eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług kurierskich na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni na terenie miasta Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Gdynia: Świadczenie usług kurierskich na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni na terenie miasta Gdyni.
Numer ogłoszenia: 31527 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47348 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kurierskich na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni na terenie miasta Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Usługi kurierskie realizowane będą sukcesywnie, systemem - od drzwi do drzwi - po otrzymaniu przez Wykonawcę od Zamawiającego zlecenia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. 2) Odbiór przesyłek odbywał się będzie z miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu tj.: b) Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej nr 1 ul. Batalionów Chłopskich 1, 81-452 Gdynia c) Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej nr 2 ul. Sikorskiego 2a, 81-175 Gdynia d) Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej nr 3 ul. Działowskiego 9, 81-202 Gdynia e) Dzielnicowy Ośrodek Pomocy Społecznej nr 4 ul. Abrahama 59, 81-450 Gdynia f) Zespół ds. Pieczy Zastępczej ul. Filomatów 2, 81-242 Gdynia Administracja MOPS ul. Grabowo 2, 81- 265 Gdynia 3) Przesyłki doręczane będą pomiędzy odbiorcami wskazanymi przez Zamawiającego. 4) Rodzaje przesyłek kurierskich: a) list zwykły - bez konieczności potwierdzenia odbioru na liście; b) list z potwierdzeniem odbioru - odbiór przesyłki jest potwierdzony podpisem na druku potwierdzenia odbioru przez kuriera oraz adresata/odbiorcę zastępczego. 5) W przypadku nieobecności adresata istnieje możliwość doręczenia przesyłki -za potwierdzeniem odbioru- poprzez pozostawienie jej za pokwitowaniem dorosłemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, jeżeli osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi co potwierdziły własnoręcznym, czytelnym podpisem na druku potwierdzenia odbioru. O doręczeniu przesyłki sąsiadowi lub dozorcy zawiadamia się adresata, umieszczając zawiadomienie w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy to nie jest możliwe, w drzwiach mieszkania. 6) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu druk potwierdzenia odbioru stanowiący dowód nadania przesyłki -za potwierdzeniem odbioru- w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia. Druk potwierdzenia odbioru winien być zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Kurier wypełnia druk zgodnie z zastaną sytuacją. Odbiór przesyłki na druku winien potwierdzić adresat lub inna osoba zgodnie z drukiem potwierdzenia odbioru wraz z datą jej odbioru. 7) Wykonawca gwarantuje, że przesyłka typu list zwykły wydany przez Zamawiającego w danym dniu będzie dostarczony adresatowi, tj. zostanie wrzucony do jego skrzynki pocztowej przez Wykonawcę do godziny 15:00 następnego dnia roboczego od dnia odebrania przesyłki od Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia listu zwykłego wynosi cztery dni robocze od dnia odebrania przesyłki od Zamawiającego. 8) Wykonawca gwarantuje, że maksymalny czas na dostarczenie przesyłki typu -list za potwierdzeniem odbioru- wynosi 7 dni. Dostarczenie będzie przebiegało w następujący sposób: Wykonawca 2-krotnie podejmie się próby dostarczenia korespondencji, gdy próby te nie przyniosą rezultatu, wówczas w terminie 7 dni od dnia odebrania przesyłki od nadawcy kurier przekaże niedostarczoną korespondencję do punktu jej pierwotnego poboru. 9) W czasie prób dostarczenia przesyłki typu list za potwierdzeniem odbioru kurier winien w skrzynce pocztowej lub w drzwiach mieszkania adresata zostawić informację o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki z prośbą o kontakt telefoniczny/ pozostawić swój nr telefonu w celu umówienia kolejnego terminu dostarczenia przesyłki z zachowaniem terminu o którym mowa w ppkt 8. 10) Za listy za potwierdzeniem odbioru doręczone nieskutecznie tj. takie, których mimo dochowania opisanej w ppkt 8 procedury nie udało się doręczyć, Zamawiający zapłaci 80% kwoty przewidzianej za skuteczne doręczenie listu za potwierdzeniem odbioru. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innego przedziału czasowego nadawania przesyłek oraz ich dostarczania. 12) Przesyłki to koperty lub paczki o wadze do 1 kg zawierające dokumenty i materiały związane z działalnością Zamawiającego podlegające ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem. Przesyłki te w trakcie przewozu i przekazywania powinny być traktowane z należytą starannością i zabezpieczone przed nieuprawnionym ujawnieniem zawartości. O rodzaju przesyłki, tj. przesyłka zwykła/za potwierdzeniem odbioru, nie świadczy jej waga ani rozmiar. Podczas przekazywania przesyłek kurierowi Zamawiający określi ich rodzaj. 13) Planowana liczba i rodzaj przesyłek w okresie realizacji usługi: L.p. Rodzaj przesyłki Szacunkowa ilość przesyłek 1 Łącznie - listy zwykłe 10.000 szt. 2 Łącznie-list za potwierdzeniem odbioru 8.000 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gdańska Spółdzielnia Socjalna, ul. Solec 4, 80-564 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.