To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Płock: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 315336 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227962 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników systemowych, ciśnieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia. Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej ROM: 1. Część I (ROM III) - 82 okna i 13 drzwi balkonowe ( W części tej wystepują lokale użytkowe zgodnie z protokołem typowania nr 175 i nr 176), 2. Część II (ROM IV - A) - 103 okna i 16 drzwi balkonowych 3. Część III (ROM IV - B) - 112 okien i 21 drzwi balkonowych; 4. Część IV (ROM IV ) - 73 okna i 9 drzwi balkonowych; 5. Część V (ROM V) - 52 okna i 8 drzwi balkonowych; Łącznie 422 okien i 67 drzwi balkonowych. Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe). Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien min. 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania. Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału. Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki do SIWZ: Protokóły typowania robót, ,,Przedmiar robót, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany: Załącznik Nr 4 - Protokóły typowania robót - o numerach od 149 do177 Część I (ROM III) Załącznik Nr 4a -Protokóły typowania robót - o numerach od 80-83,88-92 Część II (ROM IV - A) wraz z typem okien Załącznik Nr 4b - Protokóły typowania robót - o numerach od 75-79,84-87 Część III (ROM IV - B) wraz z typem okien Załącznik Nr 4c- Protokóły typowania robót - o numerach od 93-112,139-140,142-148 Część IV(ROM IV) Załącznik Nr 4d- Protokóły typowania robót - o numerach od 113 do 138 Część V (ROM V ) Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót - Część I (ROM III) Załącznik Nr 5a - Przedmiar robót - Część II (ROM IV - A) Załącznik Nr 5b - Przedmiar robót - Część III (ROM IV - B) Załącznik Nr 5c - Przedmiar robót - Część IV (ROM IV) Załącznik Nr 5d - Przedmiar robót - Część V (ROM V ) Załącznik Nr 6 - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I (ROM III) Załącznik Nr 6a -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część II (ROM IV - A) Załącznik Nr 6b -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV - B) Załącznik Nr 6c - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część IV (ROM IV) Załącznik Nr 6d - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część V (ROM V) stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału. Do zakresu robót należą następujące czynności: - demontaż starych okien i drzwi balkonowych (w części drzwi balkonowych konieczny demontaż balustrad balkonowych), - montaż nowej stolarki PCV, - montaż zdemontowanych balustrad balkonowych; - demontaż istniejących podokienników, - montaż nowych podokienników z blachy ocynkowanej stalowej, - montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań, - montaż nawiewników wg protokołów typowań, - uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu wykonania robót z lokatorami. Zamawiający w tym celu przekaże Wykonawcy dokument upoważniający do powyższych czynności. Powyższe postępowanie dotyczy każdej Części zamówienia. Na każdą Część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa. Uwaga: Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót. Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej gwarancji producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ROM III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podlaska fabryka Okien i drzwi WITRAŻ Sp. z o.o., Choroszcz, Łyski 79C, 16-070 Łyski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70721,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63572,00
Oferta z najniższą ceną: 63572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70145,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ROM IVA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO IZO-PLAST S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO IZO-PLAST S.C.
- Przedsiębiorstwi IZO-PLAST s.c., Maszewska 15, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103163,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89770,00
Oferta z najniższą ceną: 89770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102559,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ROM IV B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO IZO-PLAST S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO IZO-PLAST S.C.
- Przedsiębiorstwo IZO-PLAST s.c., Maszewska 15, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121675,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103000,00
Oferta z najniższą ceną: 103000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121015,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ROM IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "INBUD-HELPLAST" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Inbud - Helplast Sp. z o.o., al. Jana kilińskiego 41, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52466,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51809,50
Oferta z najniższą ceną: 51809,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55814,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ROm V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podlaska fabryka Okien i Drzwi WITRAŻ Sp. z o.o., Choroszcz, Łyski 79C, 16-070 Łyski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42046,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38213,00
Oferta z najniższą ceną: 38213,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43215,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
- Budowa kancelarii Leśnictwa Dubie II
- Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej na terenie Gminy Nowa Sarzyna
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.