eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć zlogopedii, rytmiki, języka angielskiego, gimnastyki korekcyjnej, choreografii tańca regionalnego oraz pedagoga na potrzeby realizacji projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Węgierska Górka: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii, rytmiki, języka angielskiego, gimnastyki korekcyjnej, choreografii tańca regionalnego oraz pedagoga na potrzeby realizacji projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 314997 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289613 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce, ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii, rytmiki, języka angielskiego, gimnastyki korekcyjnej, choreografii tańca regionalnego oraz pedagoga na potrzeby realizacji projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii, rytmiki, języka angielskiego, gimnastyki korekcyjnej, choreografii tańca regionalnego oraz pedagoga na potrzeby realizacji projektu pt. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. CZĘŚĆ I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEDII: Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Przedszkolu W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 400 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 800. Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 400 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 800. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Przedszkolu w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 450 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 900. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Przedszkolu w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 609 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 1218. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Przedszkolu w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 800 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 1600. Zadanie6 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Nowym Oddziale Przedszkolnym w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 400 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 800. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie bądź w grupach 2 - 5 osób. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 5 lat. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012 z wyłączeniem okresów wakacyjnych. Łączna ilość godzin do realizacji 3059 (tj. 6118 jednostek zajęciowych), w tym 588 (tj. 1176 jednostek zajęciowych) w roku 2010, 1603 (tj. 3206 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 868 (1736 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 2. CZĘŚĆ II WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z RYTMIKI: Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Przedszkolu W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Przedszkolu w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Przedszkolu w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 112 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 224. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Przedszkolu w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 240 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 480. Zadanie6 - Prowadzenie zajęć z rytmiki w Nowym Oddziale Przedszkolnym w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10 - 15 osobowych. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 5 lat. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 672 (tj. 1344 jednostek zajęciowych), w tym 128 (tj. 256 jednostek zajęciowych) w roku 2010, 320 (tj. 640 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 224 (tj. 448 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 3. CZĘŚĆ III - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO: Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć z j. angielskiego w Przedszkolu W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 180 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 360. Zadanie 2 - Prowadzenie z j. angielskiego w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 180 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 360. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć z j. angielskiego w Przedszkolu w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 180 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 360. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć z j. angielskiego w Przedszkolu w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 300 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 600. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć z j. angielskiego w Przedszkolu w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 324 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 648. Zadanie6 - Prowadzenie zajęć z j. angielskiego w Nowym Oddziale Przedszkolnym w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 180 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 360. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10 - 15 osobowych. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 5 lat. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 1344 (tj. 2688 jednostek zajęciowych), w tym 256 (tj. 512 jednostek zajęciowych), w roku 2010, 640 (tj. 1280 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 448 (tj. 896 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 4. CZĘŚĆ IV WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ: Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Przedszkolu W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 2 - Prowadzenie z gimnastyki korekcyjnej w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160 . Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Przedszkolu w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Przedszkolu w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 112 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 224. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Przedszkolu w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 240 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 480. Zadanie6 - Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej w Nowym Oddziale Przedszkolnym w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10 - 15 osobowych. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 5 lat. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 672 (tj. 1344 jednostek zajęciowych), w tym 128 (tj. 256 jednostek zajęciowych) w roku 2010, 320(tj.640 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 224 (tj. 448 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 5. CZĘŚĆ V - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z CHREOGRAFII TAŃCA REGIONALNEGO Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć z tańca regionalnego w Przedszkolu W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 2 - Prowadzenie z tańca regionalnego w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć tańca regionalnego w Przedszkolu w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 160. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć z tańca regionalnego w Przedszkolu w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 92 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 184. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć z tańca regionalnego w Przedszkolu w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 92 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 184. Zadanie6 - Prowadzenie zajęć z tańca regionalnego w Nowym Oddziale Przedszkolnym w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 184. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10-15 osobowych. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 5 lat. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 504(tj. 1008 jednostek zajęciowych), w tym 96 (tj. 192 jednostek zajęciowych) w roku 2010, 240 (tj. 480 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 168 (tj. 336 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 6. CZĘŚĆ VI -PEDAGOG Niniejsze zamówienie obejmuje 6 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Przedszkola W Ciścu nr 1. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 150 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 300. Zadanie 2 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Przedszkola w Ciścu nr 2. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 150 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 300. Zadanie 3 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Przedszkola w Żabnicy. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 150 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 300. Zadanie 4 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Przedszkola w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 154 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 308. Zadanie 5 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Przedszkola w Węgierskiej Górce. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 254 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 508. Zadanie6 - Prowadzenie doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców dzieci z Nowego Oddziału Przedszkolnego w Cięcinie. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie w łącznym wymiarze 150 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 300. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie. Kategoria uczestników: dzieci i rodzice dzieci uczęszczających do Przedszkoli objętych projektem. Okres realizacji zadania listopad 2010 - lipiec 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 1008(tj. 2016 jednostek zajęciowych), w tym 192 (tj. 384 jednostek zajęciowych) w roku 2010, 480 (tj. 960 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 336(tj. 672 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 7.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibach Przedszkoli wskazanych przez Zamawiającego przez czas trwania umowy we zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem w wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawcy będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, materiały dydaktyczne celem należytego wykonania umowy. IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Od podpisania umowy od 02.11.2010 do 31.07.2012 r . z wyłączeniem okresów wakacyjnych, zgodnie z założeniami realizowanego przez Zamawiającego projektu w przedmiotowej sprawie. V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.Posiadają wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie : 2a)Część I -WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 5 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2b)Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z RYTMIKII- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z rytmiki dla dzieci w wieku 3- 5 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2c) Część III - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 5 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2d) Część IV - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku 3- 5 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2e) Część V - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z CHOREOGRAFII TAŃCA REGIONALNEGO- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z tańca regionalnego dla dzieci w wieku 3- 5 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2f) Część VI - PEDAGOG - wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych dla rodziców, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą w każdej części posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy : 3a)Część I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 5 lat, umiejętność obsługi komputera. 3b)Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z RYTMIKII - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z rytmiki dla dzieci w wieku 3- 5 lat, umiejętność obsługi komputera. 3c) Część III - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 5 lat, umiejętność obsługi komputera. 3d) Część IV - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku 3- 5 lat, umiejętność obsługi komputera. 3e) Część V - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z CHOREOGRAFII TAŃCA REGIONALNEGO - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z tańca regionalnego dla dzieci w wieku 3- 5 lat, umiejętność obsługi komputera. 3f) Część VI - PEDAGOG - wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzeniu doradztwa z zakresu rozpoznawania możliwości rozwojowych, umiejętność obsługi komputera..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pn.Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z LOGOPEDII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Terapia Logopedyczna-Lucyna Kurtyka, ul.Św.Katarzyny 200, 34-350 Ciecina, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167689,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167689,00 / Oferta z najwyższą ceną: 222000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z RYTMIKI:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allproject-Szkolenia Konsulting-Izabela Krzemińska Woźniak, ul.F.Barteczka 29/18, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Językowa Agnieszka Bożek Frelich, ul.Niemodlińska 79, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64512,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126336,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allproject Szkolenia Konsulting Izabela Krzemińska Woźniak, ul.F.Barteczka 29/18, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z CHOREOGRAFII TAŃCA REGIONALNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Filary, ul.Stawowa 59, 34-383 Kamesznica, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PEDAGOG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Serwińska, Os.700 Lecia 3/52, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.