eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Podziały geodezyjne oraz wznowienie granic - 12 zadań częściowych Postępowanie nrZP-016/II/74/2008/U

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Opole: Podziały geodezyjne oraz wznowienie granic - 12 zadań częściowych Postępowanie nr: ZP-016/II/74/2008/U
Numer ogłoszenia: 315275 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały geodezyjne oraz wznowienie granic - 12 zadań częściowych Postępowanie nr: ZP-016/II/74/2008/U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podziały geodezyjne oraz wznowienie granic - 12 zadań częściowych. Zadanie częściowe nr 1 Wznowienie granic (4 punkty) działki nr 39/2 ark. m. 1 o powierzchni 0,5000 ha obręb Jaszów, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie. Zadanie częściowe nr 2 Wznowienie granic: A) działka nr 1321/2 o powierzchni 1,1850 ha z k.m. 17 położonej w obrębie Moszczanka - 4 punkty graniczne, B) działka nr 1165/1 o powierzchni 2,5900 ha z k.m. 6 położonej w obrębie Chrzelice - 4 punkty graniczne. Zadanie częściowe nr 3 Wznowienie granic nieruchomości oznaczonej jako działka nr 5 k.m. 4 o powierzchni 5,6351ha, położonej w obrębie Wilcza, gmina Pilchowice, powiat gliwicki, która pierwotnie znajdowała się w obrębie Czuchów, gmina Czerwionka -Leszczyny, powiat rybnicki i oznaczona była jako działka nr 1 o pow. 6,7300ha. Zadanie częściowe nr 4 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1626/3 k.m. 9 o powierzchni 0,4102 ha, położonej w obrębie Pruchna, gmina Strumień, powiat cieszyński. Zadanie częściowe nr 5 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonych jako działki nr 283/66, 284/67 k.m. 7 o powierzchni ogółem około 1,1315 ha, KW 2239, położonych w obrębie Wyry, gmina Wyry, powiat mikołowski. Zadanie częściowe nr 6 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 9/10 o powierzchni 23,1918 ha na dwie parcele w celu wydzielenia drogi dojazdowej do nieruchomości sąsiednich oznaczonych jako działki nr 9/9 i 9/8, położone w obrębie Pawłowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński. Zadanie częściowe nr 7 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 435/27 k.m. 5 o powierzchni 0,5486, położonej w obrębie Mokre, gmina Mikołów, powiat mikołowski na dwie parcele. Zadanie częściowe nr 8 Podział nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego z 3 działek oznaczonych w ewidencji gruntów jako 573/1, 570/2, 574 k.m. 2 o powierzchni 0,7526 ha, KW 42573, położone w obrębie Chybie, gmina Chybie, powiat cieszyński. Zadanie częściowe nr 9 Podział działki nr 368/6 w Ropicy Górnej, gmina Sękowa, powiat gorlicki. Zadanie częściowe nr 10 Podział działek nr 170/10, 173/10, 177/10 k.m. 5 obręb Ligota Oleska zgodnie z załączonym projektem podziału, mającym na celu zapewnienie dojazdu m.in. do działek nr 176/10, 174/10. Zadanie częściowe nr 11 Podział działki nr 1045/108 i 1046/108 z k.m. 3 dod. 6 obręb Mizerów, gmina Suszec, powiat pszczyński. Zadanie częściowe nr 12 Podział działki nr 263/10 z k.m. 2 obręb Błotnica Strzelecka, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 2) Dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. a) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji: a) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji. 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie powyższych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w ust. 2. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 4. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty winny być ponadto dołączone: 1) oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum), z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję, 3) wszystkie dokumenty wskazane w ust. 2 dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole II piętro, pokój 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole II piętro, pokój 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Wznowienie granic (4 punkty) działki nr 39/2 ark. m. 1 o powierzchni 0,5000 ha obręb Jaszów, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Wznowienie granic (4 punkty) działki nr 39/2 ark. m. 1 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Jaszów, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 1 w SIWZ. Zakres prac: - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury wznowieniowej, - okazanie zamawiającemu punktów granicznych przedmiotowej działki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Wznowienie granic: A) działka nr 1321/2 o powierzchni 1,1850 ha z k.m. 17 położonej w obrębie Moszczanka - 4 punkty graniczne, B) działka nr 1165/1 o powierzchni 2,5900 ha z k.m. 6 położonej w obrębie Chrzelice - 4 punkty graniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2 Wznowienie granic nieruchomości: A) działka nr 1321/2 o powierzchni 1,1850 ha z k.m. 17 położonej w obrębie Moszczanka - 4 punkty graniczne (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2a w SIWZ), B) działka nr 1165/1 o powierzchni 2,5900 ha z k.m. 6 położonej w obrębie Chrzelice - 4 punkty graniczne (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2b w SIWZ). Zakres prac: Wymagane jest okazanie granicy oraz dostarczenie zamawiającemu po zakończeniu prac kserokopii szkicu przebiegi granicy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Wznowienie granic nieruchomości oznaczonej jako działka nr 5 k.m. 4 o powierzchni 5,6351ha, położonej w obrębie Wilcza, gmina Pilchowice, powiat gliwicki, która pierwotnie znajdowała się w obrębie Czuchów, gmina Czerwionka -Leszczyny, powiat rybnicki i oznaczona była jako działka nr 1 o pow. 6,7300ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 3 Wznowienie granic nieruchomości oznaczonej jako działka nr 5 k.m. 4 o powierzchni 5,6351ha, położonej w obrębie Wilcza, gmina Pilchowice, powiat gliwicki, która pierwotnie znajdowała się w obrębie Czuchów, gmina Czerwionka -Leszczyny, powiat rybnicki i oznaczona była jako działka nr 1 o powierzchni 6,7300 ha. Zakres prac: - wznowienie granic nieruchomości, - ustalenie znaków granicznych, - stabilizacja punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - sporządzenie protokołu ze wznowienia granic..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1626/3 k.m. 9 o powierzchni 0,4102 ha, położonej w obrębie Pruchna, gmina Strumień, powiat cieszyński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 4 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1626/3 k.m. 9 o powierzchni 0,4102 ha, położonej w obrębie Pruchna, gmina Strumień, powiat cieszyński. Zakres prac: - wznowienie znaków granicznych nieruchomości, - ustalenie znaków granicznych w ilości ok. 6, - stabilizacja punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - sporządzenie protokołu ze wznowienia granic..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonych jako działki nr 283/66, 284/67 k.m. 7 o powierzchni ogółem około 1,1315 ha, KW 2239, położonych w obrębie Wyry, gmina Wyry, powiat mikołowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 5 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonych jako działki nr 283/66, 284/67 k.m. 7 o powierzchni ogółem około 1,1315 ha, KW 2239, położonych w obrębie Wyry, gmina Wyry, powiat mikołowski. Zakres prac: - wznowienie znaków granicznych nieruchomości w ilości minimum 20 szt., - stabilizacja punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - pomiar geodezyjny w celu określenia powierzchni w/w działek, - sporządzenie protokołu ze wznowienia granic, - sporządzenie wykazu zmian gruntowych stanowiącego podstawę do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów Starostwa Powiatowego w Mikołowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 9/10 o powierzchni 23,1918 ha na dwie parcele w celu wydzielenia drogi dojazdowej do nieruchomości sąsiednich oznaczonych jako działki nr 9/9 i 9/8, położone w obrębie Pawłowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 6 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 9/10 o powierzchni 23,1918 ha na dwie parcele w celu wydzielenia drogi dojazdowej do nieruchomości sąsiednich oznaczonych jako działki nr 9/9 i 9/8, położone w obrębie Pawłowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 3 w SIWZ. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowo urzędu samorządowego opinii nt. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału i wykazów zmian danych ewidencyjnych, - sporządzenie w 2 egzemplarzach wypisu i wyrysu oraz mapy orientacyjnej działek powstałych w wyniku podziału..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 435/27 k.m. 5 o powierzchni 0,5486, położonej w obrębie Mokre, gmina Mikołów, powiat mikołowski na dwie parcele..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 7 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 435/27 k.m. 5 o powierzchni 0,5486 ha, położonej w obrębie Mokre, gmina Mikołów, powiat mikołowski na dwie parcele w celu wydzielenia części gruntu przeznaczonego pod drogę oraz pozostałej części przeznaczonej pod zabudowę mieszkaniową, zgodnie z zapisami w planie zagospodarowania przestrzennego. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowo urzędu samorządowego opinii nt. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału i wykazów zmian danych ewidencyjnych, - sporządzenie w 2 egzemplarzach wypisu i wyrysu oraz mapy orientacyjnej działek powstałych w wyniku podziału..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8 Podział nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego z 3 działek oznaczonych w ewidencji gruntów jako 573/1, 570/2, 574 k.m. 2 o powierzchni 0,7526 ha, KW 42573, położone w obrębie Chybie, gmina Chybie, powiat cieszyński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 8 Podział nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego z 3 działek oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 573/1, 570/2, 574 k.m. 2 o powierzchni 0,7526 ha, KW 42573, położone w obrębie Chybie, gmina Chybie, powiat cieszyński. Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie przedmiotowe nieruchomości znajdują się w liniach rozgraniczających ulicę Sienkiewicza oznaczonych jednostką DGD. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowo urzędu samorządowego opinii nt. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału i wykazów zmian danych ewidencyjnych, - sporządzenie w 2 egzemplarzach wypisu i wyrysu oraz mapy orientacyjnej działek powstałych w wyniku podziału..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9 Podział działki nr 368/6 w Ropicy Górnej, gmina Sękowa, powiat gorlicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 9 Podział działki nr 368/6 o powierzchni 0,25 ha, położonej w Ropicy Górnej, gmina Sękowa, powiat gorlicki w celu wydzielenia drogi dojazdowej do sąsiednich działek. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 4 w SIWZ. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału i wykazów zmian danych ewidencyjnych, - dla zamawiającego należy wykonać 4 egzemplarze mapy podziału wraz z wykazem zmian, zaewidencjonowane w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gorlicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie częściowe nr 10 Podział działek nr 170/10, 173/10, 177/10 k.m. 5 obręb Ligota Oleska zgodnie z załączonym projektem podziału, mającym na celu zapewnienie dojazdu m.in. do działek nr 176/10, 174/10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 10 Podział działek nr 170/10, 173/10, 177/10 k.m. 5 obręb Ligota Oleska zgodnie z załączonym projektem podziału (załącznik graficzny nr 5), mającym na celu zapewnienie dojazdu m.in. do działek nr 176/10, 174/10. Należy uwzględnić usytuowanie słupa na działce nr 17/10. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 5 w SIWZ. Zakres prac: Podział nieruchomości zakończony potwierdzonym wyciągiem z wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz decyzją podziałową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie częściowe nr 11 Podział działki nr 1045/108 i 1046/108 z k.m. 3 dod. 6 obręb Mizerów, gmina Suszec, powiat pszczyński..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 11 Podział nieruchomości: A) podział na dwie części działki nr 1045/108 z k.m. 3 dod. 6 o powierzchni 21,4723 ha, obręb Mizerów, gmina Suszec, powiat pszczyński, woj. śląskie, B) podział na dwie części działki nr 1046/108 z k.m. 3 dod. 6 o powierzchni 34,4597 ha, obręb Mizerów, gmina Suszec, powiat pszczyński, woj. śląskie. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowo urzędu samorządowego opinii nt. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie częściowe nr 12 Podział działki nr 263/10 z k.m. 2 obręb Błotnica Strzelecka, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 12 Podział na sześć części działki nr 263/10 z k.m. 2 o powierzchni 48,4180 ha, obręb Błotnica Strzelecka, gmina Strzelce Opolskie, powiat strzelecki, woj. opolskie. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowo urzędu samorządowego opinii nt. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.