eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwin › Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czerwin w roku szkolnym 2014-2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Czerwin: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czerwin w roku szkolnym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 315260 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin, woj. mazowieckie, tel. 29 761 45 80, 668 414 111, faks 29 761 45 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czerwin w roku szkolnym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Czerwin z wykorzystaniem środków transportu wykonawcy oraz środków transportu i obsługi zamawiającego. 2. Wspólny słownik CPV - 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego. 3. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 498 uczniów do Przedszkola Samorządowego w Czerwinie , Szkoły Podstawowej w Czerwinie , Szkoły Podstawowej w Piskach i Publicznego Gimnazjum w Czerwinie . Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 660 km dziennie. Trasy dowozu dzieci: TRASY Autobus 1 Trasa 1 Czerwin-Dzwonek - Suchcice - Bobin - Tomasze -Jarnuty -Janki Młode - Wojsze - Grodzisk Duży ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . Autobus 2 Trasa 2 Czerwin - Łady Mans -Załuski - Wólka Czerwińska - Dobki Stare - Dobki Nowe -Dąbek Milan -Gumki - Zaorze -Sokołowo - Laski Szlacheckie - Laski Włościańskie - Wólka Seroczyńska ( 4 przywozy i 3 odwozy ) Autobus 3 Trasa 3 Czerwin - Borek - Skarżyn -Chruśnice - Gocły - Damiany - Malinowo Nowe -Malinowo Stare - Grodzisk Wieś - Stylągi ( 4 przywozy i 4 odwozy ) Autobus 4 Trasa 4 Piski- Filochy -Żochy -Księżopole - Wiśniówek -Wiśniewo - Choromany - Tyszki Ciągaczki - Pomian- Piotrowo- Tyszki Andrzejki - Gostery -Nadbory -Piski ( 2 przywozy i 2 odwozy ) . W celu zapewnienia dowozu wszystkim dzieciom do szkół, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i godzin dowozu w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych na etapie ogłaszania przetargu. Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci. 1. Usługa ma być świadczona z wykorzystaniem dwóch autobusów będących w posiadaniu Wykonawcy i dwóch autobusów należących do Zamawiającego: a. marki A1012 T rok produkcji 1996 , o numerze rejestracyjnym WOS 27784 b. marki Neoplan N 316 rok produkcji 1994 o numerze rejestracyjnym WOS 11048 Autobusy należące do Zamawiającego będą obsługiwane przez wskazanych przez Zamawiającego pracowników Zamawiającego zgodnie z umową najmu (zał. nr 8). 2. Zamawiający wymaga, aby autobusy którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca , musi dysponować co najmniej trzema własnymi autobusami, wyprodukowanymi po 2003 r., z co najmniej 65 miejscami (w tym z minimum 56 miejscami siedzącymi ), którymi to będzie świadczył usługę do dowozu dzieci do szkół i przedszkola. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013 r., poz. 951 ). 3. Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zamówienia przedłoży rozkład kursów autobusów w terminie do 10.10.2014r. przy uwzględnieniu godzin i tras wskazanych przez zamawiającego. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a)Trzech w pełni sprawnych techniczne, wyprodukowanych po 2003 roku, autobusów z co najmniej 65 miejscami ( z minimum 56 miejscami siedzącymi )-jeden autobus jako auto zastępcze Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. a) Dodatkowo Wykonawca podpisze z ZGK umowę na wynajem 2 autobusów wraz z obsługą 4 kierowców, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia. b) Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody pojazdów, c) Przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, d) W przypadku awarii autobusu zastępczego środka transportu wyprodukowanego również po 2003 roku. 5. Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 660 km. 6. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. Liczba dni objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi ok. 188 dni. 7. Przedmiot zamówienia wg CPV : 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czerwinie, Bank Spółdzielczy w Ostrołęce, Nr 94 8922 0009 0011 5980 2000 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi wykazać, że posiada: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( zał. nr 3 do SIWZ). 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję na usługi transportowe - przewóz osób. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych co najmniej 2 usług polegających na dowożeniu dzieci do szkół, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (wg załącznika 4 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (przy czym brak w załączniku Nr 4 do SIWZ wykonanego zadania o powyższych cechach będzie równoznaczny z brakiem wymaganego doświadczenia) oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: co najmniej 3 autobusami wyprodukowanymi po 2003r. posiadającymi aktualne ubezpieczenia OC i NW, z co najmniej 65 miejscami (z minimum 56 miejscami siedzącymi ), przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia typ pojazdu, rok produkcji, ilość miejsc wraz z aktualnymi badaniami technicznymi, Zamawiający w razie wątpliwości zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające spełnianie niniejszego warunku . Warunek posiadania autobusów uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się własnością lub prawem do dysponowania. Załącznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do spełnienia tego warunku wykonawca przedłoży umowę na wynajem autobusów ( 2 szt wraz obsługą 4 kierowców) podpisaną z ZGK w Czerwinie. Załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy dotyczące: 1) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Przewoźnika, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 2) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach: a. działania siły wyższej, b. przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, c. skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej, d. zmiany w szkolnym planie nauczania 3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych 4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego §14 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności, formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Czerwinie, ul. Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Czerwinie, ul. Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.