eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Remont łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-24

Ogłoszenie nr 31492 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.

Wodzisław Śląski: Remont łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347550-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 367508-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, krajowy numer identyfikacyjny 276255230, ul. Bogumińska  2, 44-300  Wodzisław Śląski, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324120930, faks +48324120931, e-mail przetargi@powiatwodzislawski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZ.272.7.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczenia biurowego na łazienkę dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: "Remont łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim". Roboty budowlane realizowane są na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie paneli podłogowych, demontaż i ponowny montaż grzejnika, demontaż skrzydła drzwiowego) b) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 6,51m+5,88m c) montaż elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody 1 szt. d) dostosowanie instalacji elektrycznej dla pomieszczenia WC e) wymiana skrzydła drzwiowego szt. 1 f) wykonanie izolacji pionowych ścian 3,24m2 g) wykonania obudów z płyt kartonowo gipsowych wodoodpornych h) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z gruntowaniem 6,18+24,41m2 i) malowanie sufitu pow.6,42m2 j) wykonanie okleiny na szybach okiennych 2 szt. k) wykonanie izolacji poziomych i pionowych balkonów l) wykonanie okładzin posadzkowych na balkonach wraz z cokolikami 5,95m2 m) wywóz materiałów z rozbiórki łazienka o wymiarach 2,72m x 2,36m kubatura pomieszczenia 18,62m3. Roboty są prowadzone w obiekcie czynnym.


II.4) Główny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:45000000-7, 45100000-8, 45430000-0, 45440000-3, 45330000-9, 45432100-5, 45421160-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres 21 dni tj. od dnia zawarcia umowy 14.12.2016 r. do dnia 04.01.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Fobud Frydecki Tomasz ,  techniczy@fobud.pl,  ul. Rzemieślnicza 13,  44-321,  Marklowice,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18144.81 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Możliwość zmiany umowy została przewidziana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdz. XIX "Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy" oraz w §13 "Zmiany postanowień umowy" wzoru umowy, który stanowił załącznik nr 4 do Działu II SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczy zmiany w zakresie terminu wykonania robót.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 20.01.2017 r. Wykonawca realizujący umowę złożył wniosek o zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany terminu realizacji określonego na dzień 04 stycznia 2017 roku, a zmienionego na 20.01.2017 r. aneksem nr 1 z dnia 03.01.2017 r. Wykonawca w złożonym wniosku uzasadniał, iż w trakcie wykonywania umowy wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne niezależne od wykonawcy tzn. zbyt niskie temperatury utrzymujące się w okresie od dnia 30.12.2016 r. do dnia 19.01.2017 r., uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych opisanych w kartach technicznych materiałów, które mają być zastosowane do remontu balkonów tj. powłoka p/wilgociowa, wylewka betonowa, zaprawa do klejenia płytek. Technologia wykonania robót z użyciem materiałów na bazie wody przewiduje wykonywanie robót w temperaturach dodatnich powyżej +5°C i taka temperatura powinna się utrzymywać co najmniej kilka dni do czasu "związania i wyschnięcia" materiału. W przypadku niskich temperatur dojdzie do zamrożenia wody w materiale i po czasie do jego uszkodzenia. W związku ze złożonym wnioskiem zawierającym uzasadnienie okoliczności, o których mowa w pkt 2 ppkt 5) §13 zawartej umowy oraz dokumentami potwierdzającymi wskazane we wniosku okoliczności, po ich analizie, mając na uwadze utrudnienia w postaci niekorzystnych warunków atmosferycznych, które rzeczywiście wystąpiły w dniach od 30.12.2016 r. do dnia 19.01.2017 r., a które miały bezpośredni wpływ na prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych zasadnym było przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy nr WZ.272.7.10.2016. W związku z występującymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi Zamawiający Aneksem nr 1 do umowy nr WZ.272.7.10.2016 zmienił już termin ukończenia robót na dzień 20.01.2017 r. jednak w dalszym ciągu sytuacja pogodowa nie uległa poprawie dlatego uznać należy, że z powodu braku możliwości prowadzenia prac przez Wykonawcę możliwa jest zmiana tego terminu - o czas pomiędzy 04.01.2017 r. a 19.01.2017 r. tj. 15 dni - do dnia 03.02.2017 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.