy wnieść przed upływem terminu skladania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spelniają warunki udziału w postepowaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - Pzp., Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 280.000,00 zł, wykonawcy załączą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia 280.000,00 zł, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. Wykażą się realizacją, co najmniej 1 dostawy systemu informatycznego dla ZOZ obejmującego swym zakresem dostawę oprogramowania aplikacyjnego, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w okresie ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, Dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: -minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu), -minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), Potwierdzą, że zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie aplikacyjne posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: -ISO 9001:2000 lub równoważny (dla producenta sprzętu komputerowego), -Deklaracja zgodności znak CE (dla sprzętu komputerowego), -TCO 99 lub równoważny (dla zaoferowanych monitorów), W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: -Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, -podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. Załączą aktualne zaświadczenia wymienione w pkt 4.7 i 4.8 niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 44 ustawy -- PZP złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Wniosą wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie również dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Dokumenty potwierdzające iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia spełnia określone wymogi jakościowe: -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: -Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, -podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. -Producent sprzętu komputerowego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie produkcji produktów IT np.: ISO 9001:2000 lub równoważny dla -Deklaracja zgodności CE (należy załączyć do oferty) dla sprzętu komputerowego, -Znak TCO 99 lub równoważny (należy załączyć do oferty) dla zaoferowanych monitorów, 5. Jako dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane przez Zamawiającego środki finansowe lub zdolność kredytową, Wykonawca dołącza informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewodzki Ośrodek Medycyny Pracy Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, 70-347 Szczecin, ul. Boleslawa Śmiałego 33, pok. 104 budynku B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki, 70-347 Szczecin, ul. Bolesława Śmiałego 33, pok. 102 budynku B..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa urządzeń wraz z licencjami na oprogramowanie dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.