eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu na usługi dla ProjektuBudowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - faza I realizowanego przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Dobromierz: Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu na usługi dla Projektu: Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - faza I realizowanego przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych
Numer ogłoszenia: 315005 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz , Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu na usługi dla Projektu: Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - faza I realizowanego przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem zamówień publicznych. Przepis art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych brzmi: Art. 45. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BZ WBK SA IIO Świebodzice 44 1090 2356 0000 0001 0099 1295 z dopiskiem wadium. Wadium musi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy, znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 1 oryginał dokumentu wadium musi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy, być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Beneficjentem takich dokumentów jest Gmina Dobromierz, Plac Wolności 24, 59170 Dobromierz, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 2.1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.1.3 nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 165 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.6 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.7 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 2.1.8 posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat inżynierów wszystkich branż, stanowiących przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązaniu są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ. 2.1.9 wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a. Kierownik Zespołu ( Kluczowy Ekspert nr 1) : niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać doświadczenia we wdrażaniu i rozliczaniu przynajmniej jednego projektu z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, współfinansowanego z funduszy unijnych oraz zrealizowanego zgodnie z warunkami FIDIC. b. Kosztorysant ( Kluczowy Ekspert nr 2), niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać doświadczenie we wdrażaniu co najmniej 1 projektu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, finansowanego z funduszy UE, -posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC o wartości min. 10 mln PLN. - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa. c. Inżynier sanitarny 1 ( Kluczowy Ekspert nr 3a) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - w tym budowy oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 500 m 3d, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa. d. Inżynier sanitarny 2 ( Kluczowy Ekspert nr 3b) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - w tym budowy kanalizacji lub wodociągów o długości co najmniej 10 km w jednym zadaniu, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa, e. Inżynier elektryk ( Kluczowy Ekspert nr 4) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenergetycznych oraz automatyki w budownictwie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa . f. Inżynier budowlany ( Kluczowy Ekspert nr 5), niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje:, - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych oraz oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 500 m3d, - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa . g. Inżynier drogowy ( Kluczowy Ekspert nr 6) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania dróg, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - wymagane członkostwo w Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa. III.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; dla ekspertów kluczowych nr 1, 3a, 3b, 4, 5, 6 zaświadczeń o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, kserokopii wymaganych uprawnień zawodowych, kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych. 2.2.1 w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie pełnił funkcję Inżyniera kontraktu dla inwestycji z zakresu ochrony środowiska zgodnie z warunkami kontraktowymi - dla min. pięciu zakończonych inwestycji o łącznej wartości robót netto minimum 20 mln PLN, w tym na co najmniej jednej inwestycji o wartości robót netto minimum 10 mln PLN . 2.2.2 przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 2.2.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a. posiadać z ostatnich 3 lat obrotowych, obroty w kwocie minimum 20 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. posiadać ubezpieczenie w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN. c. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.2.4 stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz załączników do SIWZ Załącznikami do niniejszej SIWZ są następujące wzory: l.p. Oznaczenie Załącznika Nazwa Załącznika 1. Załącznik nr 1 Wzór Formularza Oferty 2. Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Załącznik nr 3 Wzór informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników. 4. Załącznik nr 4 Wzór informacji dotyczącej liczby zatrudnianych inżynierów 5. Załącznik nr 5 Wzór wykazu osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie 6. Załącznik nr 6 Wzór wykazu wykonanych usług. 7. Załącznik nr 7 Organizacja i Metodologia Wskazane w tabeli powyżej załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści pkt. 9 niniejszej IDW. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Organizacja i metodologja - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Norweskie Mechanizmy Finansowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.