eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do systemu Kataster on Line oraz usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Częstochowa: Świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do systemu Kataster on Line oraz usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL
Numer ogłoszenia: 314933 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do systemu Kataster on Line oraz usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej w odniesieniu do systemu Kataster on Line oraz usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL. Zadanie nr 1: Świadczenie na rzecz Usługobiorcy usługi opieki technicznej, na warunkach i w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 - WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ, stanowiący integralną część umowy. Usługą objęte zostają licencje programów komputerowych Usługobiorcy, wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do umowy- WYKAZ PRODUKTÓW OBJĘTYCH OPIEKĄ TECHNICZNĄ. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się również do wykonania określonych zadań polegających na aktualizacji funkcji oprogramowania i dostarczeniu zaktualizowanej dokumentacji technicznej systemu zgodnie z warunkami technicznymi opisanym w Załączniku Nr 3 do umowy - WARUNKI TECHNICZNE - AKTUALIZACJA SYSTEMU. Zadanie nr 2: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku Nr 1 do umowy - Warunki techniczne - Funkcjonalność aktualizacji danych osobowych KOL, który stanowi integralną część umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają prawa do świadczenia usług serwisowych dla programów, których dotyczy niniejsze zamówienie, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, których naruszenie mogłoby spowodować dla Intergraph Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 52 dochodzenie odszkodowania na zasadach ogólnych prawa cywilnego. Posiadają również prawa do zmian w produktach oraz ich dokumentacji, jak również wykonania modyfikacji tych produktów zgodnie z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji podpisany przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). b) Oświadczenie o posiadaniu prawa do świadczenia usług serwisowych dla programów, których dotyczy niniejsze zamówienie, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, których naruszenie mogłoby spowodować dla Intergraph Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 52 dochodzenie odszkodowania na zasadach ogólnych prawa cywilnego oraz prawa do zmian w produktach oraz ich dokumentacji, jak również wykonania modyfikacji tych produktów zgodnie z przedmiotem zamówienia - zawarte w druku OFERTA

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Waszyngtona 5, pokój nr 404a, 42-217 Częstochowa, e mail: mnalepa@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 7 ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie na rzecz Usługobiorcy usługi opieki technicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie na rzecz Usługobiorcy usługi opieki technicznej, na warunkach i w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 - WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ, stanowiący integralną część umowy. Usługą objęte zostają licencje programów komputerowych Usługobiorcy, wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do umowy- WYKAZ PRODUKTÓW OBJĘTYCH OPIEKĄ TECHNICZNĄ. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się również do wykonania określonych zadań polegających na aktualizacji funkcji oprogramowania i dostarczeniu zaktualizowanej dokumentacji technicznej systemu zgodnie z warunkami technicznymi opisanym w Załączniku Nr 3 do umowy - WARUNKI TECHNICZNE - AKTUALIZACJA SYSTEMU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na rozbudowie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestru i mapy ewidencji gruntów i budynków - systemu Kataster OnLine o funkcje wspomagające proces aktualizacji danych podmiotów ewidencji gruntów i budynków na podstawie zmian ich danych osobowych rejestrowanych w bazie PESEL. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku Nr 1 do umowy - Warunki techniczne - Funkcjonalność aktualizacji danych osobowych KOL, który stanowi integralną część umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.