eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 do obowiązujących przepisów oraz remont oświetlenia sal 101, 118, 119, 206, 207, 224, 306, 307, 315 w paw. D-14 - KC-zp.272-189/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-09-29

Ogłoszenie nr 315005 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.

Kraków: Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 do obowiązujących przepisów oraz remont oświetlenia sal 101, 118, 119, 206, 207, 224, 306, 307, 315 w paw. D-14 - KC-zp.272-189/16
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42617 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 149562-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo , woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 do obowiązujących przepisów oraz remont oświetlenia sal 101, 118, 119, 206, 207, 224, 306, 307, 315 w paw. D-14 - KC-zp.272-189/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-189/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

remont oświetlenia sal 119, 207, 306, 307, 315 w paw. D-14 I część: Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 w paw. D-14 do obowiązujących przepisów oraz modernizacja oświetlenia w pomieszczeniach 101, 116, 118, 206, 219, 224 II część: Remont oświetlenia sal 119, 207, 306, 307, 315 w paw. D-14 polegający na wymianie opraw oświetleniowych w salach z niezbędnym remontem instalacji zasilającej z uwzględnieniem dostosowania do obowiązujących przepisów. Wspólny Słownik Zamówień: 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31214500-4 Elektryczne tablice rozdzielcze 31524000-5 Oprawy elektryczne sufitowe lub ścienne 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.


II.4) Główny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 31.05.2016 do 20.09.2016r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/05/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FRB Masterbud,  ,  Krakowska 23,  32-087 ,  Trojanowice,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 796323.19 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 20.09.2016r. dokonano zmian w n/w zakresie: - zlecono roboty dodatkowe i wyznaczono termin realizacji prac od dnia 20.09.2016r-30.09.2016r. Zwiększono wynagrodzenie o kwotę 54166,83 zł brutto Zakres robót dodatkowych których nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia postępowania przetargowego: -rozebranie warstwy podsufitki w pomieszczeniach nr 306, 307, 206, 207, 219; - podwieszenie kanałów i central wentylacyjnych kotwiąc je w stropach żelbetowych - wykonanie sufitów podwieszanych w tych pomieszczeniach z płyty gipsowo-kartonowej na rusztach stalowych. W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych zmieniono termin realizacji umowy podstawowej z dnia 20.09.2016 na dzień 30.09.2016


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowy zawarte na podstawie przepisów Pzp obowiązującej do 27.07.2016r. Powyższych zmian dokonano w oparciu o art. 19 ust. 3 pkt 2 a przepisów przejściowych do ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. 3. Dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, jeżeli: a) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.