eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › zabezpieczenia prewencyjne części renesansowej zamku w Prochowicach, ulica Kopernika 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31507

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Śmigiel: zabezpieczenia prewencyjne części renesansowej zamku w Prochowicach, ulica Kopernika 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Danuta i Adam Wawrzyniak, do kontaktów: Adam Wawrzyniak, ul. Leszczyńska 45, 64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie, tel. 65 5180145, kom 602327771, fax 065 5180956, e-mail: awax@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): www.smigiel.biuletyn.net Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: osoba fizyczna; produkcja odzieży damskiej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabezpieczenia prewencyjne części renesansowej zamku w Prochowicach, ulica Kopernika 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 26. Główne miejsce świadczenia usług: Prochowice, ul. Kopernika 1, powiat legnicki, województwo dolnośląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stężeń części budynku renesansowej zamku, polegających na: 1) częściowej odbudowie stropów nad parterem i I piętrem zapewniających zabezpieczenie prewencyjne ścian i więźby dachowej; 2) budowie nowej ściany usztywniającej, wydzielającej klatkę schodową i podpierającej strop nad parterem i I piętrem; 3) budowie monolitycznej klatki schodowej łączącej wszystkie kondygnacje części obiektu z jednoczesnym kotwieniem przylegających do klatki schodowej ścian 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dane ewidencyjne: remontowana powierzchnia - 377,50 m kw., ilość kondygnacji - 2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 ze zm.). 2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z zaproszenia do składania ofert. 5) Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia - nie spełnia (bez znaczenia punktowego), za wyjątkiem warunku dotyczącego ilości wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (zaliczone zostaną prace o wartości brutto minimum 250 tys. zł. każda) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kryteria oceny wniosków i znaczenie tych kryteriów: - 100% - ilość wykonanych prac (wskaźnik WA), 2) Sposób ocenienia wniosków: - w kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najwyższy wskaźnik (ilość wykonanych prac), zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: WA = (i : f) x a x 100 pkt. gdzie: i - ilość z badanego wniosku, f - najwyższa ilość z wniosków, a - znaczenie czynnika przedstawionego w punkcie 1 (100 %) 3) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. 4) Do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców, których złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu uzyskają najwyższą ocenę. 5) W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez dwóch lub kilku wykonawców o kolejności decydować będzie ilość zrealizowanych usług konserwacyjnych wykonanych na obiektach zabytkowych bez względu na ich wartość. W związku z tym w załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu "Wykazie wykonanych usług" oprócz usług o wartości min. 250 tys. zł. należy dodatkowo uwzględnić usługi o wartościach niższych niż 250 tys.zł. Jednocześnie do przedmiotowego Wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości minimum 250 tys. zł. Wykaz winien zawierać informacje: zakres i rodzaj zamówienia, całkowita wartość brutto, daty i miejsce wykonania, nazwę zamawiającego. Do wykazu zależy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 4) dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kwalifikacje, o których mowa w par. 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 2004, Nr 150, poz. 1579). Oznacza to, że kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz wykazać się co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Jednocześnie kierownik budowy musi być członkiem izby inżynierów budownictwa; udowodni to poprzez dostarczenie stosownego dokumentu potwierdzającego przynależność. - W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; poświadczone przez wykonawcę. - W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania i wspólnie spełniali pozostałe warunki określone w ogłoszeniu. Każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, 2, 5; pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. Do wniosku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oznacza to, że musi ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi oraz precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi wykazywać pełnomocnika (może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Projekt będzie współfinansowany ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego ds. kultury i dziedzictwa narodowego 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.