Ogłoszenie nr 315005 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Kraków: Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 do obowiązujących przepisów oraz remont oświetlenia sal 101, 118, 119, 206, 207, 224, 306, 307, 315 w paw. D-14 - KC-zp.272-189/16
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42617 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 149562-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny
157700000, ul.
Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
(12)6173595, faks
(12)6173595, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 do obowiązujących przepisów oraz remont oświetlenia sal 101, 118, 119, 206, 207, 224, 306, 307, 315 w paw. D-14 - KC-zp.272-189/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KC-zp.272-189/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:remont oświetlenia sal 119, 207, 306, 307, 315 w paw. D-14 I część: Dostosowanie wentylacji sal nr 116, 119, 206, 207, 219, 307, 315 w paw. D-14 do obowiązujących przepisów oraz modernizacja oświetlenia w pomieszczeniach 101, 116, 118, 206, 219, 224 II część: Remont oświetlenia sal 119, 207, 306, 307, 315 w paw. D-14 polegający na wymianie opraw oświetleniowych w salach z niezbędnym remontem instalacji zasilającej z uwzględnieniem dostosowania do obowiązujących przepisów. Wspólny Słownik Zamówień: 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31214500-4 Elektryczne tablice rozdzielcze 31524000-5 Oprawy elektryczne sufitowe lub ścienne 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
II.4) Główny kod CPV:
45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 31.05.2016 do 20.09.2016r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/05/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: FRB Masterbud,
,
Krakowska 23,
32-087 ,
Trojanowice, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 20.09.2016r. dokonano zmian w n/w zakresie: - zlecono roboty dodatkowe i wyznaczono termin realizacji prac od dnia 20.09.2016r-30.09.2016r. Zwiększono wynagrodzenie o kwotę 54166,83 zł brutto Zakres robót dodatkowych których nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia postępowania przetargowego: -rozebranie warstwy podsufitki w pomieszczeniach nr 306, 307, 206, 207, 219; - podwieszenie kanałów i central wentylacyjnych kotwiąc je w stropach żelbetowych - wykonanie sufitów podwieszanych w tych pomieszczeniach z płyty gipsowo-kartonowej na rusztach stalowych. W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych zmieniono termin realizacji umowy podstawowej z dnia 20.09.2016 na dzień 30.09.2016
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowy zawarte na podstawie przepisów Pzp obowiązującej do 27.07.2016r. Powyższych zmian dokonano w oparciu o art. 19 ust. 3 pkt 2 a przepisów przejściowych do ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. 3. Dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, jeżeli: a) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Goczałkowicach-Zdroju wraz z dostosowaniem do przepisów p/poż - etap 1
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: Instalowanie wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.