eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Działania zmierzające do rozwiązania problemu odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w dolinie potoku Wąwolnica w Jaworznie - etap 1, w zakresie1) Opracowanie Wariantowej Analizy Techniczno-Środowiskowej; 2) Opracowanie szczegółowych wytycznych do projektu technicznego rekultywacji/ remediacji; 3) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Jaworzno: Działania zmierzające do rozwiązania problemu odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w dolinie potoku Wąwolnica w Jaworznie - etap 1, w zakresie: 1) Opracowanie Wariantowej Analizy Techniczno-Środowiskowej; 2) Opracowanie szczegółowych wytycznych do projektu technicznego rekultywacji/ remediacji; 3) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Numer ogłoszenia: 315080 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania zmierzające do rozwiązania problemu odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w dolinie potoku Wąwolnica w Jaworznie - etap 1, w zakresie: 1) Opracowanie Wariantowej Analizy Techniczno-Środowiskowej; 2) Opracowanie szczegółowych wytycznych do projektu technicznego rekultywacji/ remediacji; 3) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Działania zmierzające do rozwiązania problemu odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w dolinie potoku Wąwolnica w Jaworznie - etap 1, w następującym zakresie: 1) Opracowanie Wariantowej Analizy Techniczno - Środowiskowej obejmującej przedstawienie możliwych do zastosowania technologii ograniczenia niekorzystnego oddziaływania na środowisko odpadów i zanieczyszczeń zgromadzonych w dolinie potoku Wąwolnica. 2) Opracowanie szczegółowych wytycznych do projektu technicznego rekultywacji/ remediacji (po wyborze przez zamawiającego ostatecznej metody rekultywacji/remediacji). 3) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 73.10.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 168.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 koncepcji lub projektu rekultywacji terenów poprzemysłowych o powierzchni co najmniej 10 ha, na których przekroczone zostały standardy jakości gleby i ziemi; b) 1 wariantowej analizy techniczno-środowiskowej lub studium wykonalności lub wstępnego studium wykonalności przedsięwzięcia z zakresu: rekultywacji lub rewitalizacji terenów poprzemysłowych lub gospodarki wodno-ściekowej lub unieszkodliwienia odpadów, którego wartość realizacji wynosiła co najmniej 10 mln zł brutto; c) 1 raportu o oddziaływaniu na środowisko dla zrealizowanego lub będącego w realizacji przedsięwzięcia, którego wartość realizacji wynosiła co najmniej 10 mln zł brutto. Poszczególne opracowania mogą być wykonywane w ramach jednego lub kilku zamówień. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. aby dysponował co najmniej: a) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć w obszarach: rekultywacji gruntów lub zagospodarowania terenów poprzemysłowych lub rewitalizacji przestrzeni lub oczyszczania wód lub unieszkodliwiania odpadów przemysłowych. Zamawiający wymaga wykazania, że wskazana osoba brała udział w realizacji co najmniej 3 przedsięwzięć z w/w obszarów. b) 1 osobą posiadająca co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w sporządzaniu koncepcji lub projektów technicznych dotyczących rewitalizacji lub zagospodarowania terenów poprzemysłowych. Zamawiający wymaga wykazania, że wskazana osoba uczestniczyła w sporządzeniu co najmniej 3 z w/w dokumentacji. c) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz doświadczenie w wykonywaniu analiz finansowych. Zamawiający wymaga wykazania, że wskazana osoba opracowała co najmniej 2 analizy finansowo - ekonomiczne dla wdrożonych lub będących w trakcie realizacji przedsięwzięć z zakresu rewitalizacji terenów poprzemysłowych lub gospodarki wodno-ściekowej lub unieszkodliwiania odpadów - w tym co najmniej 1 przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków NFOŚIGW lub UE. d) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w sporządzaniu raportów o oddziaływaniu na środowisko lub prognoz oddziaływania na środowisko. Zamawiający wymaga wykazania, że wskazana osoba uczestniczyła w sporządzeniu co najmniej 2 z w/w dokumentacji. e) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe - hydrolog oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe. f) 1 osobą posiadająca wykształcenie wyższe - chemik oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług pozwalających wykazać, iż wykonawca spełnia warunek określony w cz. III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dla potwierdzenia czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informację o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; charakterze stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wypełniony formularz ofertowy z ceną za realizację przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 6. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany przewidziane w SIWZ mogą być inicjowane przez zamawiającego lub wykonawcę, dokonywane za zgodą zamawiającego i mogą dotyczyć w szczególności kwestii: aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów; zmiany wynagrodzenia wykonawcy w szczególności w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, ograniczenia zakresu robót przez zamawiającego; zmiany w kolejności i terminach wykonywania części zamówienia oraz zmiana terminu realizacji zamówienia; zmiany w zakresie kluczowego personelu wykonawcy - dopuszczalne są zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami - wykształceniu, kwalifikacjach i stażu pracy, żądanymi przez zamawiającego, a także osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne, legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 2. Powyższe zmiany w zawartej umowie mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są w szczególności następujące okoliczności: zmiana obowiązujących przepisów; opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego; siła wyższa. 3. Warunkiem dokonania zmian w zawartej umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego odpowiednio: opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. Dialog techniczny-nie zastosowany. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia z art. 36a ust.2 ustawy Pzp. Zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu 3.5. Rekultywacja terenów zdegradowanych i likwidacja źródeł szczególnie negatywnego oddziaływania na środowisko - przedsięwzięcia wskazane przez GIOŚ - bomby ekologiczne. Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia: do 24 tygodni od dnia podpisania umowy (168 dni). Poszczególne części zamówienia w ramach zadania zostaną wykonane w następujących terminach: 1) Opracowanie Wariantowej Analizy Techniczno - Środowiskowej - 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 2) Opracowanie szczegółowych wytycznych do projektu technicznego rekultywacji/ remediacji - 12 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - 24 tygodnie od dnia podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.