eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Urząd Miejski w Raciążu , pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Raciąż: Urząd Miejski w Raciążu , pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865.
Numer ogłoszenia: 315052 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287718 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Raciążu, pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urząd Miejski w Raciążu , pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja i rozbudowa Ośrodka Zdrowia w Raciążu - II etap wchodzącego w zakres projektu pn.: Modernizacja i rozbudowa Ośrodka Zdrowia w Raciążu. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Realizacja inwestycji nastąpi poprzez wykonanie poniższych robót. Wykonanie prac konstrukcyjno-budowlanych w zakresie: 1)roboty rozbiórkowe - istniejące ściany działowe, zjazdy dla niepełnosprawnych, dostosowanie otworów drzwiowych w ścianach do projektowanej stolarki, rozbiórka i demontaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej; 2)roboty remontowe - wykonanie ścianek działowych murowanych i gipsowokartonowych, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana posadzek lub wykonanie wylewki samopoziomujacej, tynkowanie i gipsowanie ścian, malowanie ścian, wykonanie okładzin i odbojnic w przejściach komunikacyjnych, wymiana balustrad na klatkach schodowych wykonanie okładzin schodowych, przebudowa podjazdów dla niepełnosprawnych, wykonanie zadaszenia nad wejściami do budynku, wykonanie obudowy z k-g przewodów instalacji wentylacyjnej, wykonanie sufitów podwieszonych,wykonanie docieplenia stropodachu wraz z kanałami wentylacyjnymi przestrzeni stropodachu, wykonanie przebudowy kotłowni i składu opału, wykonanie oddzielenie pożarowego stref oraz wykonanie innych zabezpieczeń i instalacji ppoż); 3)roboty w zakresie instalacji sanitarnej-wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz osprzętu i urządzeń w punktach sanitarnych (ogrzewanie wody z punktowych podgrzewaczy zlokalizowanych przy każdym punkcie poboru wody), wymiana instalacji centralnego ogrzewania i urządzeń kotłowni (kocioł na ekogroszek), wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z opcjonalnym wykonaniem klimatyzacji; 4)roboty w zakresie instalacji elektrycznej - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oraz rozdzielni, wykonanie instalacji teletechnicznej w zakresie sieci telekomunikacyjnej i informatycznej, wykonanie instalacji zabezpieczenia ppoż. Parametry techniczne budynku: Powierzchnia użytkowa-855,5m2, Kubatura budynku-3535,3m2, Powierzchnia zabudowy-332,5m2. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą kompleksowej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z kompleksową dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4.Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 5.Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 6.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zastosowanie takich materiałów i urządzeń nie może w konsekwencji doprowadzić do rozwiązań wariantowych, które w niniejszym postępowaniu nie są przewidziane. 7.Wielkość i rodzaj robót przedstawiono w przedmiarach robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy, na podstawie, którego wykonawca przygotuje swoja ofertę. 8.Jeżeli przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowej został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń a wskazaniu takiemu towarzyszą każdorazowo wyrazy lub równoważny. Wskazania takie mają charakter przykładowy i stanowią punkt odniesienia zastosowanych rozwiązań a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Wykonawcy zaleca się dokonania wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 11.Wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych na okres 60 miesięcy, na wbudowane materiały niepochodzące od Wykonawcy, na zamontowane urządzenia i wyposażenie obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta jednak nie krótszy niż 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług WOD-KAN C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski, 06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440674,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318739,50

  • Oferta z najniższą ceną: 318739,50 / Oferta z najwyższą ceną: 318739,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.