eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Jastrzębie-Zdrój: WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH
Numer ogłoszenia: 315268 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 75 szt. drzwi wewnętrznych w mieszkaniach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu Zdroju w tym; a) pokojowe 80 - 33 szt, b) pokojowe 70 - 1 szt, c) kuchenne 80 - 5 szt, d) kuchenne 70 - 11 szt, e) łazienkowe 70 - 19 szt, f) WC 60 - 6 szt. 2. Materiały; 2.1. Wymagane parametry techniczne stolarki drzwiowej: a) Ościeżnica stalowa malowana farbą podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową w kolorze dostosowanym do koloru skrzydła; b) Skrzydła drzwiowe pokojowe i kuchenne z przeszkleniem typu - duża ramka - kolor olcha lub zbliżony (komplet dla całego mieszkania), konstrukcja skrzydła - rama z płyty MDF lub drewna sosnowego klejonego, z wkładem stabilizacyjnym (wypełnienie -plaster miodu- lub płyta wiórowa z otworami), pokryte dwiema płytami HDF, dwa zawiasy czopowe umożliwiające regulację, wyposażone w zamek na klucz zwykły i komplet kluczy, szyba o gr. 4 mm: CHINCHILA lub KORA BIAŁA (komplet dla całego mieszkania), c) Skrzydła drzwiowe łazienkowe i do WC z przeszkleniem typu- mała ramka - kolor olcha lub zbliżony, konstrukcja skrzydła - rama z płyty MDF lub drewna sosnowego klejonego, z wkładem stabilizacyjnym (wypełnienie -plaster miodu- lub płyta wiórowa z otworami), pokryte dwiema płytami HDF, kratka wentylacyjna (min. powierznia otworu 220 cm2), dwa zawiasy czopowe umożliwiające regulację, wyposażone w zamek z blokadą łazienkową, klamki, szyba o gr. 4 mm: CHINCHILA lub KORA BIAŁA (komplet dla całego mieszkania), 2.2. Dopuszcza się stosowanie wyrobów spełniających wymogi określone w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881). Wymagane jest wskazanie i dostarczenie dokumentów na podstawie których wyroby zostaną wprowadzone do obrotu i zastosowane do zrealizowania zadania. Dokumenty dotyczące stolarki muszą odnosić się do całego wyrobu (ościeżnic z wszystkimi elementami, skrzydło z zawiasami i osprzętem itd.). Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w Dziale Eksploatacyjno-Technicznym przy ul. Dworcowej 17E po 1 szt drzwi pokojowych i łazienkowych przewidzianych do montażu wraz z dokumentacją określoną w pkt 2.5 STWiOR (np. znak CE, deklarację, aprobaty itd.) oraz szczegółową dokumentację graficzną wraz z opisami technicznymi stolarki i jej elementów wg przykładu: a) ościeżnica stalowa, b) skrzydło drzwiowe, c) osprzęt (zastosowane zamki), klamki itp., d) instrukcja montażu i użytkowania, e) wzór kart gwarancyjnych. Po potwierdzeniu przez Inspektora nadzoru zgodności parametrów technicznych z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, zostanie podpisana umowa z Wykonawcą na realizację zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.34 - 45.42.11.34 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał 1 robotę budowlaną zwiazaną z wymianą stolarki otworowej o wartości min. 50.000,00 zł brutto, 2. przy wykonywanych pracach dysponować będzie osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 8.1. i 8.2. siwz należy potwierdzić poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zestawienie załączonych dokumentów (według niżej zestawionej kolejności) - załącznik nr 1 do siwz, 2) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 2 do siwz, 3) dowód wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)(w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie). 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7) wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót wg załącznika nr 3 do siwz, 8) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przyjmującej obowiązki kierownika robót wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), 9) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ostatnich 5-ciu latach - wg załącznika nr 4 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego), 10) wycena zamówienia - wg załącznika nr 5 do siwz, 11) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10, 11 siwz) - przykładowe wzory pełnomocnictw - Załącznik nr 6a, 6b do siwz Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Uwaga! w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.11 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem-przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów skladanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 PZP wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one ogólnie udostępnione. Informacje te winny być w sposób wyraźny oznaczone -Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępnia-. W przeciwnym razie cała oferta podlegać będzie ujawnieniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.