eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W ZAKOPANEM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Zakopane: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W ZAKOPANEM
Numer ogłoszenia: 315114 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240150 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych, ul. Kościeliska 35, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012463, faks 018 2012463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W ZAKOPANEM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z: a. Przebudową, modernizacją oraz remontem i zmianą sposobu użytkowania części budynku z pomieszczeń mieszkalnych na internat szkolny - etap III, b. Wymianą stolarki budowlanej - montażem ścianek szklano - aluminiowych w części dydaktycznej budynku szkoły. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przebudowa i modernizacja budynku z przeznaczeniem na internat szkolny - etap III: a) roboty budowlane, a w szczególności: - roboty rozbiórkowe (wykopy, przebicia, rozbiórki posadzek i stropów, wywóz gruzu, utylizacja odpadów), - roboty murowe (ścianki działowe, uzupełniania ścian), - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - stolarka drewniana, - wykonanie izolacji poziomych, - wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, - wykonanie posadzek cementowych, - wzmocnienie otworu. b) roboty instalacyjne sanitarne, a w szczególności: - wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania (rozprowadzenie rurociągów, wykonanie izolacji), - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (wykopy, orurowanie, studzienka kanalizacyjna systemowa), - montaż reduktora ciśnienia. c) roboty instalacyjne elektryczne, a w szczególności: - montaż rozdzielni i linii wlz (rozdzielnie bez osprzętu), - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych, - wykonanie instalacji oświetlenia, - wykonanie instalacji oddymiania, d) roboty instalacyjne elektryczne słaboprądowe, a w szczególności: - wykonanie instalacji telewizyjnej (rozprowadzenie przewodów), - wykonanie instalacji telefonicznej (rozprowadzenie przewodów), - wykonanie instalacji komputerowej (rozprowadzenie przewodów), - wykonanie instalacji domofonowej (rozprowadzenie przewodów). 2.2. Wymiana stolarki budowlanej w części dydaktycznej budynku, a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe - stolarka budowlana okienna (rozbiórka + wywóz i utylizacja odpadów), b) montaż ścianki aluminiowo szklanej Aluplast lub równoważne (2 szt.) z drzwiami otwieranymi (1,2 x 2,1) ze szkłem bezpiecznym - profil ciepły, kolor złoty dąb, samozamykacz, zamek typu yale), c) prace wykończeniowe (tynki, malowanie dwukrotne). 3. Szczegółowy zakres prac określają: a. Projekt architektoniczno budowlany pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku z pomieszczeń mieszkalnych na internat szkolny oraz rozbudowa budynku - nadbudowa tarasu od strony południowo - wschodniej opracowany przez firmę Projektowanie i Realizacja Inwestycji KONTECH z Zakopanego - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakopane, ul. Kościeliska 35 5. Prace będą prowadzone w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 188/09 z dnia 22.05.2009 roku 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - od 08.08.2012 roku do 30.11.2012 roku, z zastrzeżeniem iż prace dotyczące wymiany stolarki w części dydaktycznej budynku zostaną zrealizowane nie później niż do 22.09.2012 roku. 8. Uwagi realizacyjne: a. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), ale nie częściej niż 1 raz w miesiącu po zakończeniu każdego z miesięcy realizacji zamówienia według wcześniej obustronnie ustalonego na piśmie harmonogramu rzeczowo - finansowego, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. f) Zamawiający informuje, iż stawka podatku VAT w przedmiotowym zamówieniu będzie wynosić 23 % (dotyczy to całego zakresu przedmiotu zamówienia) g) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: - protokoły odbiorów częściowych, - protokoły badań i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Kody CPV: a). 45.21.42.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, b). 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, c). 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynieryjno - Remontowo - Budowlana STANGUT, Guty 26, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317459,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241470,59

  • Oferta z najniższą ceną: 241470,59 / Oferta z najwyższą ceną: 295118,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.