eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Dąbrowa Górnicza: Dostawę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 314985 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Dostawę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem. ZP/28/90U/MOPS/2008 1) Usytuowanie punktów dostawy: - DDPS 1 - mieszczący się przy ul. Korczaka 9 a w Dąbrowie Górniczej - DDPS 2 - mieszczący się przy ul. Morcinka 15 w Dąbrowie Górniczej - DDPS 4 - mieszczący się przy ul. Jaworowej 4 a w Dąbrowie Górniczej - ŚDS + kuchnia mieszczące się przy ul. Morcinka 15 w Dąbrowie Górniczej 2) Ilość i rodzaj asortymentu została określona w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ oraz w treści projektu umowy tj. załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem , terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS. 4) Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem , wadliwy lub przeterminowany będzie zwracany. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar własnym środkiem transportu zachowując warunki sanitarne i wymagania w zakresie przestrzegania zasad higieny i przewozu żywności zgodnie z wymogami Sanepid -u. 6) Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów , wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 7) Wymagane jest , by Wykonawca wraz z dostawą towaru załączał wymagane prawem dokumenty identyfikujące dostawę w zakresie jakości zdrowotnych żywności i żywienia oraz terminu przydatności do spożycia. 8) Terminy , rodzaje i ilości dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub pisemnie . 9). Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilość oraz asortyment zamawianego towaru. Uwaga: - Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy - ( załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu. - Dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w formularzu cenowym tj. Kalkulacja cenowa stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, szacunkowe ilości towaru. - Zamówienie będzie realizowane według potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 tj. Kalkulacji cenowej w każdym czasie trwania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058)) Ocena spełnienia warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony formularz ofertowy wykonany według wzoru Zamawiającego ( zał. nr 1 ) Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 3. Wypełniony formularz kalkulacji cenowej - załącznik nr 2 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie winno być podpisane przez każdego z ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawców odrębnie - wg wzoru - zał. nr 3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 5. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4), potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy. 6. Do oferty należy załączyć: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli zostało ono ustanowione lub do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1.Dokumenty określone w rozdz. XI. pkt 1,4 wymagane są w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 3. Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie , do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz.XI. niniejszej SIWZ. 4. Dokumenty o których mowa wyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnione do podpisywania oferty. 5. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y) reprezentującą(e) osobę(y) prawną(e) lub fizyczną(e) lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6.W przypadku złożenia oferty wspólnie przez kilku Wykonawców należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem rozdz. XII ust. 4 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 8.1 Zamiast dokumentów , o których mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w rozdz. XI. pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 8.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 10. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 11. Załączone oświadczenia winny posiadać daty wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności określone w rozdz. XI niniejszej specyfikacji. 12. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 13. Pod używanym w nin. SIWZ pojęciem oferta rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany formularz OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te wymieniono enumeratywnie w rozdz. XI nin. SIWZ. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów podanych w rozdz. XI SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X niniejszej SIWZ. 14. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 15. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł , że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art.86 ust.4 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.