eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursówCzęść I - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób Część II - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób Część III - Kurs - profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (w tym terminala) dla 75 osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób Część II - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób Część III - Kurs - profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (w tym terminala) dla 75 osób
Numer ogłoszenia: 314932 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób Część II - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób Część III - Kurs - profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (w tym terminala) dla 75 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 5 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w dwóch równoległych grupach 15-osobowych, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA oraz 5 godzin zajęć indywidualnych dla każdego uczestnika w terminie: - od dnia 18 września 2012 roku do dnia 21 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkolenia, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu: szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy /grupowy i indywidualny/, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania:oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym, anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników,zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część II - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością w czterech równoległych grupach 12-13-osobowych, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA oraz 5 godzin zajęć indywidualnych dla każdego uczestnika w terminie: - od dnia 18 września 2012 roku do dnia 21 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe (I i II grupa) - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu - od dnia 19 listopada 2012 roku do dnia 22 listopada 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe (III i IV grupa) - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkolenia, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu: szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy /grupowy i indywidualny/, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zabezpieczy bazę dydaktyczną, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się wydać uczestnikom szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym, anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część III - Kurs - profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (w tym terminala) dla 75 osób Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej /w tym terminala/ dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu równoległych grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie od dnia 24-28 września 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00 Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym, anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (co najmniej 2 usług zbieżnych z przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej 1 dla osób niepełnosprawnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkolenia. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat (pok. Nr 13) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 30 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 5 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w dwóch równoległych grupach 15-osobowych, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA oraz 5 godzin zajęć indywidualnych dla każdego uczestnika w terminie: - od dnia 18 września 2012 roku do dnia 21 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkolenia, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu: szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy /grupowy i indywidualny/, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania:oryginał listy obecności uczestników ww. kursu,dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym,anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy z doradztwem zawodowym i psychologicznym dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością w czterech równoległych grupach 12-13-osobowych, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA oraz 5 godzin zajęć indywidualnych dla każdego uczestnika w terminie: - od dnia 18 września 2012 roku do dnia 21 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe (I i II grupa) - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu - od dnia 19 listopada 2012 roku do dnia 22 listopada 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - zajęcia grupowe (III i IV grupa) - od miesiąca października do listopada 2012 roku, 5 godzin spotkań indywidualnych /3 godz. z psychologiem i 2 godz. z doradcą zawodowym/ wg harmonogramu uzgodnionego z koordynatorem projektu Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkolenia, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu: szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy /grupowy i indywidualny/, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zabezpieczy bazę dydaktyczną, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się wydać uczestnikom szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym, anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Kurs - profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (w tym terminala) dla 75 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej /w tym terminala/ dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu równoległych grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie od dnia 24-28 września 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00 Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniu z aktywnych form poszukiwania pracy wraz z zakresem programowym i godzinowym, anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.